SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:10 schreef summer2bird het volgende:
Hm, ik twijfel..Bij Pfeiffer heb je ook symptomen als verhoging en keelpijn en opgezette lymfeknopen, meen ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder, als je veel in contact bent geweest met je zus, zou je het ook kunnen hebben, maar het is niet heel erg besmettelijk. Je zou uit hetzelfde kopje hebben moeten drinken, ofzo.
Uit hetzelfde kopje drinken gebeurd hier wel eensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bij Pfeiffer heb je ook symptomen als verhoging en keelpijn en opgezette lymfeknopen, meen ik.
Verder, als je veel in contact bent geweest met je zus, zou je het ook kunnen hebben, maar het is niet heel erg besmettelijk. Je zou uit hetzelfde kopje hebben moeten drinken, ofzo.
Nou ja, een bloedtest kan geen kwaad.. kun je gelijk een hoop andere dingen uitsluiten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Uit hetzelfde kopje drinken gebeurd hier wel eens
Per ongeluk glazen verwisselen met inschenken enzo
Er is weinig dat ik nog erger haat dan Gers Pardoels 'muziek'!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
Pfff wat een gezemel hier. Er wordt nog schitterende muziek gemaakt hoor.
Neem nou deze, bijna poëzie![]()
Ik kende die hele Gert Pardoes niet voor dit liedje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Er is weinig dat ik nog erger haat dan Gers Pardoels 'muziek'!
Wat afschuwelik voor je!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kende die hele Gert Pardoes niet voor dit liedje.
Maar ik moet wel zeggen dat het refrein in je hoofd blijft zitten. Betrap mezelf erop dat ik het steeds loopt te neuriën
Nee, ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat afschuwelik voor je!
Ehm.. alles gaat verder goed met je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel leuk eigenlijk
Hahaha, ja hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ehm.. alles gaat verder goed met je?
Is het al zo ver gevorderd ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik vind het wel leuk eigenlijk
Ik moet eerlijk toegeven: dit is lekker!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is het al zo ver gevorderd ?![]()
Dan moeten we er maar even een flinke dosis "antidote" tegenaan gooien:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven: dit is lekker!!!!![]()
Het is al middag hoor... en dit liedje kan ik dan wel weer mooi vinden.quote:
Oh ja, de Primavera, die zal binnenkort wel weer verreden worden.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit is muZIEK.. Sorry..
En goeiemiddag allemaal! Heb net heerlijk hardgelopen. En er zit voorjaar in de lucht.
Ben ook niet dol op techno. Geef mij maar hardcorequote:Op zondag 26 februari 2012 13:14 schreef Gray het volgende:
Techno komt op mij altijd zo levenloos over. Emotieloos en koud. Ben uberhaupt geen audiofiel, maar techno vind ik toch echt het meest vervelend om naar te luisteren. Tenzij in een club ofzo, maar ook dan zijn er alternatieven die beter zijn naar mijn smaak.
Hardcore, zo lekker af en toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ben ook niet dol op techno. Geef mij maar hardcore
maar altijd beter dan jazz, R&B, heavy/speed/trash metal, mellow, hollandse jordaan/volendam shit, & menig klassiek stuk herrie (violen)...
Alles electronisch noem ik techno.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ben ook niet dol op techno. Geef mij maar hardcore
maar altijd beter dan jazz, R&B, heavy/speed/trash metal, mellow, hollandse jordaan/volendam shit, & menig klassiek stuk herrie (violen)...
Dan moet je eens naar Ibiza gaan, daar word je doodgegooid met trance. Als je over het strand loopt kom je van het ene trancemuziekje in de andere, alle strandtenten daar draaien dat 24/7quote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef Flammie het volgende:
Ik vind electronische muziek vet (goa trance/trance/psy trance) en pop muziek
Verder Piano muziek
Nah vind ibiza niet zo coolquote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Ibiza gaan, daar word je doodgegooid met trance. Als je over het strand loopt kom je van het ene trancemuziekje in de andere, alle strandtenten daar draaien dat 24/7
Dat vermoede ik al.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Gray het volgende:
Alles electronisch noem ik techno.
<snip>
Dat noem ik allemaal rock. Of country.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat vermoede ik al.
... maar dat is hetzelfde als alles met een gitaar "Hardrock" noemen
Ben je dan weleens op Ibiza geweest?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nah vind ibiza niet zo coolBen echt meer into GOA/PSY en uplifting (griekenland/israel) enzo
niet van die Pakitooo areeeee you readyyyyy al is dat ook wel nice op zijn tijd
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
Deze vind ik mooi, maar ja, is toch weer een wat oudere
en deze
en deze speciaal voor Ferdo, die houdt zo van deze muziekstijl
Sorryquote:
Cher 2.0?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry![]()
En goeiemorgen mor...ik bedoel goedemorgen allemaal![]()
We hebben een leuk liedje voor het Songfestival.
Ugh!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, post ik het winnende liedje toch?
![]()
![]()
Beetje het kip en ei verhaal zoals jij het in woorden zet en weet niet of je dat wel terecht zo causaal kan zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Toen de meer kleurrijke figuren terugkeerden, leefde het forum even op, ondanks alle kritische geluiden. Nu we ze minder zien, is het ook weer veel stiller hier.
Is dat toeval of zou het zo zijn dat weerstand en kritiek toch nodig zijn om een discussieforum ineteressant te houden?
Ik kan me wel voorstellen dat je niet iemand moet afbranden die iets ervaren heeft wat onmogelijk heet te zijn. Dat is ook erg makkelijk natuurlijk. Maar, zodra de criticasters er niet zijn hebben anderen schijnbaar ook geen interesse meer om te posten.
En dat terwijl er users zouden wegblijven juist vanwege die figuren.
Is dat nou echt toeval of hebben we onze enfants terrible ergens gewoon nodig?
Met je haar in 't wit durf je jezelf minder te vertonen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat heeft wat dat betreft met meer te maken dan alleen de terugkomst van de 3 musketiers.
Doe je nog aan Warhammer btw ?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Flammie het volgende:
Enige topic waarin ik uberhaubt nog wil posten is dit casual topic
Ik heb geen zin om nog eens een lange ban te krijgen vanwege een vage reden (ik had in die tijd niet eens veel gepost) of vanwege het ventileren van mijn eigen mening (ook al is het op het foute forum)
Dat risico neem ik gewoon niet meer en ik vind het hier wel gezellig er aan toe gaan![]()
Ook dat!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met je haar in 't wit durf je jezelf minder te vertonen natuurlijk
Je bedoelt dat TRU-FB sneller vooruitgaat dan anders ?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Toen de meer kleurrijke figuren terugkeerden, leefde het forum even op, ondanks alle kritische geluiden. Nu we ze minder zien, is het ook weer veel stiller hier.
Is dat toeval of zou het zo zijn dat weerstand en kritiek toch nodig zijn om een discussieforum ineteressant te houden?
Ik kan me wel voorstellen dat je niet iemand moet afbranden die iets ervaren heeft wat onmogelijk heet te zijn. Dat is ook erg makkelijk natuurlijk. Maar, zodra de criticasters er niet zijn hebben anderen schijnbaar ook geen interesse meer om te posten.
Nah meer Starcraft 2 atmquote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Doe je nog aan Warhammer btw ?
Wederzijdse kritiek houd je wel scherp natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |