Ja...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat had dat mens toch een briljante stem
Die is na 20 minuten al vertrokken.quote:
Die heeft eerst een tijdje bij de kist staan janken en is toen weer vertrokken, want moest optreden.quote:
Jezus christusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft eerst een tijdje bij de kist staan janken en is toen weer vertrokken, want moest optreden.
Zoiets kan toch alleen maar bij sterren he...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Verslaggever vertelt dat Bobby met ongeveer 9 mensen de kerk in kwam en dat er geen plek was voor iedereen en daarom boos is vertrokken.
Jesse Jackson zei wat anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Verslaggever vertelt dat Bobby met ongeveer 9 mensen de kerk in kwam en dat er geen plek was voor iedereen en daarom boos is vertrokken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op www.tmz.com kun je nog verder kijken.
Ja dat hoorde ik later ookquote:
quote:Bobby Brown schopt stennis bij dienst Whitney Houston'
van onze redactie
AMSTERDAM - Bobby Brown zou de uitvaartdienst voor zijn ex-vrouw Whitney Houston boos hebben verlaten.
Volgens Amerikaanse media is Bobby gezien terwijl hij uit de New Hope Baptist Church kwam. Geruchten gaan dat Bobby aan kwam zetten met een gevolg van negen man, waar de familie niet op had gerekend. Toen hij erachter kwam dat niet iedereen een plek had, zou hij boos zijn geworden. Daarop zou de zanger de kerk uit zijn gezet.
Predikant Al Sharpton probeerde de boel nog te sussen, maar tevergeefs. "Ik heb geprobeerd Bobby te kalmeren, het draait vandaag om Whitney!"
Ik vond het ook een bizarre dienst, maar wel een mooie. Bizar omdat ik zoiets nog nooit eerder had gezien. En ik geef toe, bij het "Iiiihiiifff I..." schrok ik even en moest ik toch wel een traan (of 2, of 3, of 50) wegpinken toen ze de kist wegdroegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik viel middenin de toespraak van Marvin Winans. Méns wat een bezieling! En niet die afgrijselijke doodse stilte zoals wij hier gewend zijn, maar je mag wat uiten. "Het leven wat je leeft is jouw geschenk aan God."
Hier word ik echt stil van.
Meer mensen die de inhoud op zich wel waarderen maar de motivatie niet kunnen opbrengen om twee uur tegen je slaap te vechten op een koud bankje. Die zou je wel terug kunnen brengen met een aantrekkelijkere 'show'.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef Lienekien het volgende:
En je denkt dat mensen wel naar de kerk komen voor een show? Inhoud doet er dan verder niet toe?
Jij valt dan dus ook niet onder de groep waar ik het over hebquote:Op zondag 19 februari 2012 01:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het een beetje flauwekul. Ook met zo'n show ga ik niet in een kerk zitten om te horen over Jezus en de duivel.
Christen of niet, zei je toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij valt dan dus ook niet onder de groep waar ik het over heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |