Nog maar 5 hoorquote:
Sparta kan deze week nog over zwolle heenquote:
Karmaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:36 schreef Zorro het volgende:
Haha, die Tailor
5 wedstrijden (terechte) schorsing, in beroep gaan waardoor hij volledig onterecht mee mag doen (volgens de regels terecht, maar beroep slaat nergens op) en dan uitgerekend in die wedstrijd eigen doelpunt maken en in laatste minuut een penalty veroorzaken.
Heerlijk
Nadat de scheidsrechter na een houthakkersactie van de Sparta keeper weigerde af te fluiten.quote:
Hoppa, 2-0. Prachtige omhaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nadat de scheidsrechter na een houthakkersactie van de Sparta keeper weigerde af te fluiten.
En tegelijkertijd scoort Volendam de 2-2 tegen Zwolle.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
En tegelijkertijd scoort Volendam de 2-2 tegen Zwolle.
Altijd zonde als dat soort doelpunten uit de kluts ontstaan.quote:
En daar bleef het bij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:08 schreef fanneke het volgende:
Fortuna op 1-0 tegen Sparta (81', Hoesen)
Mooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emotionele Mark de Vries (Cambuur)
http://www.dumpert.nl/med(...)a_cambuur_agovv.html
Ja morgen pas ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef Montagui het volgende:
Komt die Jupiler League nog ergens op TV???
Doen ze al een paar jaar toch?quote:
Ja dat is waar. Erg zonde, want dit jaar heeft Sparta toch echt de beste selectie van de JL, maar ik ben bang dat het weer niet veel gaat worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doen ze al een paar jaar toch?
Aankomend jaar ga ik zeker een keertje met je mee naar Sparta man, lijkt mij wel lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Erg zonde, want dit jaar heeft Sparta toch echt de beste selectie van de JL, maar ik ben bang dat het weer niet veel gaat worden.
Is cool, Mono ook mee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aankomend jaar ga ik zeker een keertje met je mee naar Sparta man, lijkt mij wel lachen
Ik ga ook paar keer naar Telstar omdat een vriend van mij daar is gaan spelen, hebben gisteren gewoon thuis van Excelsior gewonnen
Jep ze gaan wel lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is cool, Mono ook mee!
Ik ben ook naar Telstar geweest toen Sparta er speelde, was wel tof! Leuke sfeer daar, weinig debielen daar die het moeten verzieken. Ze doen het ook erg goed zag ik!
Sparta moet zich volgende week maar weer herpakken, maar ik zie het somber in..
Gaat ze nog lukken ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef TLC het volgende:
Telstar kan volgende week zelfs koploper worden dacht ik
Tja, beste selectie op papier zegt ook weinig. Wij hadden vorig jaar ook zo'n beetje de beste selectie op papier die er kon zijn in JL begrippen, zie waar we geeindigd waren. De huidige selectie is een stuk veelbelovender, vooral omdat het veel jonge, nieuwe en gretige gastjes zijn, echter op papier doen we ternauwernood mee met de top 5.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Erg zonde, want dit jaar heeft Sparta toch echt de beste selectie van de JL, maar ik ben bang dat het weer niet veel gaat worden.
Hij is nu gewisseld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat staat die Joey Brock ongelofelijk te prutskutten achterin bij Den Bosch zeg....
Meer dan terecht ook... als je zo staat te schutteren en jezelf ook nog eens een vedette vindt moet je opbokkenquote:
Ik ben bang dat het zo wel gaat aflopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Blinker het volgende:
Jezus, is er weer een jupiler league topic? Laten we deze niet doodbloeden?
RIP: Jupiler League 2009/2010 #2: Wie gaat er degraderen?
Typerend voor de Jupiler League...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het zo wel gaat aflopen
Ach ja, de punten zijn binnen en het spel was bij vlagen goed dus we kunnen tevreden zijn. Alleen achterlijk dat Sparta 3 tegengoals krijgt en maar 4 goals maakt terwijl ze er gewoon dubbele cijfers van moeten maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef TLC het volgende:
Wat een bazenwedstrijd toch, 4-3 nu voor Sparta
Ongelofelijk dat die nu in het rechterrijtje van de Jupiler League keept.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach ja, de punten zijn binnen en het spel was bij vlagen goed dus we kunnen tevreden zijn. Alleen achterlijk dat Sparta 3 tegengoals krijgt en maar 4 goals maakt terwijl ze er gewoon dubbele cijfers van moeten maken.
Die GentenaarWat een keeper is dat zeg. Onmogelijke reddingen.
Zal wel naar psv gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:41 schreef Snuf. het volgende:
De actie bij de goal van Bel HassaniJongens, jongens wat is die gozer goed zeg.
quote:
twentequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:47 schreef TLC het volgende:
Kick, want de twee Limburgse ploegen aan kop![]()
Dit. Zaterdag om 18.00 uur is echt een hopeloze tijd. Anders kon je ze nog lekker meepikken laat op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat de samenvattingen niet meer na VI te zien zijn. Nu zie ik het echt nooit meer.
Ongelofelijk maar waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:47 schreef TLC het volgende:
Kick, want de twee Limburgse ploegen aan kop![]()
Vroeger keek ik de samenvattingen altijd terug na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit. Zaterdag om 18.00 uur is echt een hopeloze tijd. Anders kon je ze nog lekker meepikken laat op de vrijdagavond.
De Angstgegner van Ajax, PSV en Feyenoord.quote:
Mooi toch, had mijn pa het nog maar mee mogen maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:28 schreef Trebo het volgende:
Cambuur had kunnen aanhaken vandaag. De rest, behalve Sparta, heeft punten laten liggen. Zonde zonde..
wut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mooi toch, had mijn pa het nog maar mee mogen maken.
Dat Sparta het weer eens goed doet.quote:
Oohzo.. een club als Sparta hoort ook in de Eredivisie natuurlijk. Voor de rest is het wel spannend allemaal. Er is er eigenlijk niet 1 die er echt met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat Sparta het weer eens goed doet.
Ze zijn wel goed op weg hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
Helaas zal hij vertrekken na dit jaarTenzij Sparta promoveert, maar die kans acht ik niet zo groot. Wel raar dat nog geen enkele Eredivisieclub hem heeft gekocht.
Maar FC Den Bosch is niet zomaar een ploegje, hè.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Sparta heeft kampioensstress? Ze verliezen thuis met 1-5 van Den Bosch.MVV is tot op één punt genaderd.
Weer eens rood? De rode kaart voor Henk is pas de derde van het seizoen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef macca728 het volgende:
ja de Heen en Weer is al van stal gehaald. Die worden het wel nu.
Sparta weer eens rood.
Lijkt me niet. Ik zet mijn geld in op Volendam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Montagui het volgende:
Ziet er goed uit voor Volendam. Blijft misschien Cambuur nog over als naaste vervolger...
Dan mogen ze Veendam bedanken waar ze als het ware de 5 punten die ze hebben laten liggen weer van terug hebben gekregen.quote:
Cambuur speelt uit.quote:
En volgende week vrijdag thuis. Maar goed, ons aller Sparta heeft in Emmen ook gewoon 2 punten verspeeld.quote:
Klopt ja, in 1 week 2x tegen Emmen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En volgende week vrijdag thuis. Maar goed, ons aller Sparta heeft in Emmen ook gewoon 2 punten verspeeld.
Ik hoop het, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Emmen en Excelsior kunnen Sparta nog aan de titel helpen, maar zelfs zij goed presteren zie ik Sparta niet winnen vanavond in Helmond.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Klopt ja, in 1 week 2x tegen Emmen.
Emmen lijkt wel een soort van reuzendoder (behalve tegen Volendam dan).
Ik denk ook niet dat Sparta kampioen wordt. Denk dat FCV het niet meer weg gaat geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Emmen en Excelsior kunnen Sparta nog aan de titel helpen, maar zelfs zij goed presteren zie ik Sparta niet winnen vanavond in Helmond.
Sparta is ook niet in vorm natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Sparta kampioen wordt. Denk dat FCV het niet meer weg gaat geven.
Vanavond hebben jullie wel een kans, aangezien Helmond slecht speelt de laatste tijd. Sowieso spelen ze thuis slechter dan uit. Ik hoop als HS supporter uiteraard dat wij gaan winnen.
Daarom Cambuur. Zo'n club in de eredivisie heeft wel wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta is ook niet in vorm natuurlijkMet een volledige selectie zag ik Sparta nog wel winnen, maar nu missen ze 4 verdedigers, dus dat lijkt me een kansloze zaak.
Wel zonde dat Volendam kampioen zou worden, terwijl Sparta die ploeg 2 maanden terug nog volledig van de mat voetbalde. Maar goed, zo is het leven.
En toch nog met 1-2 gewonnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV achter tegen Den Bosch in de Vliert.
Lekker op maandag naar een leeg stadion kijken zonder uit-publiek. Gaaaaf!!quote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef GGMM het volgende:
Ja, echt beter dat ik jong Ajax nu gewoon kan volgenDenk dat dit ze behoorlijk wat kijkcijfers oplevert.
Ja, want dit soort wedstrijden kijk ik meestal voor het publiek.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Lekker op maandag naar een leeg stadion kijken zonder uit-publiek. Gaaaaf!!
Als PSV wint dan gaat Sparta rellen, die zijn al niet blij met Ajax, PSV en Twentequote:Op zondag 14 juli 2013 05:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk is het wel leuker nu. Sparta - Jong PSV, ben benieuwd
Je bent duidelijk geen echte voetbalsupporter. Ooit van uitwedstrijden bezoeken gehoord?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dit soort wedstrijden kijk ik meestal voor het publiek.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen echte voetbalsupporter.
Ja, doe ik niet aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef Blinker het volgende:
Ooit van uitwedstrijden bezoeken gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |