quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Ja want Anita gaat weer verder met waar hij mee bezig was, bazig zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk dit is dan wel weer de overtreffende trap van positivisme.
Eerder toen we goed starten in de competitie.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze kampioen werden vorig jaar?. Heeft iemand eigenlijk een lijstje paraat hoeveel minuten Bulykin gemiddeld voor een doelpunt nodig heeft?
Van tevoren was Vitesse de enige die ik zag winnen bij een club die boven ons staat.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vitesse wint ook vandaag, let maar op!
Anita heeft 4 balletjes breed hoeven leggen. Nec komt de helft amper over. Over Ozbiliz ben ik het wel eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja want Anita gaat weer verder met waar hij mee bezig was, bazig zijn.
En Ozbiliz werd veels te snel afgebrand
ja het is een super weekend. Maar sommige doen net of we opeens het beste voetbal ooit laten zien en meteen maar kampioen worden. Nou voordat laatste staan er echt nog teveel teams voor je.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om negatief te zijn. We spelen nog steeds met een B-team, we doen nog steeds mee om de titel. Concurrent AZ, PSV en Feyenoord verspelen punten.. en wij willen zelf met twee vingers in de neus.
wat wil je nog meer?
Heb ik altijd al goed gevonden als VM, laten we hem daar vooral laten. Alleen dan is hij een meerwaarde voor dit Ajax.quote:
Zeg het hele seizoen al dat we kampioen worden, daar blijf ik nog bij.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja het is een super weekend. Maar sommige doen net of we opeens het beste voetbal ooit laten zien en meteen maar kampioen worden. Nou voordat laatste staan er echt nog teveel teams voor je.
Dus dan is er geen reden om negatief te zijn na zo'n weekend. Kampioen worden zou prachtig zijn, maar momenteel loop je gewoon in op 3 ploegen boven je. Wat momenteel het belangrijkste is.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja het is een super weekend. Maar sommige doen net of we opeens het beste voetbal ooit laten zien en meteen maar kampioen worden. Nou voordat laatste staan er echt nog teveel teams voor je.
Jep.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom was Buli eigenlijk gewisseld? Blessure?
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Overstrekt bij het maken van de 3-0 denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Uit voorzorg..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:28 schreef ForzaMilan het volgende:
nee. Uitvoorzorg.quote:
verwende kinderen zijn hetquote:Op zondag 19 februari 2012 16:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is deze? Waar is de scherpte? Ze zitten er totaal niet meer bovenop..gadverdamme man wat een slappe zooi
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond dat in mijn jeugd ook altijd superlastig. Aflopen op de keeper
Was er toen mist?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zo'n kans hadden we tegen Lyon ook in de uitwedstrijd met Chrisje en fashion boy Micky, toen mistten ze ook.
ahahaha die treurige Pisvee clowntjes! Mooie UI.quote:
Ik maakte wel goals vanaf 30 meter. Dat kan Miki ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]jij moet spelen voor Sulejmani
Bedankt voor je analyse.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef dieselnoi het volgende:
Het was een slechte bal van Sulejmani zodat het voor Aissati moeilijk was om te scoren.
Sulejmani had gewoon naar rechts moeten gaan, Aissati naar links en Sulejmani had gewoon moeten wachten totdat de keeper naar hem toe kwam en dan moeten passen. Dat heeft hij niet gedaan. Desondanks had Aissati gewoon alsnog moeten scoren. Snoeihard in de bovenhoek, keeper omspelen, terug naar Sulejmani. Alle drie de opties had een doelpunt opgeleverd.
Deze mislukking komt 70% voor rekening van Sulejmani en 30% voor Aissati
Oké, bedankt.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn cijfers:
Vermeer: 4
Van Rhijn: 6
Alderweireld: 7
Vertonghen: 8
Koppers: 7
Anita: 5
Eriksen: 7
De Jong: 7
Özbiliz: 3
Sulejmani: 3
Bulykin: 7
Serero: 5
Lodeiro: 3
Aissati: 4
gefeliciteerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn cijfers:
Dat wordt een jaartje doubleren.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn cijfers:
nog wat spelers gezien met pit??quote:Op zondag 19 februari 2012 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hoop dat je er wat van opsteekt.
Wel een keer zowaar met je eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn cijfers:
ja vooral die bal naar achter waar het doelpunt uit viel (Corner). Daarnaast heeft hij weinig te doen gehad en kwamen zijn voorzetten totaal niet aan. Een 6 is ook geen onvoldoende, maar veruit de beste?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:27 schreef JanCees het volgende:
Van rhijn een 6 geven... Hij was veruit een van de betere
Blij dat er nog iemand is die ziet dat Lodeiro slecht is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn cijfers:
Mja, hij wil teveel nog - moet soberder gaan spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blij dat er nog iemand is die ziet dat Lodeiro slecht is.
Hij is nog jong, en moet nog veel leren. Maar ze doen hier alsof het een god is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, hij wil teveel nog - moet soberder gaan spelen.
Net zoals Ozbiliz...al komt dat nooit meer goed.
Hij is bijna 23 jaar oud, maar hier zal het wel worden gegooid op het feit dat hij opnieuw in de spits moest spelenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is nog jong, en moet nog veel leren. Maar ze doen hier alsof het een god is.
Niet de beste maar minstens zo goed als Vertonghen, op die corner na.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja vooral die bal naar achter waar het doelpunt uit viel (Corner). Daarnaast heeft hij weinig te doen gehad en kwamen zijn voorzetten totaal niet aan. Een 6 is ook geen onvoldoende, maar veruit de beste?
Een goede speler kan overal spelen. Hij zakte ook steeds terug naar het middenveld, dus niet zeiken.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bijna 23 jaar oud, maar hier zal het wel worden gegooid op het feit dat hij opnieuw in de spits moest spelen
Geen zin om Ajax af te kraken was een prima weekend zo. Dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet de beste maar minstens zo goed als Vertonghen, op die corner na.
Lodeiro rechtsbuiten?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer hing weer de aap uit hoor jezus fucking christ , anita speelde ook eens niet slecht. Lodeiro moet er in ipv aras
Hoop van niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
Janssen volgende week er waarschijnlijk weer bij.
Wat een held.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik weet dat dit geen Groningen topic is maar onze Sukkie heeft ons toch geholpen, een leuk interview van de ijverige Koreaan.
http://nos.nl/video/342832-suk-ik-schoot-daarna-ik-scoor.html
Laten we wel wezen, ik denk dat de meesten van ons na 1,5 jaar in Korea te wonen alsnog minder Koreaans spreken dan Suk Nederlands, hij verstaat wel alles alleen kan niet altijd de goeie worden vinden.
Maar dat einde is wel lache, 'lekka slape''
Zondag om half 1. Gegarandeerd puntverlies, zelfs al is het Excelsior.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week gewoon de punten pakken bij Excelsior. En dan mooi PSV - FEY en AZ - HEE kijken. Dan ben je bij voorbaat alweer bij eentje een paar punten voorbij.
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 19-02-2012 om 16:29:30Apart: carnaval in Amsterdam. De helft van het publiek in de Arena kwam vanmiddag verkleed als leeg stoeltje #ajanec reageer retweet
Lodeiro kan ook echt alles he. Wat een geweldenaar. Vandaag lukte zijn passjes over 2 meter zelfs bijnaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer hing weer de aap uit hoor jezus fucking christ , anita speelde ook eens niet slecht. Lodeiro moet er in ipv aras
Nog nooit zo'n geweldige voetballer gezien in de ArenA.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lodeiro kan ook echt alles he. Wat een geweldenaar. Vandaag lukte zijn passjes over 2 meter zelfs bijna
Tsjah ...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is de Vermeer gebleven die vorig seizoen nog zoveel punten pakte toen Stekelenburg geblesseerd was
Wat deed hij prima tegen Man U?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah ...
Tegen Man U deed hij het prima
Ja maar bij de 0-2 stond hij te ver voor zijn doel... Ja godverdomme gek he als er 5 spelers op de doellijn staan.quote:
Dna moet hij achter deze spelers staan!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar bij de 0-2 stond hij te ver voor zijn doel... Ja godverdomme gek he als er 5 spelers op de doellijn staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |