Levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik zie net pas dat ik weer een naamtopic heb...
De volgende gaat maar mooi over iemand anders!
Lijkt me een heel strak plan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leven
HiIk stel voor dat de volgende TT gewoon geen naam-TT is
Vooralsnog heb ik niet echt negatieve dingen gezien, dus dat valt gelukkig weer meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een heel strak plan!![]()
Ik hou niet van al die aandacht, is ook niet nodig... Bovendien trekt het ook negatieve aandacht waarop ik niet zo zit te wachten...![]()
Moby
Ja, maar jullie zijn allemaal keilief, niemand uitgezonderd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik niet echt negatieve dingen gezien, dus dat valt gelukkig weer mee
Maar je zit wel in het topicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o lol zit eigenlijk niet echt te luisteren naar 3FM atm
Ik heb dit topic al uuuuuren open staan terwijl ik ondertussen andere dingen aan het uitzoeken wasquote:
Het is vanavond wel heel erg stil ja...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dit topic al uuuuuren open staan terwijl ik ondertussen andere dingen aan het uitzoeken was
In dat geval: eenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Via een andere weg, doet er verder niet toe. Verleden is verleden, sommige dingen moet je mooi laten rusten![]()
Weer als in; eerst niet, nu weer wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaaahhh, nu vind ik je weer lief!!
"Forever alone"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer als in; eerst niet, nu weer wel?
Oh. Niet boos zijn, niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
"Forever alone"![]()
Ik moest krassen...
Weet ik wel jong, ken je langer dan vandaag!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Niet boos zijn, niet zo bedoeld.
Vanaf dat Rudy weggingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik wel jong, ken je langer dan vandaag!![]()
Ja, toen moest ik je opvangen...quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
die film op de belg laat ik schieten. 2u tv turen trek ik niet meer denk ik...
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan/zitten...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Het is hier hartstikke gezellig, wees welkom![]()
Pak maar een stoel en ga maar middenin het topic zitten
Kom je dan wel gezellig in de kring zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan...
Weet ik! Aan de andere kant: hoe vervelend is het als iedereen dan z'n stoel de andere kant opdraait?? (Eens gedaan in een rollenspel, dat voelt nog VEEL kutterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan...
ja, en dan gaan we over het weekend vertellen! of kusjes doorgeven! mag ik dan tussen Pino en Borisz zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom je dan wel gezellig in de kring zitten?
dergelijke praktijken heb ik gelukkig weten te vermijden...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik! Aan de andere kant: hoe vervelend is het als iedereen dan z'n stoel de andere kant opdraait?? (Eens gedaan in een rollenspel, dat voelt nog VEEL kutter)
Kontebonke staat er niet eens in!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
http://megatop50.3fm.nl/specials/54
handjes in de lucht mensen Alaaf!!
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik je opvangen...![]()
Ik hoop niet dat je mij alleen maar aan dat verdrietige moment in je leven koppelt
Ik helaas niet, hoort bij m'n opleidingen... Aan de andere kant; ik vond dit minder eng om te doen dan wat ik een week ervoor moest doen... Toen moest ik midden in de klas gaan staan en kwamen er 5 mannen heel dicht om me heen staan. Ik ben uit die kring gedoken, trok ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dergelijke praktijken heb ik gelukkig weten te vermijden...
edit: laat maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik helaas niet, hoort bij m'n opleidingen... Aan de andere kant; ik vond dit minder eng om te doen dan wat ik een week ervoor moest doen... Toen moest ik midden in de klas gaan staan en kwamen er 5 mannen heel dicht om me heen staan. Ik ben uit die kring gedoken, trok ik niet
Dank jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan nu een seksueel getinte opmerking maken, maar dat doe ik niet.
ik kan me voorstellen dat je dat in je opleiding regelmatig tegenkomt. ik ben maar een stomme ict'er
ik kan er ook helemaal niks mee....ooit wat psychologen en praatgroepen bezocht. kon ik ook al niks mee. ik denk constant: rot op, ga iemand anders helpen die wel hulp wil en nodig heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik kom het liever niet tegen, heb er een hekel aan... Zeker dat psychologische geblaat dat erna komt ("mensen dichtbij laten komen, blablabla")
Ninja-editfailquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edit: laat maar
ik kan me voorstellen dat je dat in je opleiding regelmatig tegenkomt. ik ben maar een stomme ict'er
nou, zo ninja was ie nietquote:
nja, ik moet af en toe eens nadenken voor ik post......moet ik echt gaan doen want ik post af en toe dingen waarvan ik denk: nee, niet handig...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom edit? Zo erg vond ik het niet
Dit was er eentje die ik trok, hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik moet af en toe eens nadenken voor ik post......moet ik echt gaan doen want ik post af en toe dingen waarvan ik denk: nee, niet handig...
Zwolle barstte volledig uit zijn voegen vanmiddag, ik zag zelfs een grote kip in een lijnbus zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, zonde dat 't carnaval in Zwolle is en dat ik bij m'n ouders zit, ontzettend veel zin om de hele nacht ergens te gaan dansen.
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, zonde dat 't carnaval in Zwolle is en dat ik bij m'n ouders zit, ontzettend veel zin om de hele nacht ergens te gaan dansen.
nee, bedoelde het meer in het algemeen....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was er eentje die ik trok, hoor!
Oh, als je maar geen persoonlijke zooi hier neer gaat zetten vind ik het prima (als ik het nog een keer op mezelf mag betrekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....
[..]
nee, bedoelde het meer in het algemeen....
Ja, eigenlijk wel, daar gaat 't tenminste los. Nee, want alle vrienden hebben Zwolle ontvluchtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....
ik heb net gepoept.....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, als je maar geen persoonlijke zooi hier neer gaat zetten vind ik het prima (als ik het nog een keer op mezelf mag betrekken)
je kunt morgen naar Ter Apel of Kloosterburen. daar is het carnaval!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, daar gaat 't tenminste los. Nee, want alle vrienden hebben Zwolle ontvlucht
Nou, nee, dank jequote:Op zondag 19 februari 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt morgen naar Ter Apel of Kloosterburen. daar is het carnaval!
daar moet een verhaal achterzitten.......quote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, nee, dank jeIk heb net nog even geprobeerd m'n zusje te vragen, maar die beweert net dat ze nooit meer uit zal gaan in Veendam (dichtst bij)
Zulken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwolle barstte volledig uit zijn voegen vanmiddag, ik zag zelfs een grote kip in een lijnbus zitten
ga weg Satan! ga weg!quote:
Neuh, tis ook eigenlijk behoorlijk saai uitgaan daar en als we zouden gaan, zouden we ronduit de oudsten zijn naast dat 16jarige spulquote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar moet een verhaal achterzitten.......
ik ga ondertussen ff youtuben. die tiestomeuk trek ik echt niet.
Nee, het leek meer op een gele pino...quote:
toyboys opvissen!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, tis ook eigenlijk behoorlijk saai uitgaan daar en als we zouden gaan, zouden we ronduit de oudsten zijn naast dat 16jarige spul
Jonger mag, jonger kan, maar 16 gaat me toch echt te verquote:
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef borisz het volgende:
Het is tegenwoordig Kardinalem Roelium Jewelem unus.
over 30 jaar is dat leeftijdsverschil niet meer boeiend joh!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jonger mag, jonger kan, maar 16 gaat me toch echt te ver
Maar nu welquote:Op zondag 19 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over 30 jaar is dat leeftijdsverschil niet meer boeiend joh!
Kardinalem Roelium Jewelem Anus toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef borisz het volgende:
Het is tegenwoordig Kardinalem Roelium Jewelem unus.
veeleisend typje!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kardinalem Roelium Jewelem Anus toch?
Wat jij wilquote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nou toen ik die foto zag dacht ik dat Jezus de bus had genomen in Eindhovenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Primus! goede bandquote:Op zondag 19 februari 2012 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat jij wil
In goed latijn make we ervan Kardinalem Roelium Jewelem Primus
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef themauster het volgende:
![]()
Sorry Minthy zal nooit meer een naamtopic voor jou maken![]()
ga je nu ook al Kaneliedjes quoten??quote:Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Als ie me maar aan kan
Uh?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je nu ook al Kaneliedjes quoten??
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is niet erg!
Ik ben allang blij dat je mijn stoelgang oid niet hebt benoemd
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.
Can you handle me babyquote:
Oh, ohja. Nja, 't was wel een serieuze opmerkingquote:
Nee aan schijttopics hebben we niksquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is niet erg!
Ik ben allang blij dat je mijn stoelgang oid niet hebt benoemd
ik laat gewoon lekker over me heen lopen johquote:Op zondag 19 februari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ohja. Nja, 't was wel een serieuze opmerking
Wow, hier nog steeds Tiësto-meuk luisterende
Neen, het dekbedfladderen van een paar topics geleden was genant genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, het dekbedfladderen van een paar topics geleden was genant genoeg
twitter:
Jesus in de busquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
twitter:RoelJewel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 13:16:10Gaat incognito (en biddend) de stad in... #VL12 #Alaaf #Lampegat - [ link | afbeelding ] reageer retweet
Nee, absoluut niets!quote:
en dan moet je eigenlijk de laatste posts in het topic daarvoor ook lezenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Zeroes @ 3FM #3386] minthy laat poepjes in bed!!!.
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, absoluut niets!
Ik gaf tegen het eind van een topic als geinreactie op Wolfrolf dat ik na een scheet met m'n dekbed wapperde oid, hij heeft toen een TT daarover gemaakt
Nee hoor, helemaal niet nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan moet je eigenlijk de laatste posts in het topic daarvoor ook lezen
Het is idd wat vermoeiend ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
Ok, nu ben ik Tiësto ook wel zat. Even Spotify aanslingeren.
Family Guy op BBC3quote:Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het aan staan, maar meer ook niet eigenlijk.
Veel plezierquote:Op zondag 19 februari 2012 00:29 schreef themauster het volgende:
Ik ga mijn vrienden weer aandacht geven
Enjoy!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:29 schreef themauster het volgende:
Ik ga mijn vrienden weer aandacht geven
Radio 1 hier. Lodiers in gesprek met Knoops. En Knoops neemt fatsoenlijke muziek mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het aan staan, maar meer ook niet eigenlijk.
Ga je nog vaker je bericht editten? En vast geen dansmuziek?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1 hier. Lodiers in gesprek met Knoops. En Knoops neemt fatsoenlijke muziek mee.![]()
Al mis ik eigenlijk Martin Simek op dat tijdstip
Nee en Neequote:Op zondag 19 februari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je nog vaker je bericht editten? En vast geen dansmuziek?
Blijf ik toch bij Spotify, ik ben in een typische zaterdagavondmoodquote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee en Nee. Het was Dire Straights - Tunnel of Love.
Ja, je reageert 8 seconden na mij, terwijl ik me net zo remi voeldequote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand nog iets aan me kwijt of iets aan me vragen? anders ga ik naar bed toe...
ik kan je gedachten lezen.....ooooooeeeeeeeee scary!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, je reageert 8 seconden na mij, terwijl ik me net zo remi voelde
met wat?? er wordt amper gepostquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan je gedachten lezen.....ooooooeeeeeeeee scary!
zo dacht je net: die 3rdRock is echt niet goed bij zn hoofd.quote:
Neuh, sorry, zo goed ben je nou ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo dacht je net: die 3rdRock is echt niet goed bij zn hoofd.
Ja, je kan hier gewoon niet duidelijk genoeg zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, sorry, zo goed ben je nou ook weer nietIn mindreading dus, voor alle duidelijkheid.
Ik had ook al bijna ge-enterd voordat ik die laatste toevoeging deedquote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je kan hier gewoon niet duidelijk genoeg zijn
ik ben nergens goed inquote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, sorry, zo goed ben je nou ook weer nietIn mindreading dus, voor alle duidelijkheid.
Radio1 is na 1:00 op de zondag wel vreselijk in de nacht. Ik wil gewoon De Nachtdienst weer terugquote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijf ik toch bij Spotify, ik ben in een typische zaterdagavondmoodRoseetje, zin om te dansen und so weiter
Want wat werd er toen gedraaid en wat nu?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio1 is na 1:00 op de zondag wel vreselijk in de nacht. Ik wil gewoon De Nachtdienst weer terug. Stom BNN
Beetje zelfvertrouwen zegquote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nergens goed inDacht ik eindelijk een kwaliteit gevonden te hebben....
ik ben heel goed in nergens goed in zijn!quote:
Meisjes versieren is niet nergens goed in zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben heel goed in nergens goed in zijn!![]()
![]()
en in meisjes versieren
![]()
![]()
Jaquote:
mwoah....quote:
tis ook niet waar....quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meisjes versieren is niet nergens goed in zijn
[..]
Ja
Wederom, beetje zelfvertrouwenquote:
wat zag je dan? ik lees op Twitter iets over je buurjongen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:10 schreef themauster het volgende:
Ik schenk me zelf nog even een Cola BB in om nog even van te schrik te bekomen van wat ik zag
ach, ik zal wel iets goed doen/hebben gedaan. ik heb er tenslotte wat aan de haak kunnen slaan voor korte of langere tijdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wederom, beetje zelfvertrouwenHeul dat versieren en flirten en het 'spel' er omheen is feitelijk niet zo moeilijk
Ja ik moet dat maar niet online gooien arme jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zag je dan? ik lees op Twitter iets over je buurjongen?
Daaromquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zal wel iets goed doen/hebben gedaan. ik heb er tenslotte wat aan de haak kunnen slaan voor korte of langere tijd
We wachten in spanning op een dm/pmquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik moet dat maar niet online gooien arme jongen
hij stond naakt in de tuin de tuinkabouter onder te kotsen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik moet dat maar niet online gooien arme jongen
is er een stappenplan? krijg nou jeuk!quote:
Nee nog ergerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij stond naakt in de tuin de tuinkabouter onder te kotsen?
geneuzel over Sex, relaties etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want wat werd er toen gedraaid en wat nu?
terwijl hij in zijn reet werd genomen door een 85jarige vrouw met een voorbinddildo?quote:
Nope. Al een tijd niet meer hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef themauster het volgende:
Maareh Cindie even een vraagje he ga jij niet meer met die ene jongen die hier ook altijd kwam?
Stappenplan is wel erg kil gezegd, maar er zijn inderdaad stappen die je kunt ondernemenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er een stappenplan? krijg nou jeuk!
Hij stond te bekken met een andere ventquote:
*pakt gitaar en schraapt keel*quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Al een tijd niet meer hoor
[..]
Stappenplan is wel erg kil gezegd, maar er zijn inderdaad stappen die je kunt ondernemen
Mijn fles gaat ook weer sneller leeg dan verwachtquote:
Doe dat maar nietquote:Op zondag 19 februari 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*pakt gitaar en schraapt keel*
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanueeeeeeeeeeeeeeela!
ach, weer een kleerhanger minderquote:Op zondag 19 februari 2012 01:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij stond te bekken met een andere ventterwijl ik altijd dacht dat hij een womanizer was omdat hij altijd met meisjes thuiskwam
Ach, een mens is wel eens nieuwsgierig of behoorlijk bezopen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij stond te bekken met een andere ventterwijl ik altijd dacht dat hij een womanizer was omdat hij altijd met meisjes thuiskwam
ow....romnie?quote:
zeker als ze geen Manuela heet....quote:
In tegenstelling tot mij was hij volgens mij harstikke nuchterquote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, een mens is wel eens nieuwsgierig of behoorlijk bezopen.
quote:
Goffedomme, op ipod werkt ie welquote:
niet meer?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Al een tijd niet meer hoor
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef themauster het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mij was hij volgens mij harstikke nuchterEn ik riep ook heey buurman volgens mij schrok hij zich dood
je moet eens wat uitproberen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef themauster het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mij was hij volgens mij harstikke nuchterEn ik riep ook heey buurman volgens mij schrok hij zich dood
wehehehequote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Openingszinnen kunnen, als 't meisje een beetje open staat voor een gekkigheidje op z'n tijdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker als ze geen Manuela heet....
ik kan ook een goede openingszin gebruiken....
ehm.....ff denken...
ow ja!
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin![]()
hubbahubba * 3rdRock in borst knijpt PWEEEEEEEEEEEEEEEEP
Niet erger dan dat? Doe ik ook wel eens hoor, al kom ik nooit met meisjes thuisquote:Op zondag 19 februari 2012 01:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou 't op nieuwsgierig. Ben ik ook namelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef themauster het volgende:
[..]
dat doe ik nu al meer dan 10jaar geleden. of even een praatje aanknopen met de kassière of een klant in een winkelquote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Openingszinnen kunnen, als 't meisje een beetje open staat voor een gekkigheidje op z'n tijd
Maar serieus, begin eens met random mensen, zowel mannen als vrouwen, een glimlach te geven. Heeft nog niks met flirten te maken, maar het is een begin, en het maakt hun dag goed en jouw dag uiteindelijk ook.
Dat is wel kinkyquote:Op zondag 19 februari 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hou 't op nieuwsgierig. Ben ik ook namelijk
+1quote:
Zelfs als ik op "afbeelding" in de quote klik, zie ik nietsquote:Op zondag 19 februari 2012 01:24 schreef themauster het volgende:
Dagdicky heb je gedronken ofzo? Want net als de rest zie ik ook niks.
Oh, fijn! Heb je dat ook weer gehad.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doe ik nu al meer dan 10jaar geleden. of even een praatje aanknopen met de kassière of een klant in een winkel
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, fijn! Heb je dat ook weer gehad.
Nog even over foute openingszinnen, de meest foute kreeg ik een paar weken terug: "Haal jij even een biertje voor me? Knappe vrouwen worden altijd veel eerder geholpen bij de bar." Toch maar afgewimpeld uiteindelijk
Het was een spookpostquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs als ik op "afbeelding" in de quote klik, zie ik niets
hij stond met je buurman te zoenen...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:24 schreef themauster het volgende:
Dagdicky heb je gedronken ofzo? Want net als de rest zie ik ook niks.
logisch want je wacht op mijquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, fijn! Heb je dat ook weer gehad.
Nog even over foute openingszinnen, de meest foute kreeg ik een paar weken terug: "Haal jij even een biertje voor me? Knappe vrouwen worden altijd veel eerder geholpen bij de bar." Toch maar afgewimpeld uiteindelijk
Mja, jaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Klonk dan wel weer heel erg charmant
Mijn buurjongen is 16 dat zou Dago een pedo maken denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij stond met je buurman te zoenen...
Dude!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn buurjongen is 16 dat zou Dago een pedo maken denk ik.
Whehequote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, jaSoms kunnen mannen echt van die complete onzin uitkramen hè
Zeker als ze een slok op hebben. Een week eerder kreeg ik namelijk: "Die bil...euh, bril! staat je sexy."
Lekker directquote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Pakken ze hier anders aan... Gaan ze naast je staan, nemen een slok bier en vragen je teder: "Neuk'n?"
Jaaa, nu zie ik hem 3 keer!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn zusje dacht van de week ook dat ze een geest zag maar ze was vergeten dat haar vriend naast haar sliepquote:
Sommige boeren...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Pakken ze hier anders aan... Gaan ze naast je staan, nemen een slok bier en vragen je teder: "Neuk'n?"
Wees blij, ik weet niet waar ik kijken moet...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker directDat heb ik dan nog nooit mee gemaakt
Beter een boer dan een stadse lulquote:
Valsquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn zusje dacht van de week ook dat ze een geest zag maar ze was vergeten dat haar vriend naast haar sliep
Ja, echt...quote:
Niet? zulke boertjes lopen ook rond in Veendam en omgeving hoor. Teminste heb het vaak genoeg gehoord in Zenithquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker directDat heb ik dan nog nooit mee gemaakt
Dat heb ik heel lang gedacht, maar ik ben mijn horizon aan het verbredenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter een boer dan een stadse lul
"teder"quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
terwijl ze niet eens een vriend heeftquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn zusje dacht van de week ook dat ze een geest zag maar ze was vergeten dat haar vriend naast haar sliep
Maar het verschil is erg duidelijk ook bij vrouwen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang gedacht, maar ik ben mijn horizon aan het verbreden
Die deed het zonder te vragen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt...![]()
Heb het 11 jaar volgehouden met zo'n jongen, die deed het iets minder obvious
Ah, Pino laat ook ff weten hoe hij zn meiske gehosseld heeft...quote:
Oh ja, je kan bij mij direct horen dat ik "van de streek" kom. En ik doe niet zo moeilijk over vanalles, ik ouwehoer graag meequote:Op zondag 19 februari 2012 01:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar het verschil is erg duidelijk ook bij vrouwen.
Zenith heet tegenwoordig weer anders hoorde ik van m'n zusje vandaag. En de laatste keer dat ik uit was in Veendam, was ik 18 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 01:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet? zulke boertjes lopen ook rond in Veendam en omgeving hoor. Teminste heb het vaak genoeg gehoord in Zenith
Pino is een baasquote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ah, Pino laat ook ff weten hoe hij zn meiske gehosseld heeft...
Nee, dat niet eens! Voltanken met bier, overstappen naar cola-beerenburg en vol zelfvertrouwen beginnen met voetje-vrijenquote:
Hoe oud ben je nu? mischien zijn we elkaar wel een tegen gekomen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zenith heet tegenwoordig weer anders hoorde ik van m'n zusje vandaag. En de laatste keer dat ik uit was in Veendam, was ik 18 ofzo
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Niet eensquote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
24. En niet bewust in ieder geval. Had toen een relatie en ik bewaarde speciaal m'n arrogante blik voor dat soort avonden om de mannen van me af te slaanquote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? mischien zijn we elkaar wel een tegen gekomen?
mmmmm, ik ben gek op arrogante meisjesquote:Op zondag 19 februari 2012 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
24. En niet bewust in ieder geval. Had toen een relatie en ik bewaarde speciaal m'n arrogante blik voor dat soort avonden om de mannen van me af te slaan![]()
Ok, dat klinkt eigenlijk best arrogant als ik het zo lees
tis iig niet Paolo Nuttini... (toch?)quote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Oooooooh, I put on my shoes and I'm ready for the weekend!
Punt voor degene die de juiste artiest + titel weet te raden zonder te googlen.
De laatste keer dat ik daar was was ik 19 en toen ging een meisje van 14 steeds tegen mij aan schuren, ik schaamde me dood natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
24. En niet bewust in ieder geval. Had toen een relatie en ik bewaarde speciaal m'n arrogante blik voor dat soort avonden om de mannen van me af te slaan![]()
Ok, dat klinkt eigenlijk best arrogant als ik het zo lees
Nou, om maar even eerlijk te zijn: ik ben niet arrogant, ik heb zelfvertrouwen en ik weet dat er best wel wat mannen zijn die me aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmmm, ik ben gek op arrogante meisjes![]()
![]()
hahaha, ik doe de PlusNeger na![]()
Vast, maar ondertussenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef themauster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was was ik 19 en toen ging een meisje van 14 steeds tegen mij aan schuren, ik schaamde me dood natuurlijk.
Calvin Harris altijd +1.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Oooooooh, I put on my shoes and I'm ready for the weekend!
Punt voor degene die de juiste artiest + titel weet te raden zonder te googlen.
Jij bent gewoon een nette jongen die zijn vriendin netjes heeft gevraagdquote:
mmm, ik ben dol op meisjes die "Nou, om maar even eerlijk te zijn: ik ben niet arrogant, ik heb zelfvertrouwen en ik weet dat er best wel wat mannen zijn die me aantrekkelijk vinden." zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, om maar even eerlijk te zijn: ik ben niet arrogant, ik heb zelfvertrouwen en ik weet dat er best wel wat mannen zijn die me aantrekkelijk vinden.
of andersom en dat Pino geen nee durfde te zeggen....quote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een nette jongen die zijn vriendin netjes heeft gevraagd
Kolerequote:Op zondag 19 februari 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik ben dol op meisjes die "Nou, om maar even eerlijk te zijn: ik ben niet arrogant, ik heb zelfvertrouwen en ik weet dat er best wel wat mannen zijn die me aantrekkelijk vinden." zeggen.
haha, weer de plusneger!
Gevraagd om te neuk'n bedoel je?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een nette jongen die zijn vriendin netjes heeft gevraagd
Nee zo was ik nietquote:
mmm...ik ben dol o....quote:
Ik geloof er geen bal van. In Zenith uitgaan was destijds zien en gezien worden, let's face it.quote:
Nee verkeringquote:
ehm..pino...wil je dat gewoon coïtus plegen noemen? dankje.quote:
-1 voor jou.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef je er ook eentje aan mijn grote vriend Google?
boefje!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef je er ook eentje aan mijn grote vriend Google?
In dat geval; Nee, ik heb niet gevraagd. Is een beetje raar gelopen, niet zoals het hoort denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee verkeringDat neuk'n komt vanzelf wel neem ik aan.
Ik denk het ook wel, dat gaat ze vast wel lukkenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee verkeringDat neuk'n komt vanzelf wel neem ik aan.
Dat is zo, maar om nou 14 jarige meisjes te versieren daar deed ik niet aan. Gewoon lol hebben met vrienden daar ging het mij om.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van. In Zenith uitgaan was destijds zien en gezien worden, let's face it.
volgens mij loopt dat nooit zoals het hoortquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dat geval; Nee, ik heb niet gevraagd. Is een beetje raar gelopen, niet zoals het hoort denk ik
Waarom raar?? Mooi juist!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dat geval; Nee, ik heb niet gevraagd. Is een beetje raar gelopen, niet zoals het hoort denk ik
Nou, vooruit, ik geloof jequote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is zo, maar om nou 14 jarige meisjes te versieren daar deed ik niet aan. Gewoon lol hebben met vrienden daar ging het mij om.
Nou wil ik het weten ook hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..pino...wil je dat gewoon coïtus plegen noemen? dankje.
quote:
3x sorry!quote:
Ditquote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij loopt dat nooit zoals het hoort
En dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom raar?? Mooi juist!![]()
En "zoals het hoort" vind ik dikke onzin, het staat nergens voorgeschreven hoe je dat aanpakt![]()
Toch??![]()
+2quote:
ik had een uur geleden al het plan naar bed te gaan...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:48 schreef CindieY het volgende:
Waarschijnlijk niemand die 3FM luistert en tis behoorlijk druk voor een zaterdagavond/nacht
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij loopt dat nooit zoals het hoort
Gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom raar?? Mooi juist!![]()
En "zoals het hoort" vind ik dikke onzin, het staat nergens voorgeschreven hoe je dat aanpakt![]()
Toch??![]()
Naja, we kenden elkaar al zes jaar vanaf klas 1. Nadat ze gezakt was heb ik haar uitgenodigd thuis, en vanaf toen begon het vanaf mijn kant (bij haar al 1 a 1.5 jaar) te lopen/komen/hoezegjedat. Maandje later gewacht op een mooie datum (11-7-11) en toen maar 'officieel' gemaakt met een eerste kus. Kus ja, niet te hard van stapel lopen he!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook hoor. Ik heb destijds ook niet gevraagd mijn beste kameraad heeft ons gekoppeld.
Het was/is wel de place to be voor mooiboys enzo maar ik vond het er altijd geweldig, daarna altijd nog even naar een kroegje de knikkerbak ofzoiets en dan op zondag chillen in Borgerswoldquote:
Nein man, ich will nog nicht gehen...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had een uur geleden al het plan naar bed te gaan...
nee, daar klopt echt helemaal geen reet van! tjongejonge!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig![]()
.
[..]
Naja, we kenden elkaar al zes jaar vanaf klas 1. Nadat ze gezakt was heb ik haar uitgenodigd thuis, en vanaf toen begon het vanaf mijn kant (bij haar al 1 a 1.5 jaar) te lopen/komen/hoezegjedat. Maandje later gewacht op een mooie datum (11-7-11) en toen maar 'officieel' gemaakt met een eerste kus. Kus ja, niet te hard van stapel lopen he!![]()
![]()
ich will nog ein bisschen posten! (vast niet helemaal correct duits, maar fuck it, hitler is toch al dood)quote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nein man, ich will nog nicht gehen...![]()
Als dat goed gespeld is...
De Knikkerbak ja? Daar heb ik ook veeeeeeeeel avonden en middagen door gebracht. En Borgerswold jaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Het was/is wel de place to be voor mooiboys enzo maar ik vond het er altijd geweldig, daarna altijd nog even naar een kroegje de knikkerbak ofzoiets en dan op zondag chillen in Borgerswold
Is toch prachtig?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig![]()
.
[..]
Naja, we kenden elkaar al zes jaar vanaf klas 1. Nadat ze gezakt was heb ik haar uitgenodigd thuis, en vanaf toen begon het vanaf mijn kant (bij haar al 1 a 1.5 jaar) te lopen/komen/hoezegjedat. Maandje later gewacht op een mooie datum (11-7-11) en toen maar 'officieel' gemaakt met een eerste kus. Kus ja, niet te hard van stapel lopen he!![]()
![]()
Wat liefquote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Jullie hebben toch niet met elkaar staan schuren?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Knikkerbak ja? Daar heb ik ook veeeeeeeeel avonden en middagen door gebracht. En Borgerswold ja
In de Knikkerbak kun je niet echt schuren, was destijds behoorlijk alternatief. Hoe 't nu zit, geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet met elkaar staan schuren?![]()
*awkward*
Ja, wat is raar? Hier hoorde dat er gewoon bij, je ging gewoon. En soms ga ik nog steeds, alleen niet meer zo vaak als ik zou willenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
is het raar dat ik echt nog nooit ben uitgegaan? die hele periode heb ik geskipt....
Ik ging wel met een meisje uit Muntendam maar die heette geen Cindiequote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet met elkaar staan schuren?![]()
*awkward*
Ik heb tenminste iemand.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar klopt echt helemaal geen reet van! tjongejonge!
Nu ik het zo lees vind ik dat ook wel jaquote:
Het gaat nu helemaal super dus dat gaat niet meer verkeerdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat liefen je moet ook niet te hard van stapel lopen nee dat loopt vaak verkeerd af
Volgens mij zijn we elkaar vast wel een tegengekomen danquote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Knikkerbak ja? Daar heb ik ook veeeeeeeeel avonden en middagen door gebracht. En Borgerswold ja
hier ging ook zo'n beetje iedereen op vrijdag- en zaterdagavond naar Nijmegen....ik niet. nooit de behoefte gevoeld. wel ooit met een introkamp op kroegentocht geweest en later in Deventer nog een keer wezen "stappen" maar wat een ongelooflijke horror vond ik dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wat is raar? Hier hoorde dat er gewoon bij, je ging gewoon. En soms ga ik nog steeds, alleen niet meer zo vaak als ik zou willen
auw...quote:
Ja, ik hou er wel van! Ik hou niet van grote mensenmassa's, maar het sfeertje vind ik erg tofquote:Op zondag 19 februari 2012 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier ging ook zo'n beetje iedereen op vrijdag- en zaterdagavond naar Nijmegen....ik niet. nooit de behoefte gevoeld. wel ooit met een introkamp op kroegentocht geweest en later in Deventer nog een keer wezen "stappen" maar wat een ongelooflijke horror vond ik dat.
Echt diehard stappen is ook niet iedereen z'n ding. Ik sta al te stampvoeten als ze hier in Zwolle het spul om 4 of 5 uur dichtgooienquote:Op zondag 19 februari 2012 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier ging ook zo'n beetje iedereen op vrijdag- en zaterdagavond naar Nijmegen....ik niet. nooit de behoefte gevoeld. wel ooit met een introkamp op kroegentocht geweest en later in Deventer nog een keer wezen "stappen" maar wat een ongelooflijke horror vond ik dat.
ieder zn ding. ik ben wat dat betreft een notoire uitgaanshaterquote:Op zondag 19 februari 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik hou er wel van! Ik hou niet van grote mensenmassa's, maar het sfeertje vind ik erg tof
Er zijn ook kroegjes waar je rustig aan een biertje/wijntje/frisje kunt nuttigen, waar de muziek niet overdreven hard staat en waar niet iedereen compleet bezopen wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder zn ding. ik ben wat dat betreft een notoire uitgaanshaterdat zuipen met al je vrienden (welke vrienden Rock?) trekt me totaal niet. en al dat lallende bosmongolenvolk nog minder. ja, ik overdrijf, dat weet ik.
6 jaar ja dat ken niet meer mislopen,zo lang ken ik mijn vrouw ook onze eerste date was in Borgerswoldquote:Op zondag 19 februari 2012 01:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat nu helemaal super dus dat gaat niet meer verkeerd
Sowieso een voordeel dat je elkaar al ruim 6 jaar kent, ken je elkaar toch even iets beter.
Oh, dat gezuip tot je er half bij neervalt vind ik ook niets aan, ook niet als anderen het doen... Gewoon, net wat Cindy zegt, beetje ouwehoeren/slap lullen, flirten, enz. Alleen het dansen sla ik overquote:Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder zn ding. ik ben wat dat betreft een notoire uitgaanshaterdat zuipen met al je vrienden (welke vrienden Rock?) trekt me totaal niet. en al dat lallende bosmongolenvolk nog minder. ja, ik overdrijf, dat weet ik.
Je collega mot nait soezenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
Oh, ik krijg de mededeling dat ik moet gaan slapen, van een collega via FB-chat... Zal ik maar offline gaan daar?
Die laatste toevoeging vind ik dan weer jammer, je verhalen mogen best wat smeuiigerquote:Op zondag 19 februari 2012 01:58 schreef themauster het volgende:
[..]
6 jaar ja dat ken niet meer mislopen,zo lang ken ik mijn vrouw ook onze eerste date was in Borgerswoldal hadden we van te voren al wel een week gesproken op msn met cam aan enzo ( en nee geen camseks)
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn ook kroegjes waar je rustig aan een biertje/wijntje/frisje kunt nuttigen, waar de muziek niet overdreven hard staat en waar niet iedereen compleet bezopen wordt.
weet ikquote:Op zondag 19 februari 2012 01:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat gezuip tot je er half bij neervalt vind ik ook niets aan, ook niet als anderen het doen... Gewoon, net wat Cindy zegt, beetje ouwehoeren/slap lullen, flirten, enz. Alleen het dansen sla ik over
Er liggen volgens mij voor veel mensen goede en mooie herinneringen in Borgerswoldquote:Op zondag 19 februari 2012 01:58 schreef themauster het volgende:
[..]
6 jaar ja dat ken niet meer mislopen,zo lang ken ik mijn vrouw ook onze eerste date was in Borgerswoldal hadden we van te voren al wel een week gesproken op msn met cam aan enzo ( en nee geen camseks)
Nou, krek wa'j zegt mien jong!quote:
Collega's.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
weet ikik overdrijf ook....
maar nee, je moet iemand hebben om mee op stap te gaan....
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo smeuïg het raarste wat ik gedaan heb is wel eens een jointje rokenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging vind ik dan weer jammer, je verhalen mogen best wat smeuiiger
nope.quote:
zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.... mijn leven is veel saaierquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo smeuïg het raarste wat ik gedaan heb is wel eens een jointje roken
Dat heb ik nog nooit gedaan, pluspunt voor jouquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo smeuïg het raarste wat ik gedaan heb is wel eens een jointje roken
Eigenlijk gewoon een recreatiegebied, net als Wijthemerplasquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Borgerswold, het klinkt Gronings, maar ik heb er nog nooit van gehoord
Ja ik hou van die plekquote:Op zondag 19 februari 2012 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een recreatiegebied, net als WijthemerplasJe kunt er zwemmen in plassen, midgetgolfen, kanoën, naar de kinderboerderij gaan, beetje rondwandelen, zomers veel luchtballonnen spotten en wat ik er vooral heb gedaan: chillen. Die goede oude tijd
overdag is de radio niet zo boe....ow...wacht...quote:
Ohja, basketballen en tennissen kan er ook, jaquote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik hou van die plekVeel gechild en basketballen deden we er ook vaak.
Goede websitequote:Op zondag 19 februari 2012 02:04 schreef CindieY het volgende:
Voor meer info over het door mij en themauster gekoesterde Borgerswold --> http://www.parkborgerswold.nl/
Moet je doenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, basketballen en tennissen kan er ook, jaIk ga er van 't zomer weer eens heen, wat herinneringen ophalen en wellicht ook wat mensen van toen optrommelen. Lijkt me wel eens geinig.
Uit het jaar nul, maar dat park moet je ook zonder internet zienquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
overdag is de radio niet zo boe....ow...wacht...
Mierenneukerquote:Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg trouwens altijd jeuk van het woord "chillen"...
en van de term "werkse". het is "werk ze" potdimme.
Hij is 30 he hij mag mierenneukenquote:
Ik heb ook een stuk 'vroeger' die ik 'vroeger' wil houden idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik word altijd een beetje depressief van dit soort vroeger-gepraat.
misschien moet ik maar eens naar bed gaan
Iedereen wel, in meer of mindere mate, denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuk 'vroeger' die ik 'vroeger' wil houden idd.
Heb ik ook wel hoor 2005 mag van mij vooral ''vroeger'' blijven rampjaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuk 'vroeger' die ik 'vroeger' wil houden idd.
Ik ben een paar jaartjes ouder dan dat en ik onthou mij compleet van neuken, ook mieren sla ik overquote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij is 30 he hij mag mierenneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |