Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat voor beeld moeten ze volgens jou schetsen als ze nog niks zeker weten omdat ze moeten wachten tot hij wakker wordt (of niet)? Overigens zijn ze helemaal geen verantwoording verschuldigd aan die 17 miljoen mensen m.i. Dat die het interessant vinden om zich ermee te bemoeien wil niet zeggen dat ze daarom ook maar gelijk alle (eventueel weinige) info moeten delen.
Bijvoorbeeld of er tests zijn uitgevoerd, of hij lichamelijk letsel heeft opgelopen en een kort dankwoord van de familie voor alle steun en medeleven!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat voor beeld moeten ze volgens jou schetsen als ze nog niks zeker weten omdat ze moeten wachten tot hij wakker wordt (of niet)? Overigens zijn ze helemaal geen verantwoording verschuldigd aan die 17 miljoen mensen m.i. Dat die het interessant vinden om zich ermee te bemoeien wil niet zeggen dat ze daarom ook maar gelijk alle (eventueel weinige) info moeten delen.
Jij denkt werkelijk dat er 17 miljoen mensen zijn die zich diepe zorgen maken om de toestand van Friso en alle ins en outs willen weten?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is zó algemeen, net als die prognose die nog wel een kleine week kan duren, dit is gewoon beleefd mensen afpoeieren die oprecht meeleven. Hier heb je helemaal níets aan.
Enkel doordat er zoveel deskundigen aan het woord zijn geweest is enigszins duidelijk wat er kan spelen.
Ik vind dit stuitend hoor, dit kun je ten opzichte van 17 miljoen mensen toch echt niet maken. Al schets je maar een bééld van drie regels zeg.
Mee eens. Laat ze gewoon even met rust, als er wat te melden valt zullen ze dat heus wel doen. Op hun tijd.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dankwoord is al gegeven, zij het via Rutte.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of er tests zijn uitgevoerd, of hij lichamelijk letsel heeft opgelopen en een kort dankwoord van de familie voor alle steun en medeleven!
Niks willen of niks kunnen zeggen is een groot verschil. En ook als ze niks willen zeggen is dat hun goed recht, het gaat namelijk om privé info.quote:Dit zijn mensen die we hebben leren kennen, al is het van veraf. Je kunt niet zomaar dagenlang in één statement blijven hangen omdat je niks wilt zeggen.
Je punt? Zij zijn familie, die andere 17 miljoen mensen niet.quote:In deze situatie is het ook moeilijk om een prognose te geven maar denk je dat de familie ook enkel dit maar weet: "Friso is stabiel maar niet buiten levensgevaar." Nee, die weten véél meer.
En dat vind je raar? Zou jij het leuk vinden als 17 miljoen mensen aan je trekken om informatie over je doodzieke familielid? Ik vind het al aardig dat ze de pers niet schuwen.quote:En zelfs een hele, héle globale indruk wordt er niet gegeven. 'Eind van de week maar weer mensen, en nu optyfen'. Zó vat ik dit op.
Alexander heeft al voor de camera bedankt zelfs voor alle steun namens de familie.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of er tests zijn uitgevoerd, of hij lichamelijk letsel heeft opgelopen en een kort dankwoord van de familie voor alle steun en medeleven!
Ik twijfel ook of mensen oprecht meeleven .. Als je kijkt naar de reacties op twitter leven ze niet echt mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is zó algemeen, net als die prognose die nog wel een kleine week kan duren, dit is gewoon beleefd mensen afpoeieren die oprecht meeleven. Hier heb je helemaal níets aan.
Enkel doordat er zoveel deskundigen aan het woord zijn geweest is enigszins duidelijk wat er kan spelen.
Ik vind dit stuitend hoor, dit kun je ten opzichte van 17 miljoen mensen toch echt niet maken. Al schets je maar een bééld van drie regels zeg.
O zelfs dat nogquote:Op zondag 19 februari 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alexander heeft al op voor de camera bedankt zelfs voor alle steun namens de familie.
Is dat niet genoeg?
Dit treft die mensen in hun PRIVE leven....Dat gaat ons eigenlijk helemaal niets aan.. Dat we al wat horen is gewoon al oke van hun kant.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die we hebben leren kennen, al is het van veraf. Je kunt niet zomaar dagenlang in één statement blijven hangen omdat je niks wilt zeggen. In deze situatie is het ook moeilijk om een prognose te geven maar denk je dat de familie ook enkel dit maar weet: "Friso is stabiel maar niet buiten levensgevaar." Nee, die weten véél meer. En zelfs een hele, héle globale indruk wordt er niet gegeven. 'Eind van de week maar weer mensen, en nu optyfen'. Zó vat ik dit op.
99% van de mensen zijn gewoon ramptoeristen, en zeiken daarom ook over de info.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of mensen oprecht meeleven .. Als je kijkt naar de reacties op twitter leven ze niet echt mee.
Mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
99% van de mensen zijn gewoon ramptoeristen, en zeiken daarom ook over de info.
Het is groen en komt van een berg af zettenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
99% van de mensen zijn gewoon ramptoeristen, en zeiken daarom ook over de info.
En als de familie nou zelf ook niet meer weet dan dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat hebben we tot nu toe nou van de RVD zélf gehoord (dus Koninklijke Familie). Eén zin. Maar niet eens wat de toestand was toen hij in het ziekenhuis aankwam. Volgens mij is alle info die er is, via journalisten gegaan.
Tuurlijk is het privé, maar er zijn ook mensen die meeleven. En die kun je niet met één standaardzin afpoeieren.
Dat kan prima, ze mogen gelukkig nog altijd zelf bepalen wat ze wel of niet delen. Zou jij het leuk vinden als je verplicht wordt om zulke gevoelige privé info te delen met mensen die je niet kent?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat hebben we tot nu toe nou van de RVD zélf gehoord (dus Koninklijke Familie). Eén zin. Maar niet eens wat de toestand was toen hij in het ziekenhuis aankwam. Volgens mij is alle info die er is, via journalisten gegaan.
Tuurlijk is het privé, maar er zijn ook mensen die meeleven. En die kun je niet met één standaardzin afpoeieren.
hihihihiquote:Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is groen en komt van een berg af zetten
een skiwiwi
En al zou het niet om medische info gaan, laat die mensen ook nog lekker iets aan privéleven overhouden..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
En gewoon even vergeten dat het gaat om medische informatie van een persoon, die hoeft men niet eens te delen.
"Ik heb er toch voor betaald?"quote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef Copycat het volgende:
Het is toch ons koningshuis? Dan hebben we recht op alle ins en outs.
....
Ja! Want het Koningshuis wordt mede gefinancierd door onze belastingcenten!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef Copycat het volgende:
Het is toch ons koningshuis? Dan hebben we recht op alle ins en outs.
....
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja! Want het Koningshuis wordt mede gefinancierd door onze belastingcenten!
En Friso betaalt de zorgverzekering zelf, opgelost dusquote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Technisch gesproken betaalt de zorgverzekeraar dit geval.
Greys, denk je dat dit alles is wat ze weten? Dat ene zinnetje?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En als de familie nou zelf ook niet meer weet dan dat?
Of als de familie hun privéleven niet op straat willen hebben liggen en dus tegen de RVD gezegd hebben dat ze alleen dit naar buiten mogen brengen?
Hoe kan je dat de RVD kwalijk nemen dan?
Dat is toch ook zoquote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat komt op mij over als: Nederlands volk, u mag zich dan rotgeschrokken zijn, net als wij, maar u krijgt een kruimeltje. U heeft er in wezen, geen flikker mee te maken.
Wat natuurlijk ook zo is.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Greys, denk je dat dit alles is wat ze weten? Dat ene zinnetje?
Volgens mij (maar als ik het fout heb, hoor ik het graag) is álles wat we weten via de RVD dat Friso onder de lawine terecht is gekomen en 'stabiel etc.'.
De rest is allemaal interpretatie geweest van deskundigen die hun mening gaven.
Dat komt op mij over als: Nederlands volk, u mag zich dan rotgeschrokken zijn, net als wij, maar u krijgt een kruimeltje. U heeft er in wezen, geen flikker mee te maken.
Ja gaan we weer, dat wassie toch niet? of wel? hoe zat het nou...quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Greys, denk je dat dit alles is wat ze weten? Dat ene zinnetje?
Volgens mij (maar als ik het fout heb, hoor ik het graag) is álles wat we weten via de RVD dat Friso onder de lawine terecht is gekomen en 'stabiel etc.'.
De rest is allemaal interpretatie geweest van deskundigen die hun mening gaven.
Edit: op bruiloften mag u meegenieten maar nu moet u oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |