Gast roep dat nou niet overal, je wordt vervelendquote:
Neehoor,quote:Op zondag 19 februari 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast roep dat nou niet overal, je wordt vervelend. Volgende week gaan jullie er weer af tegen FC lutjekut en dan is 't weer piepen
.
ok.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef Varkensboer het volgende:
[..]
Ik spreek je wel over een paar maanden
Hij is nog maar 13, pest hem niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah je hebt weer hoop? Mag de Boer nu ook weer blijven?
Je veranderd wel vaak van mening.
Komende 4 wedstrijden gaan we allen winnen,quote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah je hebt weer hoop? Mag de Boer nu ook weer blijven?
Je veranderd wel vaak van mening.
Mensen die de 0-2 tegen Manchester Vermeer aanrekendequote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef Burrito het volgende:
Mensen die nog steeds in Vermeer geloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Het gaat me meer om de momenten dat hij zomaar een bal inlevert omdat hij echt niet snapt wat hij er mee doen moet. Alsof hij ineens niet meer kan meevoetballen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar bij de 0-2 stond hij te ver voor zijn doel... Ja godverdomme gek he als er 5 spelers op de doellijn staan.
Klopt geen wereldkeeper hij mist in veel opzichten kwaliteit, maar Ajacieden rekenen hem ondertussen elk doelpunt aan met dat ene zinnetje 'Hij stond alweer te ver voor zijn doellijnquote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me meer om de momenten dat hij zomaar een bal inlevert omdat hij echt niet snapt wat hij er mee doen moet. Alsof hij ineens niet meer kan meevoetballen.
En nee, ik reken hem niet de 2 - 0 aan. Man U was echt veel sterker.
Oh, die spelers op de lijn, die gingen wel allemaal netjes achter elkaar staan. Nadenken dat het misschien slimmer is om naast elkaar te gaan staan zit er blijkbaar niet in
doen mensen dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die de 0-2 tegen Manchester Vermeer aanrekende
Jongentjes die alleen maar negatief doen, en posts van andere mensen gebruiken om stoer te doenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
mensen die opportunistisch roepen dat ze kampioen gaan worden na 2 zeges op middelmatige clubs
Excelsior uit = 3pquote:Op zondag 19 februari 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
mensen die opportunistisch roepen dat ze kampioen gaan worden na 2 zeges op middelmatige clubs
jongetjes die kritiekloos in Frankie,s hol kruipenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jongentjes die alleen maar negatief doen, en posts van andere mensen gebruiken om stoer te doen
Frankquote:De aanvaller werd door De Boer nog voor rust naar de kant gehaald. "We willen het gemiddelde van Bulykin hoog houden, daarom ging hij er vroeg uit."
Iddquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jongetjes die kritiekloos in Frankie,s hol kruipen
Het zijn deze redenaties die Ajax de kop kosten en ze hun arrogante uitstraling geven.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior uit = 3p
RODA + RKC thuis = 3p
ADO uit = 3p
En dan pas PSV thuis.
Ajax gaat gewoon winnen al deze wedstrijden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef Varkensboer het volgende:
[..]
Het zijn deze redenaties die Ajax de kop kosten en ze hun arrogante uitstraling geven.
Niks mis mee. Ik hou van arrogantiequote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef Varkensboer het volgende:
[..]
Het zijn deze redenaties die Ajax de kop kosten en ze hun arrogante uitstraling geven.
Realisme.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef Varkensboer het volgende:
[..]
Vrouwen komen dan snel bitcherig over.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik hou van arrogantie
Behalve bij vrouwen
Hoe weet je dat? Google?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwen komen dan snel bitcherig over.
nee liefje zoek jij maar voor mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd![]()
Kopieer nu eens een post van FoppeDeHaan.
Jij gebruikt ze toch altijd om stoer over te komen?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee liefje zoek jij maar voor mij.
altijd niet nee , maar jij gebruikt altijd krantenpapier om iemands zijn kontje goed schoon te vegenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij gebruikt ze toch altijd om stoer over te komen?
En jij hangt de zuurpruim uit. Nooit iets positiefs van jou gezienquote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd niet nee , maar jij gebruikt altijd krantenpapier om iemands zijn kontje goed schoon te vegen
Ohja? Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd niet nee , maar jij gebruikt altijd krantenpapier om iemands zijn kontje goed schoon te vegen
omdat ik betere tijden gewend.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij hangt de zuurpruim uit. Nooit iets positiefs van jou gezien
Altijd blijven lachen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat ik betere tijden gewend.
maar toen was jij nog lang niet geboren
nee je doet het gewoonquote:Op zondag 19 februari 2012 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Heb ik dat ergens gezegd?
geloof me , diep van binnen gaat de boer kapot hieraanquote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als een boer met vreugde jongen.
nee. de Boer gaat volgend seizoen een stevig fundament bouwen en dan gaan we de 32e landstitel halenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geloof me , diep van binnen gaat de boer kapot hieraan
Als Johan dat nog wil ja...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. de Boer gaat volgend seizoen een stevig fundament bouwen en dan gaan we de 32e landstitel halen
ook met iemand die vriendjes was met Danny en geen kant durfde te kiezen ?quote:
Nee man, FdB koos uitiendelijk ook de zijde van JC en niet van Blind.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met iemand die vriendjes was met Danny en geen kant durfde te kiezen ?
Bergkamp heeft denk ik een dubieuze rol erin...
ja omdat die aan de winnende hand was .. soort henrichsje is hetquote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, FdB koos uitiendelijk ook de zijde van JC en niet van Blind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |