Zal Been de eerste trainer worden met 2 tegelijkertijd doorlopende afkoopsommen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Och, hij heeft een vlotte babbel, hij praat alles wat krom is wel weer recht.
quote:020 fans zouden gelijk afstand doen van zo'n speler die dit doet, wij Feyenoorders blijven onze speler eeuwig trouw ook nadat zo iets gebeurd.
Daar staat een hele pure Guidettiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:21 schreef Dekatria het volgende:
Ook hier:
http://eredivisielive.nl/(...)rd-laten-zitten.html
Daar staat een geknakte tiener.
Hopen dat jullie hem voor veel kunnen verkopen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
Guidetti is en blijft een baas ondanks dit stomme incident.
SUPERGUIDETTI, you make us happy ejoooo voor Feyenoord!
20m? 20 meter bier? XDquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hihi. moeten we het weer over Ajax hebben?
Eriksen, 20m. Wiel, 10m. Vertonghen, 10m. Maar ik weet hetGuidetti levert meer op dan deze 3 bij elkaar.
zeg ik dat Feyenoord hem niet kan verkopen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
20m? 20 meter bier? XD
Jij zegt dat Feyenoord hem niet kan verkopen dan zeg ik bij ajax zit helemaal geen waarde toch? Of kan ik beter NAC of iets anders noemen? Ik neem aan dat je voor ajax bent of ben je een van de 4 miljoen? XD zoals alle ajacieden op het forum hier?
Je reactie was toch sarcastisch? Of ik heb die opmerking foutief geinterpreteerd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
zeg ik dat Feyenoord hem niet kan verkopen?
tweede.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je reactie was toch sarcastisch? Of ik heb die opmerking foutief geinterpreteerd!
Sorryquote:
Jullie hebben Swerts gewoon omgekochtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WAT?! HEBBEN ZE GELIJK GESPEELD![]()
dat wist ik serieus niet
Zometeen even studio sport kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie hebben Swerts gewoon omgekocht
Om te huilenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zometeen even studio sport kijkenKan zijn dat Smoofie dat heeft gedaan.
Was hij zo slecht dan?
Daar is z'n leeftijd dan ook naar, lijkt me. Hij heeft gewoon nog niet de ervaring om zich daardoor niet te laten beïnvloeden... dat komt pas met wedstrijden zoals deze.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:34 schreef Muto het volgende:
Voor de rest, dom van Guidetti. Heeft zich laten opnaaien door de tegenstander. Heel heel dom.
Nee, daarom. Is gewoon dom van hem, maar wel weer erg leerzaam. Het is stom om het gelijke spel aan hem te wijten, want er waren 6 anderen die een even grote wanprestatie hebben verricht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar is z'n leeftijd dan ook naar, lijkt me. Hij heeft gewoon nog niet de ervaring om zich daardoor niet te laten beïnvloeden... dat komt pas met wedstrijden zoals deze.
Is wel waar in alle eerlijkheid. Ik geloof ook niet dat Feyenoorders niet verbaast waren over het inbrengen van Swerts welke vervolgens wel echt schuldig was aan de 1-1quote:
En dat weet hij zelf ook natuurlijk. Koeman is wat dat betreft wel mooi hard voor hem, in die zin dat hij 'm gewoon voor de camera zet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, daarom. Is gewoon dom van hem, maar wel weer erg leerzaam. Het is stom om het gelijke spel aan hem te wijten, want er waren 6 anderen die een even grote wanprestatie hebben verricht.
Als je naar volgende week kijkt, kun je wel heel kwaad op hem worden.
Tuurlijk. Swerts-wissel was een Been-wissel. Neemt niet weg dat hij hier moeten komen uitdagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel waar in alle eerlijkheid. Ik geloof ook niet dat Feyenoorders niet verbaast waren over het inbrengen van Swerts welke vervolgens wel echt schuldig was aan de 1-1
Je weet wel zeker dat het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel waar in alle eerlijkheid. Ik geloof ook niet dat Feyenoorders niet verbaast waren over het inbrengen van Swerts welke vervolgens wel echt schuldig was aan de 1-1
Uitdagenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Tuurlijk. Swerts-wissel was een Been-wissel. Neemt niet weg dat hij hier moeten komen uitdagen.
Ik troll niet, ik geef enkel aan dat ik het dom vind dat jullie het gelijkspel de schuld vinden van jullie spits(!!!)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want je loopt hier gewoon te trollen. Je lokt hier reacties uit, terwijl je na de fucking 4-2 niet hier bent geweest.
Afgezien van counteren en dode spelmomenten waren wij gewoon stukken beter hoor ook al creeerden we nietsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitdagen. Doe normaal man. Daarbij als dit resultaat nou geheel tegen de verhouding in was geweest.
1,5 jaar te langquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Toch maar even gechecked tot wanneer Swerts z'n contract loopt.
Gelukkig.
Je hebt je zegje gedaan. Zo'n drie á vier keer. Trollen prima ,maar ga dan niet zo schijnheilig lopen doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik geef enkel aan dat ik het dom vind dat jullie het gelijkspel de schuld vinden van jullie spits(!!!)
En na de 4-2 heb ik jullie gefeliciteerd in het feyenoordtopic
Misschien moet jij 's niet zo gaan trollen?
Je mag geluk hebben dat komende zomer Janmaat komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig.
wordt gewoon verlengd hoor. Belangrijk in de kleedkamer schijnt het.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig.
Is net verlengt toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Gelukkig.
Volgens mij zelfs 5 á 6 keer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je hebt je zegje gedaan. Zo'n drie á vier keer. Trollen prima ,maar ga dan niet zo schijnheilig lopen doen.
Mee eens, maar ik snap die frustratie over Guidetti wel. Volgens mij vinden maar weinigen dat we door hem verloren hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Lastpost het volgende:
Alsof het Guidetti's schuld is dat we gelijkspelen zeg, je mist een spits terwijl je nog kunt wisselen, het is niet zo dat je doelman zonder mogelijke wissels van het veld moet door een dergelijke blunder.![]()
Domme actie natuurlijk, maar doe nou niet alsof we de 3 punten hebben verloren door die gozer, als hij al een leermomentje heeft, hebben andere dat toch ook opnieuw weer gehad.
Constant achteruit blijven lopen, Koeman die enkel Cabral nog voorin laat rondhuppelen en dan nota bene Swerts een taak geven die belangrijker is dan enkel wat veldvulling.
Als je iemand de schuld wilt geven van dit verlies is het Koeman, die heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord enkel nog achteruit voetbalde door de wissels en nam de verkeerde beslissing.
Nadat je tegen het einde van de wedstrijd 1-0 maakt neemt doorgaans je zelfvertrouwen fors toe. Maar toen Guidetti rood kreeg en Feyenoord met 10 man verder moest geloofde niemand meer in een overwinning, het zelfvertrouwen was naar een ongekend dieptepunt gezakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Lastpost het volgende:
Alsof het Guidetti's schuld is dat we gelijkspelen zeg, je mist een spits terwijl je nog kunt wisselen, het is niet zo dat je doelman zonder mogelijke wissels van het veld moet door een dergelijke blunder.![]()
Domme actie natuurlijk, maar doe nou niet alsof we de 3 punten hebben verloren door die gozer, als hij al een leermomentje heeft, hebben andere dat toch ook opnieuw weer gehad.
Constant achteruit blijven lopen, Koeman die enkel Cabral nog voorin laat rondhuppelen en dan nota bene Swerts een taak geven die belangrijker is dan enkel wat veldvulling.
Als je iemand de schuld wilt geven van dit verlies is het Koeman, die heeft ervoor gezorgd dat Feyenoord enkel nog achteruit voetbalde door de wissels en nam de verkeerde beslissing.
Dat sowieso. Maar je kan er natuurlijk niet om heen dat Guidetti's actie een al moeilijk spelend Feyenoord vandaag nog meer in problemen bracht. En als dan überklootviool Swerts (ik kan me die vliegende tackle in Arnhem vorig seizoen nog herinnerenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef Lastpost het volgende:
Denk het ook. Het was namelijk een gelijkspel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik snap die frustratie over Guidetti wel. Volgens mij vinden maar weinigen dat we door hem verloren hebben.
Nou...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De waarheid ligt zoals altijd in het midden.
Hmmm vreemde schrijffout.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk het ook. Het was namelijk een gelijkspel.
Ik vond mokotjo vandaag overigens echt slecht spelen. De enige die voor een beetje dreiging zorgde van Fernandez. Het hele middenveld en de verdediging durfde geen fatsoenlijke pass te geven. Het leek op het feyenoord van vorig jaar en dat is schandalig als je zoveel zelfvertrouwen hoort te hebben van dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Maar hoe gaan we het volgende week doen, qua opstelling?
------------ Mulder--------------
-Mokotjo? -Vlaar - BMI - Nelom
----Clasie - Bakkal - Karim--
---Cissé/Cabral - Fernandez - Schaken
Mokotjo deed het namelijk laatst best goed, als RB.
Inderdaad, die was de slechtste van het veld aangezien Swerts naar z'n mogelijkheden heeft gespeeld.quote:
Dat is te simpel gezegd. Guidetti had de bal er vandaag ook niet in gekregen als Makkelie niet zo gek was geweest die pingel uit te delen. Vandaag lukte het dus ook niet met hem. RKC is gewoon een prima ploeg dus die een ploeg echt uit hun spel kan halen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef Haringkop het volgende:
tsjah Guidetti oliedom natuurlijk, maar we speelden tegen fucking rkc...daar moet je normaal gesproken voor rust al afstand van nemen. Maar kennelijk lukt ons telkens keer op keer niet om dit soort wedstrijden naar ons toe te trekken..we zijn veel te afhankelijk van een speler. De rest krijgt de bal er gewoon niet in...
Hij zit er wel echt heel erg meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:21 schreef Dekatria het volgende:
Ook hier:
http://eredivisielive.nl/(...)rd-laten-zitten.html
Daar staat een geknakte tiener.
Is een voorzet goed als deze niet aankomt bij medespelers?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is te simpel gezegd. Guidetti had de bal er vandaag ook niet in gekregen als Makkelie niet zo gek was geweest die pingel uit te delen. Vandaag lukte het dus ook niet met hem. RKC is gewoon een prima ploeg dus die een ploeg echt uit hun spel kan halen.
Ik vond Cabral trouwens goed invallen om toch nog een lichtpuntje te noemen. Meteen een paar goeie voorzetten.
Ja, dat kan. Mooie indraaiende voorzetten kunnen gemist worden doordat medespelers niet goed staan of lopen. Toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is een voorzet goed als deze niet aankomt bij medespelers?
Tuurlijk was ook ruk vandaag, maar andere mogen ook wel eens goal maken..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is te simpel gezegd. Guidetti had de bal er vandaag ook niet in gekregen als Makkelie niet zo gek was geweest die pingel uit te delen. Vandaag lukte het dus ook niet met hem. RKC is gewoon een prima ploeg dus die een ploeg echt uit hun spel kan halen.
Ik vond Cabral trouwens goed invallen om toch nog een lichtpuntje te noemen. Meteen een paar goeie voorzetten.
Wat heeft een handeling als het uittrekken van je shirt te maken met temperament? Schreeuwen, springen, dansen, zelfs obscene gebaren snap ik. Je shirt uittrekken? Aanstellerij! Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef PIETR het volgende:
Kan het Guidetti absoluut niet kwalijk nemen. Dit soort acties horen bij temperamentvolle jonge spelers. ...
Dus Bakkal speelde eigenlijk hartstikke goed vandaag. Hij stond alleen niet goed en hij liep niet goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Mooie indraaiende voorzetten kunnen gemist worden doordat medespelers niet goed staan of lopen. Toch?
Hij wou alleen maar zijn tattoo laten zienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat heeft een handeling als het uittrekken van je shirt te maken met temperament? Schreeuwen, springen, dansen, zelfs obscene gebaren snap ik. Je shirt uittrekken? Aanstellerij! Slaat nergens op.
Non sequitur. Als op zich goede voorzetten gemist worden door medespelers betekent dat niet dat elke pass die niet aankomt de schuld is van medespelers. Er is een verschil tussen een ingestudeerd patroon als een voorzet en laffe ziekenhuisballen en tegen tegenstanders aanschieten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus Bakkal speelde eigenlijk hartstikke goed vandaag. Hij stond alleen niet goed en hij liep niet goed.
0-0 tegen RKC. Je scoort voor je gevoel de winnende, en uit pure blijdschap en frustratie denk je niet na wat je doet en trekt je shirt uit. Dat heeft zeker wel met temperatment te maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat heeft een handeling als het uittrekken van je shirt te maken met temperament? Schreeuwen, springen, dansen, zelfs obscene gebaren snap ik. Je shirt uittrekken? Aanstellerij! Slaat nergens op.
The people who are crazy enough to believe they can change the World, are the ones who do staat er. Nou John, vandaag heb je mijn wereld even een paar uur flink veranderd, als in vergald. Ironisch gezien juist door dat plakplaatje van jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Hij wou alleen maar zijn tattoo laten zien
Dat hadden toch twee punten meer kunnen zijn. Het verschil tussen wel of geen Europees voetbal bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik maak me om deze uitslag nog niet zo druk... Rkc is goed dit seizoen.
Wat loop je nou te haten op Guidetti. Heeft ons voor het eerst in jaren een overwinning bezorgd op Ajax en zonder zijn goals zouden we echt een heel stuk lager staan op de ranglijst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
The people who are crazy enough to believe they can change the World, are the ones who do staat er. Nou John, vandaag heb je mijn wereld even een paar uur flink veranderd, als in vergald. Ironisch gezien juist door dat plakplaatje van je
De uitslag niet, wel de wijze waarop het tot stand kwam. Kan iemand mij in vredesnaam uitleggen wat Swerts aan het doen was...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik maak me om deze uitslag nog niet zo druk... Rkc is goed dit seizoen.
Sorry maar dat is toch op geen enkele manier logisch? Je shirt uittrekken is aangeleerd aanstel-gedrag en een vrij bewuste actie. Je scoort de winnende en gaat spontaan los. Je klimt de hekken in en snijdt je handpalmen open (Obiku). Weet ik veel. Je uitkleden uit pure blijdschap? Slaat nergens op. Aangeleerd egotrip-gedrag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
0-0 tegen RKC. Je scoort voor je gevoel de winnende, en uit pure blijdschap en frustratie denk je niet na wat je doet en trekt je shirt uit. Dat heeft zeker wel met temperatment te maken.
Obiku deed ook zijn shirt uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch op geen enkele manier logisch? Je shirt uittrekken is aangeleerd aanstel-gedrag en een vrij bewuste actie. Je scoort de winnende en gaat spontaan los. Je klimt de hekken in en snijdt je handpalmen open (Obiku). Weet ik veel. Je uitkleden uit pure blijdschap? Slaat nergens op. Aangeleerd egotrip-gedrag.
Weet ik. Maakt zijn actie niet minder dom.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haten op Guidetti. Heeft ons voor het eerst in jaren een overwinning bezorgd op Ajax en zonder zijn goals zouden we echt een heel stuk lager staan op de ranglijst.
Uhu!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch op geen enkele manier logisch? Je shirt uittrekken is aangeleerd aanstel-gedrag en een vrij bewuste actie. Je scoort de winnende en gaat spontaan los. Je klimt de hekken in en snijdt je handpalmen open (Obiku). Weet ik veel. Je uitkleden uit pure blijdschap? Slaat nergens op. Aangeleerd egotrip-gedrag.
Haha idd.quote:
Hij doet gewoon het eerste wat in hem opkomt (showt zn nieuwe tattoo), en terwijl hij dat doet realiseert ie zich dat dit hem een rode kaart op gaat leveren. Maar dan is het al te laat natuurlijk. Als hij namelijk wél na had gedacht over wat ie ging doen, had hij het niet gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom zou je het team niet mogen uitfluiten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Wat gaat mijn bloed toch koken van die figuren die na het fluitsignaal het elftal uitfluiten.
Fluiten is joods.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou je het team niet mogen uitfluiten?
Mijn punt is dat je niet zonder nadenken je shirt uittrekt. Is iemand dat hier ooit overkomen? Dat je zo ineens in je blote bast ergens blij staat te zijn (op de werkvloer) zonder dat je weet hoe of wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij doet gewoon het eerste wat in hem opkomt (showt zn nieuwe tattoo), en terwijl hij dat doet realiseert ie zich dat dit hem een rode kaart op gaat leveren. Maar dan is het al te laat natuurlijk. Als hij namelijk wél na had gedacht over wat ie ging doen, had hij het niet gedaan.
Ik vond het gefluit bij rust niet alleen achterlijk maar ook onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef Happel het volgende:
Wat gaat mijn bloed toch koken van die figuren die na het fluitsignaal het elftal uitfluiten.
Omdat dit De Kuip betreft en niet de aRENa.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou je het team niet mogen uitfluiten?
Wegblijven is joods, je onvrede uiten na onnodig puntverlies moet kunnen.quote:
Totaal onvergelijkbare situaties.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je niet zonder nadenken je shirt uittrekt. Is iemand dat hier ooit overkomen? Dat je zo ineens in je blote bast ergens blij staat te zijn (op de werkvloer) zonder dat je weet hoe of wat?
Nee natuurlijk niet is gewoon oliedom gedrag. Geen excuses voor zelfs na 18 uit 16 niet. Je benadeelt je hele team en gooit een potentieel kampioenschap voorlopig even de koelkast in. Volgende week win je nu nl. Nooit van je levensdagen meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je niet zonder nadenken je shirt uittrekt. Is iemand dat hier ooit overkomen? Dat je zo ineens in je blote bast ergens blij staat te zijn (op de werkvloer) zonder dat je weet hoe of wat?
Fluiten is joods, als je onvrede wil uiten bestorm je het maasgebouw maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wegblijven is joods, je onvrede uiten na onnodig puntverlies moet kunnen.
[..]
Totaal onvergelijkbare situaties.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef PIETR het volgende:
Kan het Guidetti absoluut niet kwalijk nemen. Dit soort acties horen bij temperamentvolle jonge spelers. Dit gelijke spel is één iemand aan te rekenen: Gill Swerts. Wat een kankerlul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |