Omdat ze weten dat ze niet kunnen winnen en ook niet gedaan hebben.. als je niet de ster bent moet je op een andere manier aandacht trekken..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Chisora bokste wel ok, maar waarom je als zo'n debiel gedragen?!
Hehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Haha weer beginnen over respect blalba en negert staat alweer de thug uit te hangen
Chisora wil straks tegen hem vechten voor een titelquote:Op zondag 19 februari 2012 00:17 schreef Cheiron het volgende:
Ruzie maken met de nog grotere rus, je bent gek..
ja en ze kunnen ook zo goed tegen hun verliesquote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef de_boswachter het volgende:
Vitali is een baas.
Dat kamp van die Engelsman. Wat een stel opgefokte Bokitos.
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi, wanneer is het volgende goede zwaargewicht gevecht?
goed weet ik niet maar andere klitschko 3 maart tegen mormeckquote:Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi, wanneer is het volgende goede zwaargewicht gevecht?
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou het lachen vinden als de broer van Vitali een klap uitdeelt aan Chisora.
Die geblondeerde neger?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef gomi het volgende:
[..]
goed weet ik niet maar andere klitschko 3 maart tegen mormeck
en dan knock out natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou het lachen vinden als de broer van Vitali een klap uitdeelt aan Chisora.
Is dat gewoon op tv te zien?quote:
Had jezelf aangeboden als prijs dan had je zometeen nog een trio met de gebroeders Klitschko.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet niet zeker of rtl t weer zal doen, maar op duitse zender zal t sowieso wel zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat gewoon op tv te zien?
Mormeck zie ik dat ook niet echt winnen.
Dat wordt tegen die tijd dan even uitzoeken.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet zeker of rtl t weer zal doen, maar op duitse zender zal t sowieso wel zijn
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:23 schreef Nober het volgende:
Was wel te verwachten dat Klitschko zonder KO niet zou verliezen in Duitsland van een Brit, wanneer Klitschko vs Hari?
[..]
Had jezelf aangeboden als prijs dan had je zometeen nog een trio met de gebroeders Klitschko.die belt is gewoon lelijk, hoef je niet persoonlijk voor te worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff lezen. Was moeilijk te verstaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Haha, de BBC heeft een transcript gemaakt van de ruzie tussen Haye en Chisora. http://www.bbc.co.uk/sport/0/boxing/17088322
quote:De Britse bokser Dereck Chisora is zondag door de Duitse politie meegenomen voor verhoor, nadat hij na afloop van het WK-titelgevecht met de Oekraïner Vitali Klitsjko op de vuist ging met een andere bokser, de Brit David Haye.
Tijdens de afsluitende persconferentie noemde Haye, die tijdens het titelgevecht in München als co-commentator voor een tv-zender werkte, zijn collega een 'loser', waarna beide kemphanen met elkaar op de vuist gingen. De trainer van Haye, die ook bij het incident betrokken raakte, raakte gewond aan zijn hoofd.
Dereck Chisora heeft in een paar dagen tijd zichzelf enigszins berucht gemaakt. Tijdens de weging sloeg hij Klitschko in het gezicht, voor het gevecht spuugde hij water in het gezicht van diens broer en ook na de verloren partij wilde hij afkoelen.
David Haye vocht vorig jaar juli tegen Vitali's broer Wladimir. De Brit werd op zijn zachtst gezegd vernederd.
http://www.powned.tv/nieu(...)opgepakt_na_gev.html
Het klinkt ook net of-ie zit te huilen. En hij blijft het herhalen dat "he glassed me".quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef Leatherface het volgende:
He glassed me. I swear to god, I will shoot David Haye.
Die quote zal zeker terugkomen in de sportjaaroverzichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |