Klinkt als een scene uit The Stand, maar die is uitgezonden als miniserie.quote:Op maandag 2 april 2012 20:10 schreef kroepoekfabriek het volgende:
Ik herinner me een scene uit een film waarbij een groep mensen moet zien te overleven (ik heb geen idee wat voor soort film het was, rampenfilm of zombiefilm of wat dan ook) maar een van hen krijgt een blindedarmonsteking. Hij wordt steeds zieker en uiteindelijk besluiten ze hem ter plekke te opereren, ook al heeft geen van hen echt ervaring, maar hij sterft voor ze de operatie kunnen voltooien. Zit me nu al een week suf te peinzen wat voor film dit zou kunnen zijn. Iemand enig idee? Zou echt super zijn
Het is niet The Stand maar bedankt voor het meedenken..quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit The Stand, maar die is uitgezonden als miniserie.
Weet je het zeker? Het is namelijk wel een exacte match...quote:Op maandag 2 april 2012 21:17 schreef kroepoekfabriek het volgende:
[..]
Het is niet The Stand maar bedankt voor het meedenken..
Heb even wat trailers van Down Periscope bekeken, maar dat is 'm niet.quote:
En dat is inmiddels gelukt, met ondertiteling!quote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op usenet is ie als van VHS omgezette DVD te vinden..
Graag gedaan!quote:Op woensdag 4 april 2012 07:47 schreef flintekind het volgende:
[..]
En dat is inmiddels gelukt, met ondertiteling!
Nogmaals bedankt iedereen!
Escape from Absolom is er ook zo eentje, ik meen met Ray Liotta en Lance Henriksenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben op zoek naar een film , waarbij aantal criminelen op een eiland worden gezet en de sterkste overleefd die wint.
Volgens mij is het thé condemned , maar heb alsmaar het idee dat er nog een soort film als dat is??
Die was snel gevonden: Vacancy.quote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef kossikvassik2 het volgende:
Kan iemand me helpen.
Ik zoek de titel van een film over een stelletje dat stop in een motel in the middle of nowhere en vervolgens daar wordt opgesloten door de eigenaar en bijna wordt vemoord.
Klinkt als The Punisher, maar dan de remake met Thomas Jane.quote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Geerd het volgende:
Zoek een film waarin een gozer een klein appartementje huurt.
De buren, daarvan mishandelt de man der vrouw, en er woont nog een beetje een nerd met allemaal piercings naast.
Hij wil er eerst niet mee bemoeien maar later neemt tie die kerel te grazen, waarna der steeds gasten hem een lesje willen leren.
Maar dat weet ik niet zeker kan ook zijn dat andere gasten hem nog moesten hebben, dat die daardoor rust zocht in dat appartementje.
Ook heeft hij een ouwe zwarte amerikaan waar die aan sleutelt.
Die gozer met die piercings word ook nog aardig gemarteld.
Dacht aan max payne of the punisher maar dat was het niet.
Drive?quote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Geerd het volgende:
Zoek een film waarin een gozer een klein appartementje huurt.
De buren, daarvan mishandelt de man der vrouw, en er woont nog een beetje een nerd met allemaal piercings naast.
Hij wil er eerst niet mee bemoeien maar later neemt tie die kerel te grazen, waarna der steeds gasten hem een lesje willen leren.
Maar dat weet ik niet zeker kan ook zijn dat andere gasten hem nog moesten hebben, dat die daardoor rust zocht in dat appartementje.
Ook heeft hij een ouwe zwarte amerikaan waar die aan sleutelt.
Die gozer met die piercings word ook nog aardig gemarteld.
Dacht aan max payne of the punisher maar dat was het niet.
Jeepers Creepers 2? Alleen dat laatste stukje zegt me niet zo veel meer..quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:05 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn vader was een film aan het kijken, een horror denk ik.
Ik weet alleen nog dat ze in een bus zaten, mijn vader zei dat de leraar en bestuurder vermoord waren ofzo. En er was een creepy uitziend iets/iemand die op de bus stond en bij het raam, had scherpe tanden en likte het raam, toen viel er een meisje flauw die heet Lucy en toen ze haar ogen weer opende had ze een witte oogkleur.
Ja, die was het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jeepers Creepers 2? Alleen dat laatste stukje zegt me niet zo veel meer..
thanks voor de eerste!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Muzzie het volgende:
Eerste is Before Sunrise.
Tweede misschien New York Stories?
Klinkt als The Devil wears Prada. (Nou ja. Een kort stukje daarvan dan)quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:12 schreef evarulesz het volgende:
[..]
thanks voor de eerste!!
Tweede is fout.. Film kwam denk ik uit 2002 ofso... En het was in plaats van new york parijs als ik er goed over denk.dus een meisje gaat naar die stad, ontmoet een man daar en ze worden verliefd.. Hij is een kuntsenaar en zij doet iets met mode, daarom was ze ten slotte naar parijs toe gekomen...
Truman Show met Jim Carreyquote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Morgenbenikweg het volgende:
Ik zoek een film, het gaat over een man die er achter komt dat zijn hele leven een film is, een decor. Zijn vrienden, collega's en zijn vrouw, dat zijn allemaal acteurs. Meer weet ik er niet meer van, maar het is volgens mij een vrij bekende film.
Klinkt erg veel op "The Event". Maar dat is een serie.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:18 schreef il_Tonno het volgende:
ik ben op zoek naar een film of TV-serie weet het niet zeker. het ging volgens mij over bezoekers van een andere wereld of parallel universum die naar onze Aarde waren gevlucht omdat de zon op hun planeet (of 'andere Aarde') op imploderen stond. van hun eigen soort waren er een aantal in de autoriteiten geïnfiltreerd tot in de CIA en het Witte Huis. ik herinnerde mij een deel van de film/serie waar de bezoekers met een bus naar een of andere portal gingen rijden maar ze werden door het amerikaanse leger tegen gehouden en opgeblazen. daarna kwam een shot van iemand van de CIA die moest huilen omdat het 'zijn' mensen waren die vermoord werden. toen dat was gebeurt verklaarden ze de mensheid als slecht en kwaadaardig en zouden ze onze wereld innemen en de 'insider' van de CIA moest de president van Amerika vermoorden.
klopt. Serie werd gecancelled.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt erg veel op "The Event". Maar dat is een serie.
1e hit googlequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een man met superkrachten, alleen die verliest hij dan als hij de kleur rood ziet.
Haha, uit het Betamax tijdperkquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
1e hit google
http://www.imdb.com/title/tt0082924/
Nog in de bioscoop gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
1e hit google
http://www.imdb.com/title/tt0082924/
War of the worlds met Tom Cruise.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Charleeey het volgende:
Film gaat over een soort aliëns. Op een dag slaat er een reusachtige bliksemschicht in op de aarde. Blijkt dat deze uit het helal kwam en dat door deze bliksemschicht aliëns de aarde in zijn gekomen. Deze komen uit de grond en gaan alle mensen doodmaken. Het zijn een soort gigantische bollen met lange slurf armen waarop ze lopen en waarmee ze kunnen zien. Alle mensen gaan voor ze vluchten en je volgt een man met zijn dochtertje en zoon die later in de film in het leger gaat. De aliëns zuigen het bloed uit de mensen en bedekken de aarde met bloed. Het leger kan ze niet doden want ze hebben een onzichtbaar schild. Op het eind maakt de man de moeder aliën dood door van binnenuit een granaat af te laten gaan en alle schilden verdwijnen.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Keek toevallig net bij my active topics.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Jaa dankje! Was wel snel trouwens.
Ik heb hem voor je op dvd, kopen???quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een man met superkrachten, alleen die verliest hij dan als hij de kleur rood ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |