en als je nou de uitkering alleen nodig hebt om een opleiding af te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Bent u jonger dan 27 jaar en wilt u in 2012 een bijstandsuitkering aanvragen? Dan moet u eerst zelf vier weken actief naar werk zoeken. In die periode mag u nog geen bijstandsuitkering aanvragen. Ook moet u bekijken of u nog een nieuwe opleiding kunt gaan doen, of uw oude opleiding kunt afmaken.
De waarheid? Iets waar je echt niet tegen kan, geïrriteerd door raakt, of dus zelfs boos wordt. In mijn geval is dat tegen me liegen, kan ik echt niet tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef KabulCuisine het volgende:
'Hoe kunnen we je boos maken?'
Al 4x gehoord bij een sollicitatiegesprek, wtf
Wat moet je daarop antwoorden?
"Door die vraag te stellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef KabulCuisine het volgende:
'Hoe kunnen we je boos maken?'
Al 4x gehoord bij een sollicitatiegesprek, wtf
Wat moet je daarop antwoorden?
Ik zeg vaak maar als je mijn vriendin in brand steekt, dan kan ik een beetje emotioneel wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
De waarheid? Iets waar je echt niet tegen kan, geïrriteerd door raakt, of dus zelfs boos wordt. In mijn geval is dat tegen me liegen, kan ik echt niet tegen.
ook zo vaak meegemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Nezhi het volgende:
derde sollicitatie de deur uit voor PostNLdeze keer een net geplaatste vacature, in mijn woonplaats... hopelijk gaat het deze keer wel eens door.
Het mag naar mijn weten niet, maar uiteindelijk is praktisch niets aan te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:37 schreef Bleekvoort het volgende:
Ik werd vandaag over 2 verschillende sollicitaties teruggebeld waarbij ik toch wel vrij goede hoop had. Bij allebei afgewezen (de ene impliciet, de andere expliciet) vanwege mijn leeftijd.
Dit is toch gewoon verboden? Kun je dit niet ergens aangeven ofzo?
Ach ik heb dat nu al vanaf September vorig jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:06 schreef KabulCuisine het volgende:
Is februari reorganisatiemaand ofzo? Jezus Christus nergens word ik aangenomen
Inderdaad, ze erop aanspreken heeft al geen zin, alsof je dan opeens wel wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het mag naar mijn weten niet, maar uiteindelijk is praktisch niets aan te doen.
QFT, en daarnaast moet je maar net iets met Ajax hebben...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik denk niet dat mensen hier precies gaan posten waar ze hebben gesolliciteerd.
Dat is zeker goed nieuws. Mocht er iets uitkomen kunnen ze je ook gelijk ondersteunen. Succes!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
OT: vanochtend gesprek met werkcoach gehad, zij gaan de komende 2 weken actief voor mij op zoek aangezien pogingen van mijzelf te vaak voortijdig strandden en zij meer ijzers in het vuur hebben
Ja zij zijn inderdaad echt heel gesloten. Je moet ook bij elke bank volgens mij 'ervaring' en 'kennis' hebben van bankzaken..quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Bleekvoort het volgende:
"Wil jij werken bij de Rabobank?"
Ja, waarom niet.
"Vereisten: recente werkervaring bij de Rabobank."
Ja, ik heb even gebeld is nu verzet naar de dinsdagochtend. Gelijk vrij gevraagd en gekregen. Maar ik was vooral bang dat ze het verkeerd zouden opnemen. Alsof ik onbetrouwbaar ben ofzo, snap je? Gelukkig was dit totaal niet het geval. Sterker nog, ze was bang dat, omdat ik belde, ik niet meer geïnteresseerd was.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan het niet verzet worden naar de middag?
Succes. Heb je het al geprobeerd bij een (telefoon) winkel? Zelf heb ik daar zonder verkoopervaring gestaan...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef FerryNL het volgende:
Pff het schiet allemaal niet op man, zelfs callcenter werk schiet niet op omdat ik ze zeggen dat ik geen verkoopervaring heb. En dat voor een outbound functie.
Dat wordt nu toch ook echt een uitkering aanvragen.
Dat vind ik nou juist zo leuk! Ik heb namelijk stage gelopen bij een Rabobank!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Bleekvoort het volgende:
"Wil jij werken bij de Rabobank?"
Ja, waarom niet.
"Vereisten: recente werkervaring bij de Rabobank."
Ik heb bij mijn leidinggevende gelijk aangegeven dat ik aan het solliciteren ben, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Maar ik hoef dan ook niet te vrezen voor de negatieve consequenties.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb even gebeld is nu verzet naar de dinsdagochtend. Gelijk vrij gevraagd en gekregen. Maar ik was vooral bang dat ze het verkeerd zouden opnemen. Alsof ik onbetrouwbaar ben ofzo, snap je? Gelukkig was dit totaal niet het geval. Sterker nog, ze was bang dat, omdat ik belde, ik niet meer geïnteresseerd was.
[..]
Succes. Heb je het al geprobeerd bij een (telefoon) winkel? Zelf heb ik daar zonder verkoopervaring gestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |