Ik heb eerder iets van hem opgelopen mocht zoiets zich voordoen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:
En wat heeft Dven nu opgelopen...?
Ze telt ze allemaal. Jij bent nu nummer 42.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef Dven het volgende:
What the fuck ga je dit op FOK! neerzetten?!?!?
Nee, het zit er tussen in. Nummer drie!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze telt ze allemaal. Jij bent nu nummer 42.
Hij staat inderdaad op mijn lijstje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze telt ze allemaal. Jij bent nu nummer 42.
En ik ben nummer negen dus jij loopt vooralsnog voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het zit er tussen in. Nummer drie!
Zal allemaal wel maar waarom dit topic?!?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En ik ben nummer negen dus jij loopt vooralsnog voor.
Ik ben een ruimdenkend mens en heel erg open.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef Dven het volgende:
What the fuck ga je dit op FOK! neerzetten?!?!?
Die posts over Dven in je fotoboek:quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef esperanza93 het volgende:
Iedereen mag het weten!!
Met de user: Dven.
Dven,
Het was buitengewoon voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Natuurlijk kan ik jou aanraden aan vrouwen die open staan voor actie maar ik ga jou niet delen.
Gr.
quote:Ik ben mij er niet helemaal van bewust.
Nee, geen Dven. Nee, de date was stom en opdringerig. Tip: date nooit een fok!ker al is het voor de grap, je komt er niet meer vanaf.
quote:Fok is fok he.
Nee, Dven is teveel bezig met andere meiden maar hij is wel interessant hoor. Ja, te opdringerig, helemaal geen verlegen nerd ook. Het was voor mij eigenlijk meer een soort experiment om af te spreken dan een echte date.
Ik stuur zijn naam (je kent hem wel) in een DM. Ik vind hem helemaal niets aan en door hem ga ik mijn 06-nummer veranderen. Zegt genoeg.
Je vagina wel ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben een ruimdenkend mens en heel erg open.
Dat zal best maar jij vroeg juist aan mij of ik discreet kon zijn?!?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben een ruimdenkend mens en heel erg open.
Daar is OUD al voor toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
Stel je voor dat elke FOK!ker die seks heeft met een andere FOK!ker er meteen een topic over opent
Meld je hier maar: boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |