Bwa samen met mn zoons hebben we 3 legers in huis, maar voorlopig is het enkel painting fasequote:
Wat speel je eigenlijk? 40k of Fantasy? En welke legers heb je?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bwa samen met mn zoons hebben we 3 legers in huis, maar voorlopig is het enkel painting fase
Maar gewoon eens ervaringen delen zonder in de verdediging te hoeven ook. Als beiden nou eens zouden kunnen zou het ideaal zijn. Dus topics waarin je inderdaad lekker kunt discussiėren maar ook topics waarin gewoon ervaringen gepost kunnen worden zonder waardeoordeel of bestaansdiscussie dan zou het ideaal zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wederzijdse kritiek houd je wel scherp natuurlijk
Ik heb wel de indruk dat men tegenwoordig minder openstaat voor visies/denkbeelden die wat verder gaan dan men algemeen gewend is.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:48 schreef senesta het volgende:
Maar gewoon eens ervaringen delen zonder in de verdediging te hoeven ook. Als beiden nou eens zouden kunnen zou het ideaal zijn. Dus topics waarin je inderdaad lekker kunt discussiėren maar ook topics waarin gewoon ervaringen gepost kunnen worden zonder waardeoordeel of bestaansdiscussie dan zou het ideaal zijn.
Het is zo te zien prima te behappen anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat het lijkt alsof E_O alles alleen moet doen. De andere mods zien we zelden of nooit. Het lijkt mij dat je als mod toch belangstelling hebt voor het forum waar je mod van bent.
Als ik terugdenk aan al die jaren TRU, denk ik eerst aan mijn beginperiode met Iteejer en MUUS, en daarna ... een leegte waar alleen Bastard bovenuit steekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat het lijkt alsof E_O alles alleen moet doen. De andere mods zien we zelden of nooit. Het lijkt mij dat je als mod toch belangstelling hebt voor het forum waar je mod van bent.
Daar gaat het toch niet om of het te behappen is?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is zo te zien prima te behappen anders.
Ikquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al die jaren TRU, denk ik eerst aan mijn beginperiode met Iteejer en MUUS, en daarna ... een leegte waar alleen Bastard bovenuit steekt.
Andere mods hun namen zijn blijkbaar opgezogen in een groot zwart gat. Jogy was ook leuk, maar dan ook weer op de momenten dat hij actief aanwezig was.
Wie waren zo nog TRU mods ?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan al die jaren TRU, denk ik eerst aan mijn beginperiode met Iteejer en MUUS, en daarna ... een leegte waar alleen Bastard bovenuit steekt.
Andere mods hun namen zijn blijkbaar opgezogen in een groot zwart gat. Jogy was ook leuk, maar dan ook weer op de momenten dat hij actief aanwezig was.
quote:
Ja, dit zijn strafpuntenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]![]()
Ik ben me hier weer populair aan het maken
Dat is erg subjectief. Er zijn er ook zat die mij nog steeds een lul vinden omdat ik ze een note gegeven heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is erg subjectief. Er zijn er ook zat die mij nog steeds een lul vinden omdat ik ze een note gegeven heb.
Senesta heeft ook gemod hier, ik nam het stokje toen van haar over.
Nou daar is een pagina voor, weet zo even niet welke en dan krijg je een getal. Leuk om scores bij te houden geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je een note gekregen hebt ?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje het kip en ei verhaal zoals jij het in woorden zet en weet niet of je dat wel terecht zo causaal kan zien.
Men neme een onderwerp, daar kun je op reageren en aanvullen en dan loopt het topic niet snel. Men neme het zelfde onderwerp en gaan er op schieten waardoor je verontwaardigde reacties krijgt, waar weer op gereageerd moet worden en uiteindelijk heb je een topic gekregen wat niets meer te maken heeft met het onderwerp maar meer met discussietechnieken.
Het is wat je wilt, wil je kijkcijfers hebben, kies je plaatje 2.
Persoonlijk, vooralsnog heb ik geen zin om te posten meer, iig geen diepere of persoonlijke ervaringen.
En zo heb je 2 verschillende meningenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Flammie het volgende:
Enige topic waarin ik uberhaubt nog wil posten is dit casual topic
Ik heb geen zin om nog eens een lange ban te krijgen vanwege een vage reden (ik had in die tijd niet eens veel gepost) of vanwege het ventileren van mijn eigen mening (ook al is het op het foute forum)
Dat risico neem ik gewoon niet meer en ik vind het hier wel gezellig er aan toe gaan![]()
Klik op abonnementen en je kunt het zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je een note gekregen hebt ?
Je klinkt rechtsboven op abonnementen en vanaf daar kun je t zienquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou daar is een pagina voor, weet zo even niet welke en dan krijg je een getal. Leuk om scores bij te houden geloof ik.
Maar sommige noten zijn hard te kraken Senesquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt?Ik vind het al bijzonder als mensen zo zwaar aan een note tillen dan
Jazeker, er zijn mensen die nog steeds giflink zijn omdat ik ze genote heb, zijn er nog steeds mee in onvrede. Waar kun je je allemaal druk om maken he?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt?Ik vind het al bijzonder als mensen zo zwaar aan een note tillen dan
Ja, inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, er zijn mensen die nog steeds giflink zijn omdat ik ze genote heb, zijn er nog steeds mee in onvrede. Waar kun je je allemaal druk om maken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |