Ik denk dat het niet echt verschilt per ad, bij alle ssri's staat dat je geen ibu mag. en ik ben het vergeten aan de psychiater te vragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhankelijk is, in principe denk ik dat je dit het beste bij de huisarts of psychiater kan navragen...
[..]
Tja, bij mij is het heel dubbel. Omdat ik soms weken prima op mezelf kan functioneren en veel rust heb. Maar op bepaalde momenten dan word ik zo onrustig dat nisk helptom rust te krijgen.
Dus ik hoop gewoon dat er eigenlijk medicatie is, die ik dan niet constant hoef te nemen, maar alleen de dagen/weken dat ik veel onrust heb.
Want het is een soort variabele bij mij....en 7 van de 10 dagen gaan redelijk zonder, maar die 3 andere dagen kunnen echt een ramp zijn![]()
In mijn sertralinebijsluiter staat daar niks over... Of ik moet er al 6x overheen hebben gelezen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt verschilt per ad, bij alle ssri's staat dat je geen ibu mag.
Ik zou me niet zo erg bezig houden met het feit dat je een uitkering aanvraagt, je hebt het nodig. En hebt er recht op. Het is ook niet dat je het misbruikt zoals veel anderen doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Sylvana het volgende:
Pffff, net een Wajong-uitkering aangevraagd...
Want alleen maar ingeschreven staan bij de Hogeschool zodat ik stufi ontvang schiet ook niet echt op
Spannend dus of ik er recht op heb, maar niet geschoten is altijd mis...
Vind het aan de ene kant wel moeilijk hoor, had toch liever gezien dat ik gewoon kon studeren ipv een uitkering trekken
Ik krijg het sowieso pas vanaf september en het kan zijn dat ik dan geen student meer ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:50 schreef Ewelina het volgende:
Je weet dat je als student maar 25% van de Wajong krijgt?
Nee maar dat is het dus, ik sta alleen nog als student ingeschreven dit jaar omdat ik anders geen inkomen heb. Maar als het in september nog zo slecht gaat kan ik me moeilijk weer inschrijven zonder dat ik echt kom studeren. Vandaar dat ik dan graag Wajong wil hebben, omdat ik toch een inkomen nodig heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb sinds 1 janurari een Wajong.. en je kan geen wajong aanvragen als je student bent.. want dan krijg je stufi.
Maandag 5 maart heb ik trouwens een afspraak bij een GGZ instelling om te kijken wat die voor me kunnen doen qua depressie en angststoornis.
Je zal toch echt zelf in actie moeten komen, want op deze manier gaan ze je straks ook niet meer toelaten bij de therapie. Er zijn nog genoeg andere mensen die geholpen willen worden die wel zullen komen, maar nu nog op de wachtlijst staan denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee maar dat is het dus, ik sta alleen nog als student ingeschreven dit jaar omdat ik anders geen inkomen heb. Maar als het in september nog zo slecht gaat kan ik me moeilijk weer inschrijven zonder dat ik echt kom studeren. Vandaar dat ik dan graag Wajong wil hebben, omdat ik toch een inkomen nodig heb.
Hier vandaag weer therapie afgebeld en de hele dag (tot 17.45) in bed gelegenDacht dat als ik een stok achter de deur had om ergens heen te gaan dat het dan wel lukte om eruit te gaan. Maar soms (niet altijd) lukt dat dus toch niet. En daar voel ik me echt zo kut onder. Want als ik in bed blijf liggen kunnen ze me ook niet helpen...
Ik denk dat het heel goed is om toch te kijken waarom je de ene keer wel gaat en de andere keer niet en waar het hem in zit. Kortom wat jij dus nodig hebt om wel te gaan. Dat weet je misschien niet binnen 2 minuten, maar misschien wel als je er met je vriend over praat (of denkt hij nu nog steeds dat je wel gegaan bent? Zo niet, dat hem toch vertellen, hij kan je ook helpen.)quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Sylvana het volgende:
Mn vriend vindt het niet goed en vandaag heb ik toen hij vroeg of ik geweest was zelfs ja gezegdWil hem niet teleurstellen, maar door niet eerlijk te zijn doe ik dat natuurlijk ook.
Vorige week vrijdag heb ik voor het eerst afgemeld en gezegd dat ik ziek was. Maandag ook niet geweest en ook niet afgemeld, maar neem aan dat ze daarom nog dachten dat ik nog ziek was. Gisteren ondanks die gesprekken 's ochtends wel gegaan. Vanochtend afgemeld met de reden dat gisteren ws toch te druk voor me is geweest en ik me daarom niet lekker voelde. Vrouw zei wel dat het ik het in de gaten moest houden, maar goed moest uitrusten en morgen wel weer verwacht werd.
Ik heb geen idee wat ik nodig heb om wel te gaan, aangezien het soms dus wel lukt. Maar wat er dan anders is weet ik niet...
Is dat dan niet juist dankzij die gesprekken die je 's morgens had? Dat je daardoor al opgestart bent zeg maar, uit bed, uit huis geweest etc. en dat het makkelijker maakt om wel te gaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Sylvana het volgende:
Mn vriend vindt het niet goed en vandaag heb ik toen hij vroeg of ik geweest was zelfs ja gezegdWil hem niet teleurstellen, maar door niet eerlijk te zijn doe ik dat natuurlijk ook.
Vorige week vrijdag heb ik voor het eerst afgemeld en gezegd dat ik ziek was. Maandag ook niet geweest en ook niet afgemeld, maar neem aan dat ze daarom nog dachten dat ik nog ziek was. Gisteren ondanks die gesprekken 's ochtends wel gegaan.
Dat zou wel kunnen idd. Want ook al was ik erg moe van het weinige slapen en de intensieve gesprekken, nu was ik toch al in de buurt en ben ik na het laatste gesprek gewoon doorgefietst naar de andere locatie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat dan niet juist dankzij die gesprekken die je 's morgens had? Dat je daardoor al opgestart bent zeg maar, uit bed, uit huis geweest etc. en dat het makkelijker maakt om wel te gaan?
Volgens mij moeten wij elkaar op msn ofzo toevoegen.. ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten.. precies!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee maar dat is het dus, ik sta alleen nog als student ingeschreven dit jaar omdat ik anders geen inkomen heb. Maar als het in september nog zo slecht gaat kan ik me moeilijk weer inschrijven zonder dat ik echt kom studeren. Vandaar dat ik dan graag Wajong wil hebben, omdat ik toch een inkomen nodig heb.
Yessssss!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:14 schreef Sylvana het volgende:
Thx voor de info, dat van die tijdelijke uitkering wist ik niet.
Ik ben uit bed, aangekleed en heb ontbijt gemaakt. Dus vandaag lukt het wel om naar therapie te gaan
Goed bezig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:14 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben uit bed, aangekleed en heb ontbijt gemaakt. Dus vandaag lukt het wel om naar therapie te gaan
Goed zo sylvanaquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:14 schreef Sylvana het volgende:
Wat Nyota zegt. Je zal het grootste gedeelte toch zelf moeten doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef Nyota het volgende:
[..]
Je zal toch echt zelf in actie moeten komen, want op deze manier gaan ze je straks ook niet meer toelaten bij de therapie. Er zijn nog genoeg andere mensen die geholpen willen worden die wel zullen komen, maar nu nog op de wachtlijst staan denk ik.
Wat vind je vriend en z'n ouders hiervan? Kunnen zij nog met je meedenken dit wel op te pakken? En wat wordt er gezegd als je afbelt en wat voor reden geef je dan op?
Kom op, je wil niet weer afglijden toch, probeer eens te bedenken wat jij nodig hebt om wel te gaan.
Goed zo!! Echt heel goed!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:14 schreef Sylvana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |