Telstar zou zomaar wel eens 3 punten in mindering kunnen gaan krijgen, omdat de boekhouding (volgens de KNVB ten minste) over 2008/2009 niet zou kloppen... Onbegrijpelijk dat ze daar nu plots mee komen zo vlak voor het einde. Maar de KNVB is al lekker bezig de laatste paar weken...
Zo hebben we afgelopen weekend nog mogen "genieten" van de wan-prestaties van arbiter Cairo die nota bene nog bij zn debuut in April 2009 heeft aangegeven dat hij FC Oss "zo'n leuke club vindt"... Dan geef je zo'n vent toch niet een wedstrijd van Telstar om te fluiten in zo'n kritieke fase van de competitie?? Ze zijn zelf toch ook niet helemaal achterlijk in zeist??
Maar voor zowel Oss als Telstar als Fortuna is er nog een klein lichtpuntje... Veendam heeft vandaag uitstel van betaling gevraagd. Heel zuur natuurlijk voor Veendam, maar het zou wel eens lijfsbehoud van een van de 3 andere clubs kunnen gaan betekenen. De KNVB is de laatste jaren alleen maar bezig met het voetbal aan alle kanten naar de klote te helpen. Ik vraag me af en toe wel eens af welke agenda ze daarmee dienen, want ik zie het niet helemaal in...