quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:40 schreef davo1979 het volgende:
Zoek de titel van een net uitgekomen film:
Speelt af in 1800. Gaat over een onderzoekster? die naar een huis gaat en dat huis bevat geesten of iets in die garing.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Desdemona het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma wat vroeger op 1 van de publieke zenders was. Dit kan in de jaren '90 geweest zijn. 1990-2000
In het programma werd iemand in het zonnetje gezet die zich barmhartig inzette voor zijn/haar medemens.
Een goede bekende die helaas is overleden deed mee aan dit programma. Ik zou het graag eens terugzien, ik heb alleen geen idee meer hoe het heette...
Deel 1 heet Journey to the centre of the Earthquote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Ik zag laatst een trailer van de film Journey 2 en ik heb ooit zo'n zelfde soort film gezien.
Het ging over een eiland waar mensen op strandden en dat er allemaal reusachtige dieren waren door een speciaal broeikaseffect ofzo. Dus alle dieren waren veel groter dan normaal.
Weet iemand hoe deze film heet? Ik heb al gezocht op journey 1 maar die is er volgens mij niet :p .
Sorry als het weinig informatie is.
Alvast bedankt!
Jurassic Park?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef tigertwinz1 het volgende:
Het zijn wel dezelfde soort films ja, maar niet de film die ik zoek.
Terminator 2quote:Op zondag 19 februari 2012 23:39 schreef donroyco het volgende:
Film uit de jaren '90 (?) met twee mannen in de hoofdrol die onder hun huid eigenlijk een robot zijn.
Nee, het is meer een thriller/horror volgens mijquote:
Volgens mij was het hoofdduo qua uiterlijk richting Mike Myers en Wayne Campbell uit Wayne's World. Ze konden hun huid unzippen en dan zag je de robot eronder.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Screamers? Virtuosity?
Ik gooi maar even wat dingetjes uit..heb je meer details?
Blade Runner zal je wel niet bedoelen?
Bill & Ted's Bogus Journeyquote:Op zondag 19 februari 2012 23:39 schreef donroyco het volgende:
Film uit de jaren '90 (?) met twee mannen in de hoofdrol die onder hun huid eigenlijk een robot zijn en kunnen unzippen.
Nee, dat is hem helaas niet (als ik zo naar de afbeeldingen kijk).quote:
Heb hem inmiddels gevonden, dus de vraag van mij is niet meer open. Het was The awakening (2011).quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Ah die van davo herken ik, wilde ik graag zien
Zeker weten?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat is hem helaas niet (als ik zo naar de afbeeldingen kijk).
Hmm, of toch wel... Stonden zij ook op de voorkant van de videoband?quote:
Land of the lost?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Ik zag laatst een trailer van de film Journey 2 en ik heb ooit zo'n zelfde soort film gezien.
Het ging over een eiland waar mensen op strandden en dat er allemaal reusachtige dieren waren door een speciaal broeikaseffect ofzo. Dus alle dieren waren veel groter dan normaal.
Weet iemand hoe deze film heet? Ik heb al gezocht op journey 1 maar die is er volgens mij niet :p .
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Alvast bedankt!
Het was best realistisch geanimeerd volgens mij, iig voor die tijd en ik geloof dat het vogeltje op een zolderverdieping oid woonde van een huis, in een stad dus. Kan goed al jaar of 15 geleden zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef neilpad het volgende:
Zat net op de bank en moest ineens aan een tekenfilm (serie?) denken over een vogeltje (roodborstje ofzo) in de stad... Heel vaag, ik weet het, maar heeft iemand enig idee?
Hitte/Hararaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef K4rJ4kC het volgende:
ik zoek een nederlandse film van rond 2007 het gaat over twee meisjes die naar Marokko gaan en dan een marokkaanse jongen meesmokkelen in hun busje en dan gaat hij dood door adem tekort en later bleek dat hij naar een nederlandse advocaat wou want ze waren allebei homo
alvast bedankt
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Desdemona het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma wat vroeger op 1 van de publieke zenders was. Dit kan in de jaren '90 geweest zijn. 1990-2000
In het programma werd iemand in het zonnetje gezet die zich barmhartig inzette voor zijn/haar medemens.
Een goede bekende die helaas is overleden deed mee aan dit programma. Ik zou het graag eens terugzien, ik heb alleen geen idee meer hoe het heette...
Was het een thriller/horror? Weet je meer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef bomenzijnoverrated het volgende:
Ik zoek engels gesproken film, ik heb alleen de trailer ervan gezien begin vorig jaar in de bioscoop. Het gaat over een soort weeshuis/internaat waar kinderen zitten en die moeten onder andere medicijnen nemen enzo. Ook dragen ze allemaal een polsbandje waar ze mee 'in en uit checken' als ze een huis in of uit gaan. Volgens mij weten ze of ontdekken ze ook in de film dat hun situatie niet normaal is. Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |