TTT-waardig.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Liesje heeft zowaar een succesvolle reeks
Rot op met je ghettosloeries man. Daar trapt zelfs Paul zijn hond nog vanaf.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Mooie vrouw voor Stokstaart.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Liesje heeft zowaar een succesvolle reeks
Bedankt, maar dan nog liever Cyberjesus.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:56 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Mooie vrouw voor GGMM.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Latuh homiesquote:
Headshot.quote:
dies lekkerquote:Op zondag 19 februari 2012 03:57 schreef 2cv het volgende:
Ik drink lauwe CoolBest Strawberry Hill [ afbeelding ]
quote:
Ik haat nietquote:
wil je ophouden met grottrollen te postenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Mooie vrouw voor JohannesKozijn.
[ afbeelding ]
Laat me je één ding zeggen... Laat hem het niet horen. Hij neukt jouw oogbalquote:Op zondag 19 februari 2012 03:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik zeg gewoon dat ik, omdat ik deze persoon nog niet goed ken, hem niet zal missen.
Stel je dan eens open om mensen beter te leren kennen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik zeg gewoon dat ik, omdat ik deze persoon nog niet goed ken, hem niet zal missen.
Mother of Godquote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Leuke kerels voor liesje1979.
[ afbeelding ]
Dies op nuquote:
Ik ken Drizzt ook irl, toffe gozer hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel je dan eens open om mensen beter te leren kennen.
Hij is een stokstaart. Zijn UI is een foto van hemzelf.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zal Stokstaart op een Stokstaart lijken?
Die broekenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij lijkt op een jongetje van 12.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zal Stokstaart op een Stokstaart lijken?
Ik vraag me serieus af of dit stoer bedoeld is of dat dit een parodie is.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[ afbeelding ]
Voequote:Op zondag 19 februari 2012 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chick heb ik gereserveerd zodra ze legaal is.
Ik heb zo'n beeld van hem:quote:Op zondag 19 februari 2012 04:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hij is een stokstaart. Zijn UI is een foto van hemzelf.
Parodie waaropquote:Op zondag 19 februari 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit stoer bedoeld is of dat dit een parodie is.
Ik hoop een parodie. Ik moest wel een beetje gniffelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of dit stoer bedoeld is of dat dit een parodie is.
Wut?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Voor iedereen met een é in zijn of haar naam. Lief. Mocht je ooit in de buurt zijn dan moet je komen logeren. moet je wel op de bank slapen.
ik heb een e in mn naamquote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Voor iedereen met een é in zijn of haar naam. Lief. Mocht je ooit in de buurt zijn dan moet je komen logeren. moet je wel op de bank slapen.
Ja, ze is alleen net 16quote:
Hey, daar hoor ik bij.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon 2 e's, mag dat ook ?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo'n beeld van hemquote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beeld van hem:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2012 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker lieve FOKkers.
Mooie dromen.
Doeiquote:Op zondag 19 februari 2012 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen.
Jij bent zoiets. Ik zweer het:quote:Op zondag 19 februari 2012 04:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beeld van hem:
[ afbeelding ]
Kusje op je tettenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen.
Stfuquote:Op zondag 19 februari 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, jullie waren slechts figuranten in dit topic waar Liesje en Drizzt de hoofdrol speelde.
Dit:quote:Op zondag 19 februari 2012 04:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent zoiets. Ik zweer het:
[ afbeelding ]
wat ga je je voordoen als een meisje
wrm ga je nu tv kijken ga gamenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op Nat Geo is die show over het menselijk brein. Hoeveel je opvalt wat niet hoort enzo.. Ik schijn geniaal te zijn op dat gebied
Gamen is voor nerds enzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm ga je nu tv kijken ga gamen
Die text onder dat filmpje ook:quote:
quote:fucking perverted turtles having sex in the middle of a road... why can't they do it in the bus station like normal fucking people? why? tell me! ...
Nee, je bent jonger.quote:
Yo laters dushiquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op Nat Geo is die show over het menselijk brein. Hoeveel je opvalt wat niet hoort enzo.. Ik schijn geniaal te zijn op dat gebied
Je zal het nooit weten fag met je mislukte hosselacties.quote:
Heb je Ulfric al een kopje kleiner gemaakt?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm ga je nu tv kijken ga gamen
Dat denk jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zal het nooit weten fag met je mislukte hosselacties.
Nee dat WEET ik. Welke kloon je ook mee komt niemand buiten inner circle krijgt zomaar pica van mij.quote:
Ik ben licht.quote:
je mamaquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je Ulfric al een kopje kleiner gemaakt?
quote:
Goed plan welquote:Op zondag 19 februari 2012 04:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Eet je om 4 uur 12 's nachts een pizza?
Is toch lekker manquote:Op zondag 19 februari 2012 04:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Mensen die dat nooit doenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Opzich is het wel logisch, normaal gesproken eet je om de 5-6 uur wat. Dusssss als je lang opblijft krijgt het lichaam weer zin in eten.quote:
ahahahahaquote:Op zondag 19 februari 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ook al zo'n pareltje dit:
Mannen die liegen om in broekjes te komen
hou je kopquote:
Dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opzich is het wel logisch, normaal gesproken eet je om de 5-6 uur wat. Dusssss als je lang opblijft krijgt het lichaam weer zin in eten.
quote:
Ik hoop dat vitesse wint vanmiddag.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Owja jij fapt op die Japanse spits van Vitesse.
Durf ik nietquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check #6. Tis dus echt zo ook.
Fucking verknipte malloot deze.quote:Fok is fok he.
Nee, Dven is teveel bezig met andere meiden maar hij is wel interessant hoor. Ja, te opdringerig, helemaal geen verlegen nerd ook. Het was voor mij eigenlijk meer een soort experiment om af te spreken dan een echte date.
Ik stuur zijn naam (je kent hem wel) in een DM. Ik vind hem helemaal niets aan en door hem ga ik mijn 06-nummer veranderen. Zegt genoeg.
Herr Mono.quote:
Donderdagnacht al de liefde bedreven de ganze nachtquote:Op zondag 19 februari 2012 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herr Mono.![]()
Moet u geen prachtschoone vrouwmenschen hosselen ten dezer tijden?
k ben ook skeerquote:Op zondag 19 februari 2012 04:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donderdagnacht al de liefde bedreven de ganze nacht
Overigens ook aardig skeer momenteel
Kom een paar dagen tekort zo vlak voor de stufi , dus lekker thuis chillen met wat early hardcore
We weten het nu welquote:Op zondag 19 februari 2012 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Fucking verknipte malloot deze.
Lolquote:Op zondag 19 februari 2012 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Fucking verknipte malloot deze.
Snel je Faceboek geven man, misschien mag je dan in haar broekje. Smerige slijmbal.quote:
kusjequote:
Als een pro.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donderdagnacht al de liefde bedreven de ganze nacht
Overigens ook aardig skeer momenteel
Kom een paar dagen tekort zo vlak voor de stufi , dus lekker thuis chillen met wat early hardcore
Dat jij haar niet mag is wel duidelijk nu hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snel je Faceboek geven man, misschien mag je dan in haar broekje. Smerige slijmbal.
Goed idee. Dan in Rotterdam chillen?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, binnenkort weer pilsje doen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef Oerbeer het volgende:
Kut. Stokstaart is hier. Hij gaat haten. Snel weg
Ik zie er niet Marokkaans uitquote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als een pro.
Skeer zijn is kut, kun je geen lokale oma overvallen morgen?
Klinkt als een plan.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Goed idee. Dan in Rotterdam chillen?
Nee joh. We hebben toch uitgepraat die ene dagquote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef Oerbeer het volgende:
Kut. Stokstaart is hier. Hij gaat haten. Snel weg
Mannen diequote:Op zondag 19 februari 2012 04:24 schreef Monopoly het volgende:
Mannen die geen appelsap waarderen_!
ff gefikst voor jequote:Op zondag 19 februari 2012 04:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij haar hem niet mag is wel duidelijk nu hoor.
Ohja. Bij het klimrek. Sorry vergeten dat de meester zei dat er niet meer gepest mocht worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh. We hebben toch uitgepraat die ene dag
omdat ik baas benquote:
haha ja zomaar hequote:Op zondag 19 februari 2012 04:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ohja. Bij het klimrek. Sorry vergeten dat de meester zei dat er niet meer gepest mocht worden.
Hij was stoned die lul.
Niet blowen in de douchequote:Op zondag 19 februari 2012 04:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Douchen en dan stoned zijn![]()
Baas boven baas...
Douchen, stoned en baas zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 04:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Douchen en dan stoned zijn![]()
Baas boven baas...
Ga ik niet doen. Straks val ik flauw in de badkamer van mijn huisbaas en gaan zijn spullen kapot.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha ja zomaar he
volgende keer klappen we hem gewoon gelijk op zijn muil die kklul beetje met onze tories bemoeien tfoe
kankerlul!!!!! Ik ken mquote:Op zondag 19 februari 2012 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hem uitschelden voor kankerlul omdat hij uit Den Bosch komt
Die kk mongool leert ditdat fuk hem, hij gaat voelen je weet tog, klap hem gelijk op zijn tatta ede swa.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha ja zomaar he
volgende keer klappen we hem gewoon gelijk op zijn muil die kklul beetje met onze tories bemoeien tfoe
Epische video van mijquote:Op zondag 19 februari 2012 04:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En hem uitschelden voor kankerlul omdat hij uit Den Bosch komt
Nee joh, dat kan toch helemaal niet, zo vroegquote:Op zondag 19 februari 2012 04:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je stiekem naar bed was gegaan
Toch vind ik je een stuk leuker als je niet smegmanus probeert te imiterenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die kk mongool leert ditdat fuk hem, hij gaat voelen je weet tog, klap hem gelijk op zijn tatta ede swa.
Dat was satan. De bitch.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch vind ik je een stuk leuker als je niet smegmanus probeert te immiteren.
Ga eens heel gauw naar de kerk, het is zondagquote:Op zondag 19 februari 2012 04:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Als jij God bent besta je niet.
Ik ben atheïst.
Jij bent de schuldige dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw naar de kerk, het is zondag
Ik moet zieltjes hebben.
Kom gewoon een keer vrijdag of zaterdag naar Het Fustquote:Op zondag 19 februari 2012 04:30 schreef Monopoly het volgende:
Stok, wanneer gaan we een keer bier drinken ?
Waar zit Het Fust ?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom gewoon een keer vrijdag of zaterdag naar Het Fust![]()
Als die kankersteven nou ook een keer meegaat. Ik wil hem nog steeds in zijn gezicht uitlachen voor Fey-Aja maar hij durft niet meer online te komen
Help, ik zie dingen die er niet zijn. Posts van ene Doublepain, een niet-bestaande user.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw naar de kerk, het is zondag
Ik moet zieltjes hebben.
Stadhuisplein.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stadhuisplein.
Dan kunnen we van daaruit wel ff verder kijken. Waarschijnlijk vinden we elkaar toch een lul en gaan we onze eigen wegen.
Al het kwaad in de wereld. Jij bent toch almachtig? Dan kon je het dus verhelpen en heb je het niet gedaan!!!quote:
Volgende meet moet er sowieso weer een Rolstoel komen. Whatever it takes.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
Vraag trouwens aan Steven of hij die rolstoel meeneemt dan gooien we hem in de fontein
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
Vraag trouwens aan Steven of hij die rolstoel meeneemt dan gooien we hem in de fontein
Hahaha, die boy komt niet meer op FOK! geloof ik. Heb z'n nummer ook niet ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga echt niet met jou meeten hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 04:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgende meet moet er sowieso weer een Rolstoel komen. Whatever it takes.
Heeft een chick. Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, die boy komt niet meer op FOK! geloof ik. Heb z'n nummer ook niet ofzo
Hoeft nietquote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Al het kwaad in de wereld. Jij bent toch almachtig? Dan kon je het dus verhelpen en heb je het niet gedaan!!!
Dan mis je wat.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met jou meeten hoor
Hhahaha hij is pussy man. Maar wel saai zonder hem. Altijd wat te lachen en te rellen met Stevieboiquote:Op zondag 19 februari 2012 04:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, die boy komt niet meer op FOK! geloof ik. Heb z'n nummer ook niet ofzo
Steven ???quote:Op zondag 19 februari 2012 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
jij hebt er toch ook een...quote:Op zondag 19 februari 2012 04:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heeft een chick. Dat zegt genoeg lijkt me.
Jij weet niet eens of je een jongen of een meisje bent. Lekker met een transgender op stap. Hoezeequote:
Ik was wel diegene die de rolstoel als eerste zag ja. En dan nog, Paar gaten verder voel je er niks meer vanquote:Op zondag 19 februari 2012 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij weet niet eens of je een jongen of een meisje bent. Lekker met een transgender op stap. Hoezee
stevenmac[getal]quote:Op zondag 19 februari 2012 04:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 698 dagen, 4 uur geleden.
aantal posts: 97 (gemiddeld 1 per dag)
Ja en dan? gaan we lekker rolstoeldansen of zoquote:Op zondag 19 februari 2012 04:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik was wel diegene die de rolstoel als eerste zag ja. En dan nog, Paar gaten verder voel je er niks meer van
dat is de enige jood die cool is hierquote:Op zondag 19 februari 2012 04:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Oooooh, die Steven. Ja, die heeft wel veel meer gepost.
wil je erover praten mijn jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:40 schreef Monopoly het volgende:
ik neuk die kk steven in zijn kk bek vieze jood
vind die nog lekker ook manquote:Op zondag 19 februari 2012 04:40 schreef Monopoly het volgende:
Broertje van Monopoly, ga s achter die computer weg, degene die normaal altijd dat account bedient zit erachterquote:Op zondag 19 februari 2012 04:40 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon doen man. En anders gooi je ze over de counter bij die slet in haar gezicht.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:41 schreef Monopoly het volgende:
Kan je lege kratten bier en lege flessen inleveren bij een AH to go ?
Ik ben één van de weinigen op FOK! die steven mag uitschelden zonder consequenties.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Broertje van Monopoly, ga s achter die computer weg, degene die normaal altijd dat account bedient zit erachter
Zou een slechte zaak zijn als dat niet mag.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:41 schreef Monopoly het volgende:
Kan je lege kratten bier en lege flessen inleveren bij een AH to go ?
Goed idee wel. 2 lege kratten bier en 2 tassen met lege flessen. Kan ik weer tabak kopen en etenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen man. En anders gooi je ze over de counter bij die slet in haar gezicht.
Ze verkopen ze ook niet dus nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou een slechte zaak zijn als dat niet mag.
Flessen verkopen ze daar toch wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze verkopen ze ook niet dus nee.
Ja dat wel, maar geen kratten bier.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flessen verkopen ze daar toch wel?
Anderhalve liter flessen toch niet? K weet eigenlijk niet man... Kratten sowieso niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flessen verkopen ze daar toch wel?
En Flipsquote:Op zondag 19 februari 2012 04:43 schreef Oerbeer het volgende:
Mono: Meet zonder Stokstaart that is. Maar wel met Myr en SiIk plz!
Nee, oké. Dat kan ik nog begrijpen.. Maar flessen zou je daar dan wel in mogen leveren lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar geen kratten bier.
hahaha neem KKJ dan ook maar meteen meequote:Op zondag 19 februari 2012 04:43 schreef Oerbeer het volgende:
Mono: Meet zonder Stokstaart that is. Maar wel met Myr en SiIk plz!
Wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 04:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahaha neem KKJ dan ook maar meteen mee
Zij had over 2011 de meeste posts in ONZ. Je zou haar dus moeten kennen als je je werk serieus namquote:
Huppel mee, gezellig manquote:
en wietparkiet ??quote:Op zondag 19 februari 2012 04:49 schreef Oerbeer het volgende:
Stokstaart. Leuke user, maar keihard. Damn.
Damn, druk ik op ctrl f met Geo4kant om te kijken hoevaak Geo4Kant in dit topic heeft gepost, krijg ik steeds die naam in Guitarist zijn signaturequote:
Niet zo hard als SwJquote:Op zondag 19 februari 2012 04:49 schreef Oerbeer het volgende:
Stokstaart. Leuke user, maar keihard. Damn.
Wat loop juj mij te zoeken, bende gij van de verkeerde kant? Hahahquote:Op zondag 19 februari 2012 04:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Damn, druk ik op ctrl f met Geo4kant om te kijken hoevaak Geo4Kant in dit topic heeft gepost, krijg ik steeds die naam in Guitarist zijn signature
quote:Op zondag 19 februari 2012 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop juj mij te zoeken, bende gij van de verkeerde kant? Hahah
Slapen is saai manquote:Op zondag 19 februari 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eu yo haywire wat doe jij nog op op dit tijdstip?
dat was pas een ONZ mod jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
SuperwormJim, niet vaak meegemaakt, dus geen oordeel
Haha ik ben Golden man! Niet boy ala hari.. Ik heb me laten persweeee'en om carnaval te vieren. Dus ik ging adje vN het padje!quote:Op zondag 19 februari 2012 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen is saai man
Wat is jouw excuus?
Ja, een hele grote. Iedereen was bang voor hemquote:
O ja, je komt uit het Zuidenquote:Op zondag 19 februari 2012 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha ik ben Golden man! Niet boy ala hari.. Ik heb me laten persweeee'en om carnaval te vieren. Dus ik ging adje vN het padje!
En als ik drink ben ik meer xtc man dus kan nit slapen.
ultimate fighting challenge ofzo is het tochquote:Op zondag 19 februari 2012 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O ja, je komt uit het Zuiden
Trouwens, volgens mij speelt het UFC-ritme ook een beetje mee. Er zijn tegenwoordig zoveel evenementen dat het begint te wennen om de hele zaterdagnacht wakker te blijven
SwJ was (en is) een users grootste nachtmerrie. Een inzinking. Een FOK! burnout uitgedeeld voor een ieder die het durfte zijn heiligdom te bevuilen met bagger. Van baggeraars werd ook vaak niks meer van gehoord, behalve van de duivelse, genadeloze helse vuren schreeuwende slotjes onderin. Dit is echt geen grap, SwJ was de slayer, le baggertopicsslayer, en zijn wil geschiedde.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
SuperwormJim, niet vaak meegemaakt, dus geen oordeel
een echte internetheld die SwJquote:Op zondag 19 februari 2012 05:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SwJ was (en is) een users grootste nachtmerrie. Een inzinking. Een FOK! burnout uitgedeeld voor een ieder die het durfte zijn heiligdom te bevuilen met bagger. Van baggeraars werd ook vaak niks meer van gehoord, behalve de van duivelse, genadeloze helse vuren schreeuwende slotjes onderin. Dit is echt geen grap, SwJ was de slayer, le baggertopicsslayer, en zijn wil geschiedde.
En ik ben bij hem in de leer
Ja .. Waarom is die op die op die domderdag die geweest jonge.. Ook had mu wel partIjtje mattem willen zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O ja, je komt uit het Zuiden
Trouwens, volgens mij speelt het UFC-ritme ook een beetje mee. Er zijn tegenwoordig zoveel evenementen dat het begint te wennen om de hele zaterdagnacht wakker te blijven
Bedankt voor het waarschuwen, Oerbeer. Ik zal uitkijken.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SwJ was (en is) een users grootste nachtmerrie. Een inzinking. Een FOK! burnout uitgedeeld voor een ieder die het durfte zijn heiligdom te bevuilen met bagger. Van baggeraars werd ook vaak niks meer van gehoord, behalve van de duivelse, genadeloze helse vuren schreeuwende slotjes onderin. Dit is echt geen grap, SwJ was de slayer, le baggertopicsslayer, en zijn wil geschiedde.
ik kom uit utrechtquote:Op zondag 19 februari 2012 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja .. Waarom is die op die op die domderdag die geweest jonge.. Ook had mu wel partIjtje mattem willen zien.
En ja uit het zuiden, i'm from eindhoven wheret the fick you from?
Zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SwJ was (en is) een users grootste nachtmerrie. Een inzinking. Een FOK! burnout uitgedeeld voor een ieder die het durfte zijn heiligdom te bevuilen met bagger. Van baggeraars werd ook vaak niks meer van gehoord, behalve van de duivelse, genadeloze helse vuren schreeuwende slotjes onderin. Dit is echt geen grap, SwJ was de slayer, le baggertopicsslayer, en zijn wil geschiedde.
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Irritant he, had jij alles nog live gekeken? Gelukkig was ik 's middags vrij want ik was erg benieuwd naar de partij van Struve. Ze hoeven dat van mij echt niet meer doordeweeks uit te zenden.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja .. Waarom is die op die op die domderdag die geweest jonge.. Ook had mu wel partIjtje mattem willen zien.
En ja uit het zuiden, i'm from eindhoven wheret the fick you from?
Elke dag. DM contact van de meester. Prepair...quote:
You better be...quote:Op zondag 19 februari 2012 05:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Bedankt voor het waarschuwen, Oerbeer. Ik zal uitkijken.
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Elke dag. DM contact van de meester. Prepair...
Ieder zo zijn capaciteiten, en ik denk dat het vertrek van SwJ ook weer wat nieuwe kansen voor ONZ heeft gecreëerd gezien we op de Policy niet meteen alles sluiten wat ons niet bevalt. Belangrijk gegeven wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij ging inderdaad wel erg ver. Denk sinds hij weg is de kwaliteit is gedaald, maar de posts wel gestegen zijn.
Eu yo parlietwiet ik zit op mijn mobiel ! Niet devtaal nazies op me af sturen!quote:Op zondag 19 februari 2012 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Irritant he, had jij alles nog live gekeken? Gelukkig was ik 's middags vrij want ik was erg benieuwd naar de partij van Struve. Ze hoeven dat van mij echt niet meer doordeweeks uit te zenden.
I'm from fucking Utrecht.
dit gesprek hebben we al een keer gevoerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ieder zo zijn capaciteiten, en ik denk dat het vertrek van SwJ ook weer wat nieuwe kansen voor ONZ heeft gecreëerd gezien we op de Policy niet meteen alles sluiten wat ons niet bevalt. Belangrijk gegeven wel.
Ik had geld op Struve gezet maar Sanchez verneukte mijn combo...Of Ellenburger, net hoe je het bekijkt...quote:Op zondag 19 februari 2012 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ja live gekeken, best nice event al verneukte herman.. Of struve joe je her belijkt mijn bets!
Jup.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dit gesprek hebben we al een keer gevoerd.
maar ik snap je punt.
even een test.
mag dit?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dit gesprek hebben we al een keer gevoerd.
maar ik snap je punt.
even een test.
mag dit?
[ afbeelding ]
quote:
nee een vrouw met er tetten volledig in beeldquote:Op zondag 19 februari 2012 05:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
aar als de tieten helemaal in beeld zijn dan is het toch echt porno.
jij bent toch hommo dus who caresquote:
wat is datquote:Op zondag 19 februari 2012 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij bent toch hommo dus who cares
wtf is dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 05:14 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stokstaart heeft smaak. Ook al heeft hij een omgekeerde versie van zoofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |