Hmm op je laatste foto vond ik het er anders best dof uitzien... Niet dat ik nou gelijk dacht: wow gezond haar..!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Denk dat dit komt door de goede borstels en het consequent medicatiegebruik. Ook dat ik mijjn haar gedurende de hele dag opgestoken heb en geen stijl en krultangen ed gebruik. En alleen maar koud fohnen doe.
Ook gebruik ik 100 % natuurkijke shampoo's die in verhouding tot de gangbare merken erg duur is.
Foto's zeggen ook niet alles, ik ga af op wat ik in het echt zie bij mezelf. Ik kan onder 3 verschillende hoeken en lichtsterktes (kunst, dag, zon licht) haarfoto's maken, dan zul je 3 keer een ander kleur en haar uiterlijk zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm op je laatste foto vond ik het er anders best dof uitzien... Niet dat ik nou gelijk dacht: wow gezond haar..!
Maar het ziet er op al je foto's nogal dof en droog uit. Maar als je blijft smeren met maskers zal dat wel beter worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Foto's zeggen ook niet alles, ik ga af op wat ik in het echt zie bij mezelf. Ik kan onder 3 verschillende hoeken en lichtsterktes (kunst, dag, zon licht) haarfoto's maken, dan zul je 3 keer een ander kleur en haar uiterlijk zien.
Dat licht niet aan het licht. Ik heb honderden foto's in verschillende soorten licht maar mijn haar ziet er nooit dof of stug (want zo komt jouw haar bij mij over) uit op de foto's.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Foto's zeggen ook niet alles, ik ga af op wat ik in het echt zie bij mezelf. Ik kan onder 3 verschillende hoeken en lichtsterktes (kunst, dag, zon licht) haarfoto's maken, dan zul je 3 keer een ander kleur en haar uiterlijk zien.
Dat kokoshaarmasker is niet voor herhaling vatbaar, een en al vettigheid, alsof ik frietuurvet in mijn haar gesmeerd had, glanzen doet het, maar ook vettig, moest het al 2 keer wassen om het eruit te krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het ziet er op al je foto's nogal dof en droog uit. Maar als je blijft smeren met maskers zal dat wel beter worden.
Dan moet je een ander masker proberen, want een borstel alleen is niet genoeg met langer haar. Zoals ik hierboven al schreef, je lichaam voedt je haar zelf, maar dat reikt niet tot in de lengte. Als je langer haar wil zal je het dus moeten voeden of het droogt uit, en dan krijg je wel lang haar maar niet mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat kokoshaarmasker is niet voor herhaling vatbaar, een en al vettigheid, alsof ik frietuurvet in mijn haar gesmeerd had, glanzen doet het, maar ook vettig, moest het al 2 keer wassen om het eruit te krijgen.
Dan doet de zwijnenharen borstel mijn haar toch veel mooier glanzen en minder vetitg.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen van ''het lijkt niet op te schieten''? Het haar groeit bij vrouwen heus niet sneller dan bij een man, wel hebben vrouwen het voordeel dat het langer dan mannen in de groeifase blijft en dat haaruitval gelijkmatig (diffuse) verloopt.
Wat gebruik jij om je haar te voeden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je een ander masker proberen, want een borstel alleen is niet genoeg met langer haar. Zoals ik hierboven al schreef, je lichaam voedt je haar zelf, maar dat reikt niet tot in de lengte. Als je langer haar wil zal je het dus moeten voeden of het droogt uit, en dan krijg je wel lang haar maar niet mooi.
Nou ja foto's zeggen wel een boel wat je in de eerste instantie niet met het blote oog ziet. Ik vond het er ook niet super uitzien, erg droog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat is nou de definitie van gezonde haar? Dat het glans door de aangebrachte conditiones en haarmaskers?
Ik had altijd gewoon een pot van de drogist, re-nutrition. Nu heb ik een sillicoonvrije spuitbus van Wella, bij de kapper gekocht, hydraterende leave-in balsem en daar ben ik wel tevreden over. Zelfgemaakt gebruik ik meestal honing en kamille, apart van elkaar dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om je haar te voeden?
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk voor je, bro. Je haar is perfect en geweldig, we get it.
Als ik toch met haarmaskers ed in de weer wil gaan, dan wel echt. Dus geen producten gebruiken die voor bakken en braden bedoeld zijn, heb wel het merk John Frieda vaker voorbij zien komen. Wel heeft de Cosmo kapper toen ik de 20 extensions liet zetten na afloop een soort vloeistof in mijn haar gedaan, het leek meer op een soort serum., dat gaf een echte glans op mijn haar, maar dat effect was maar tijdelijk. Zal eens vargen wat voor vloeistof dat was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je een ander masker proberen, want een borstel alleen is niet genoeg met langer haar. Zoals ik hierboven al schreef, je lichaam voedt je haar zelf, maar dat reikt niet tot in de lengte. Als je langer haar wil zal je het dus moeten voeden of het droogt uit, en dan krijg je wel lang haar maar niet mooi.
LOL, dan ga ik nu maar gauw naar de douche rennen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen![]()
![]()
![]()
En (correct if I'm wrong, want ik ben![]()
![]()
) jij hebt toch best blond haar? Pas je op met olijfolie, zeker als je EVOO gebruikt? Kan groen uitslaan, dus niet te lang laten zitten!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL, dan ga ik nu maar gauw naar de douche rennen.
Oh god.
Je was toch zo aan het geilen op natuurlijk, wat is er dan in godsnaam mis met olie, dat is een uitstekend masker. Maar je weet toch alles beter met je kennis van een week, dus succes ermee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik toch met haarmaskers ed in de weer wil gaan, dan wel echt. Dus geen producten gebruiken die voor bakken en braden bedoeld zijn, heb wel het merk John Frieda vaker voorbij zien komen. Wel heeft de Cosmo kapper toen ik de 20 extensions liet zetten na afloop een soort vloeistof in mijn haar gedaan, het leek meer op een soort serum., dat gaf een echte glans op mijn haar, maar dat effect was maar tijdelijk. Zal eens vargen wat voor vloeistof dat was.
Een natuurlijk product dat je kunt gebruiken om te eten is imho echt niet minder dan een potje vol chemicalien met een dure sticker er op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik toch met haarmaskers ed in de weer wil gaan, dan wel echt. Dus geen producten gebruiken die voor bakken en braden bedoeld zijn, heb wel het merk John Frieda vaker voorbij zien komen. Wel heeft de Cosmo kapper toen ik de 20 extensions liet zetten na afloop een soort vloeistof in mijn haar gedaan, het leek meer op een soort serum., dat gaf een echte glans op mijn haar, maar dat effect was maar tijdelijk. Zal eens vargen wat voor vloeistof dat was.
Ik lees hier af en toe mee...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Fusionfreak het volgende:
Toch zie ik telkens de term gespleten haarpunten hier voorbij komen, heb afgelopen dagen eens wat losse haren van mij onder een loeplamp met een groot vergrootglas en belicht met sterk licht, maar hoe goed ik de uiteindes van de losse haren ook bekeek, kon geen slijtende uiteindes zien. Het was gewoon recht.
Die pik je er toch zo uit? Die mooie lange volle zwarte bos haar met een klein kaal plekje dat geen kaal plekje is en inmiddels al wegtrektquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik lees hier af en toe mee...
maar was dat jouw foto van bruingrijzig lang haar met iets van een groenige blouse aan vanaf de achterkant genomen?
Ja dat weet ik, maar wordt je haar droog van koud fohnen? Ik fohn dan helemaal nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
warme lucht droogt je haar eerder uit.
Gewoon niet een hele nacht of dag laten zitten, alleen als pre-shampoo-ding en dan zit je wel goed hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL, dan ga ik nu maar gauw naar de douche rennen.
Oh god.
ik lees niet alles... soms als ik plaatjes zie van maskers enzo lees ik erboven en eronderquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die pik je er toch zo uit? Die mooie lange volle zwarte bos haar met een klein kaal plekje dat geen kaal plekje is en inmiddels al wegtrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |