Dan hoeft Beatrix ook niet langs te komen zeker als er een groot ongeval in Nederland is? Dan draai ik het even om.quote:
Je mag er vast weer bij zijn, tijdens de begrafenis.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Edit: op bruiloften mag u meegenieten maar nu moet u oprotten.
We verschillen van mening...!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch ook zoJij vindt dat ze je wat verschuldigd zijn maar dat is helemaal niet zo.
Ben jij echt zo dom, of ben je gewoon dom aan het trollen?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Dan hoeft Beatrix ook niet langs te komen zeker als er een groot ongeval in Nederland is? Dan draai ik het even om.
?
Jullie verschillen van mening!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, of ben je gewoon dom aan het trollen?
Nee, ik denk dat ze verschillende scenario's voorgeschoteld hebben gekregen met wat er allemaal nog kan gebeuren of niet meer kan gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Greys, denk je dat dit alles is wat ze weten? Dat ene zinnetje?
Persoonlijk vind ik dat een vreemde interpretatie, maar dat staat je vrij natuurlijkquote:Dat komt op mij over als: Nederlands volk, u mag zich dan rotgeschrokken zijn, net als wij, maar u krijgt een kruimeltje. U heeft er in wezen, geen flikker mee te maken.
Maar wat wil je verder horen dan? Hoe de zwelling in het brein is? Of hij nog urineproductie heeft? Wat z'n huidige temperatuur is? Hoeveel buisjes er momenteel in en uit hem lopen?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Greys, denk je dat dit alles is wat ze weten? Dat ene zinnetje?
Volgens mij (maar als ik het fout heb, hoor ik het graag) is álles wat we weten via de RVD dat Friso onder de lawine terecht is gekomen en 'stabiel etc.'.
De rest is allemaal interpretatie geweest van deskundigen die hun mening gaven.
Dat komt op mij over als: Nederlands volk, u mag zich dan rotgeschrokken zijn, net als wij, maar u krijgt een kruimeltje. U heeft er in wezen, geen flikker mee te maken.
Nee, ik ben écht zo dom. Ik blijf dit idioot vinden. 'Eind van de week maar weer mensen'. En het eind van de week is het: 'te vroeg voor een prognose, eind volgende week weten we meer'.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, of ben je gewoon dom aan het trollen?
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het hele Nederlandse volk zich rotgeschrokken is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat komt op mij over als: Nederlands volk, u mag zich dan rotgeschrokken zijn, net als wij, maar u krijgt een kruimeltje. U heeft er in wezen, geen flikker mee te maken.
Eehm, maar ten eerste is dat een georganiseerd iets, en ten tweede kies je daar dan ook nog altijd zelf voor om het te gaan bekijken. Ik heb ook nooit de behoefte om naar Koninklijke trouwpartijen te gaan kijken op televisie. En met mij zoveel mensen.quote:Edit: op bruiloften mag u meegenieten maar nu moet u oprotten.
Guess what, in het ziekenhuis hebben ze echt niet meer info. Genezen of doodgaan is geen principe van een weekendje IC.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik ben écht zo dom. Ik blijf dit idioot vinden. 'Eind van de week maar weer mensen'. En het eind van de week is het: 'te vroeg voor een prognose, eind volgende week weten we meer'.
Het is een beleefde vorm van afpoeieren.
Misschien willen ze Boca_Raton de exacte statussen vanaf het moment dat hij binnenkwam wel even faxenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar wat wil je verder horen dan? Hoe de zwelling in het brein is? Of hij nog urineproductie heeft? Wat z'n huidige temperatuur is? Hoeveel buisjes er momenteel in en uit hem lopen?
De man ligt op de IC, in coma. De rest is zodanige privé-info dat het niet gepast is om naar buiten te brengen, óók niet bij een prins.
Nee, en bij nader inzien is zelfs dat niet erg want ook een coma kan tig dingen betekenen. Tig dingen die niet aan ons zijn om over te interpreteren.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij dat via de RVD gehoord? Ik niet.
Kwiwi, wat weten we nou van de RVD zélf...? Zeg mij dat eens!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien willen ze Boca_Raton de exacte statussen vanaf het moment dat hij binnenkwam wel even faxen
Ja, dat inderdaad. Dat is namelijk ook het geval als 'normale' (quote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
Nee, ik denk dat ze verschillende scenario's voorgeschoteld hebben gekregen met wat er allemaal nog kan gebeuren of niet meer kan gebeurenEn dat ze dat veel te onzeker vinden allemaal om daar nu ook nog maar enige mededeling over te doen, dat dat de komende dagen pas gaat blijken en dat zij en wij dus daarop moeten wachten wat het precies gaat worden.
Er zijn dingen die je niet wil zien. Een koninklijke katheter is daar één van.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef Laysa het volgende:
Tis een gemiste kans. Ze hadden een live cam boven zijn bed moeten hangen...Dan had de rls weer bestaansrecht gehad
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kwiwi, wat weten we nou van de RVD zélf...? Zeg mij dat eens!
Maar als jou iets overkomt en je ligt in het ziekenhuis, krijgen we wel alle updates? daar hebben wij recht op als fokkers zijnde...Vind ik!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed, we verschillen duidelijk erg van mening. Daar zijn we het wél over eens.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kwiwi, wat weten we nou van de RVD zélf...? Zeg mij dat eens!
Scheelt me weer typenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Je weet via de RVD alles wat je mag weten. Meer niet. En daar zijn redenen genoeg voor.
Als jij in het ziekenhuis ligt hebben jouw behandelend artsen ook beroepsgeheim en gaan ze er niet over twitteren.
Maar lieve schat, wat verwacht je dan? Dat de koninklijke familie hun hart uitstort op de stoep van het ziekenhuis? Natuurlijk doen ze dat niet. Dit is in de eerste plaats een privéaangelegenheid waarbij een moeder haar zoon en een vrouw haar man misschien gaat verliezen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed, we verschillen duidelijk erg van mening. Daar zijn we het wél over eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |