Nee hoor structuur is eerlijk. Oneerlijk vlees is vlees dat gestolen is.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jouw keuze. Maar heb het dan niet over "eerlijk" vlees, want dan heb je daar een andere definitie van dan de meeste mensen hebben.
Genoeg gratis pony's op marktplaats die bij mij in de diepvries belanden.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jouw keuze. Maar heb het dan niet over "eerlijk" vlees, want dan heb je daar een andere definitie van dan de meeste mensen hebben.
[..]
Paarden worden niet of nauwelijks voor het vlees gefokt. Te duur en er is weinig vraag naar.
Dus je bekommert je wel om wat er met het vlees gedaan word en niet wat er met het leven van die beesten word gedaan? Ik snap het niet, sowieso zou nooit iedereen een stukje biefstuk kunnen betalen.. dus waarom verhelp je je dat niet eerst? Vlees van de slagerij is tegenwoordig ook lang geen 'eerlijk' vlees meer trouwens, heb ik wel gemerkt toen ik als slager werkte.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:31 schreef rolfson het volgende:
[..]
Alsof mij het leven van die beesten wat kan schelen. Biologische dieren vind ik helemaal geniaal omdat mensen denken dat het een goede zaak voor ze is maar ze vervolgens vol zitten met abcessen en andere troep. Niet voor niets dat die beesten op het eind van de dag geslacht worden.
Prima dat jij die definitie er op nahoudt, maar dat is niet de gangbare definitie van eerlijk vlees.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef rolfson het volgende:
Nee hoor structuur is eerlijk. Oneerlijk vlees is vlees dat gestolen is.
Ok, je bent gewoon aan 't trollen dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef rolfson het volgende:
Genoeg gratis pony's op marktplaats die bij mij in de diepvries belanden.
Tuurlijk bekommer ik mij om hetgeen ik in mijn mond steek de rest is bijzaak.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dus je bekommert je wel om wat er met het vlees gedaan word en niet wat er met het leven van die beesten word gedaan? Ik snap het niet, sowieso zou nooit iedereen een stukje biefstuk kunnen betalen.. dus waarom verhelp je je dat niet eerst? Vlees van de slagerij is tegenwoordig ook lang geen 'eerlijk' vlees meer trouwens, heb ik wel gemerkt toen ik als slager werkte.
Ik wil wel met je daten, diepvries is net leeg...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef rolfson het volgende:
Maar wat is jullie gedachten dan bij de consumptie van humaan vlees. Over het algemeen is dit een binnenlands product en de beesten kunnen niet afgemaakt worden zonder toestemming en hebben gegarandeerd een goed en HUMAAN leven gehad.
Ben eerlijk gezegd dolblij dat jij het wiel niet hebt uitgevonden want dan was het vierkant geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef rolfson het volgende:
Maar wat is jullie gedachten dan bij de consumptie van humaan vlees. Over het algemeen is dit een binnenlands product en de beesten kunnen niet afgemaakt worden zonder toestemming en hebben gegarandeerd een goed en HUMAAN leven gehad.
Of een driehoekquote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd dolblij dat jij het wiel niet hebt uitgevonden want dan was het vierkant geweest
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef rolfson het volgende:
[..]
Nee hoor structuur is eerlijk. Oneerlijk vlees is vlees dat gestolen is.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die is zichzelf met een bevroren frikandel aan het verwennen
Gast kijk op marktplaats staat regelmatig gratis spul tussen en anders heb je alsnog een vriezer vol voor 100 euro.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Prima dat jij die definitie er op nahoudt, maar dat is niet de gangbare definitie van eerlijk vlees.
[..]
Ok, je bent gewoon aan 't trollen dus.
Ik geloof er geen fuck van dat jij afgeragde paarden op MP 'gratis' ophaalt om te slachten. Troll.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:30 schreef rolfson het volgende:
Gast kijk op marktplaats staat regelmatig gratis spul tussen en anders heb je alsnog een vriezer vol voor 100 euro.
Onzin om mij een troll te noemen. Je kan toch ook zelf kippen en konijnen slachten? De pony's laat ik doen want illegaal om thuis te doen. Kippen haal ik bij een boer die anders de haantjes vergast en konijntjes strik ik af en toe.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van dat jij afgeragde paarden op MP 'gratis' ophaalt om te slachten. Troll.
Zolang de situatie er niet naar is dat je alles maar eet om te overleven, moet je onderscheid kunnen maken en selectief mogen zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Oerbeer het volgende:
Dier eten is dier eten. Niet hypocriet doen als het om andere dieren dan gebruikelijk gaat vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |