Levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik zie net pas dat ik weer een naamtopic heb...
De volgende gaat maar mooi over iemand anders!
Lijkt me een heel strak plan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leven
HiIk stel voor dat de volgende TT gewoon geen naam-TT is
Vooralsnog heb ik niet echt negatieve dingen gezien, dus dat valt gelukkig weer meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een heel strak plan!![]()
Ik hou niet van al die aandacht, is ook niet nodig... Bovendien trekt het ook negatieve aandacht waarop ik niet zo zit te wachten...![]()
Moby
Ja, maar jullie zijn allemaal keilief, niemand uitgezonderd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik niet echt negatieve dingen gezien, dus dat valt gelukkig weer mee
Maar je zit wel in het topicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o lol zit eigenlijk niet echt te luisteren naar 3FM atm
Ik heb dit topic al uuuuuren open staan terwijl ik ondertussen andere dingen aan het uitzoeken wasquote:
Het is vanavond wel heel erg stil ja...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dit topic al uuuuuren open staan terwijl ik ondertussen andere dingen aan het uitzoeken was
In dat geval: eenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Via een andere weg, doet er verder niet toe. Verleden is verleden, sommige dingen moet je mooi laten rusten![]()
Weer als in; eerst niet, nu weer wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaaahhh, nu vind ik je weer lief!!
"Forever alone"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer als in; eerst niet, nu weer wel?
Oh. Niet boos zijn, niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
"Forever alone"![]()
Ik moest krassen...
Weet ik wel jong, ken je langer dan vandaag!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh. Niet boos zijn, niet zo bedoeld.
Vanaf dat Rudy weggingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik wel jong, ken je langer dan vandaag!![]()
Ja, toen moest ik je opvangen...quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
die film op de belg laat ik schieten. 2u tv turen trek ik niet meer denk ik...
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan/zitten...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Het is hier hartstikke gezellig, wees welkom![]()
Pak maar een stoel en ga maar middenin het topic zitten
Kom je dan wel gezellig in de kring zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan...
Weet ik! Aan de andere kant: hoe vervelend is het als iedereen dan z'n stoel de andere kant opdraait?? (Eens gedaan in een rollenspel, dat voelt nog VEEL kutterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou niet zo van middenin de belangstelling staan...
ja, en dan gaan we over het weekend vertellen! of kusjes doorgeven! mag ik dan tussen Pino en Borisz zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom je dan wel gezellig in de kring zitten?
dergelijke praktijken heb ik gelukkig weten te vermijden...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik! Aan de andere kant: hoe vervelend is het als iedereen dan z'n stoel de andere kant opdraait?? (Eens gedaan in een rollenspel, dat voelt nog VEEL kutter)
Kontebonke staat er niet eens in!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
http://megatop50.3fm.nl/specials/54
handjes in de lucht mensen Alaaf!!
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik je opvangen...![]()
Ik hoop niet dat je mij alleen maar aan dat verdrietige moment in je leven koppelt
Ik helaas niet, hoort bij m'n opleidingen... Aan de andere kant; ik vond dit minder eng om te doen dan wat ik een week ervoor moest doen... Toen moest ik midden in de klas gaan staan en kwamen er 5 mannen heel dicht om me heen staan. Ik ben uit die kring gedoken, trok ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dergelijke praktijken heb ik gelukkig weten te vermijden...
edit: laat maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik helaas niet, hoort bij m'n opleidingen... Aan de andere kant; ik vond dit minder eng om te doen dan wat ik een week ervoor moest doen... Toen moest ik midden in de klas gaan staan en kwamen er 5 mannen heel dicht om me heen staan. Ik ben uit die kring gedoken, trok ik niet
Dank jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan nu een seksueel getinte opmerking maken, maar dat doe ik niet.
ik kan me voorstellen dat je dat in je opleiding regelmatig tegenkomt. ik ben maar een stomme ict'er
ik kan er ook helemaal niks mee....ooit wat psychologen en praatgroepen bezocht. kon ik ook al niks mee. ik denk constant: rot op, ga iemand anders helpen die wel hulp wil en nodig heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik kom het liever niet tegen, heb er een hekel aan... Zeker dat psychologische geblaat dat erna komt ("mensen dichtbij laten komen, blablabla")
Ninja-editfailquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edit: laat maar
ik kan me voorstellen dat je dat in je opleiding regelmatig tegenkomt. ik ben maar een stomme ict'er
nou, zo ninja was ie nietquote:
nja, ik moet af en toe eens nadenken voor ik post......moet ik echt gaan doen want ik post af en toe dingen waarvan ik denk: nee, niet handig...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom edit? Zo erg vond ik het niet
Dit was er eentje die ik trok, hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik moet af en toe eens nadenken voor ik post......moet ik echt gaan doen want ik post af en toe dingen waarvan ik denk: nee, niet handig...
Zwolle barstte volledig uit zijn voegen vanmiddag, ik zag zelfs een grote kip in een lijnbus zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, zonde dat 't carnaval in Zwolle is en dat ik bij m'n ouders zit, ontzettend veel zin om de hele nacht ergens te gaan dansen.
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, zonde dat 't carnaval in Zwolle is en dat ik bij m'n ouders zit, ontzettend veel zin om de hele nacht ergens te gaan dansen.
nee, bedoelde het meer in het algemeen....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was er eentje die ik trok, hoor!
Oh, als je maar geen persoonlijke zooi hier neer gaat zetten vind ik het prima (als ik het nog een keer op mezelf mag betrekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....
[..]
nee, bedoelde het meer in het algemeen....
Ja, eigenlijk wel, daar gaat 't tenminste los. Nee, want alle vrienden hebben Zwolle ontvluchtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je dan niet beter in Zwolle kunnen blijven? of schop ik nu een open deur in....
ik heb net gepoept.....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, als je maar geen persoonlijke zooi hier neer gaat zetten vind ik het prima (als ik het nog een keer op mezelf mag betrekken)
je kunt morgen naar Ter Apel of Kloosterburen. daar is het carnaval!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, daar gaat 't tenminste los. Nee, want alle vrienden hebben Zwolle ontvlucht
Nou, nee, dank jequote:Op zondag 19 februari 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt morgen naar Ter Apel of Kloosterburen. daar is het carnaval!
daar moet een verhaal achterzitten.......quote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, nee, dank jeIk heb net nog even geprobeerd m'n zusje te vragen, maar die beweert net dat ze nooit meer uit zal gaan in Veendam (dichtst bij)
Zulken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwolle barstte volledig uit zijn voegen vanmiddag, ik zag zelfs een grote kip in een lijnbus zitten
ga weg Satan! ga weg!quote:
Neuh, tis ook eigenlijk behoorlijk saai uitgaan daar en als we zouden gaan, zouden we ronduit de oudsten zijn naast dat 16jarige spulquote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar moet een verhaal achterzitten.......
ik ga ondertussen ff youtuben. die tiestomeuk trek ik echt niet.
Nee, het leek meer op een gele pino...quote:
toyboys opvissen!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, tis ook eigenlijk behoorlijk saai uitgaan daar en als we zouden gaan, zouden we ronduit de oudsten zijn naast dat 16jarige spul
Jonger mag, jonger kan, maar 16 gaat me toch echt te verquote:
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef borisz het volgende:
Het is tegenwoordig Kardinalem Roelium Jewelem unus.
over 30 jaar is dat leeftijdsverschil niet meer boeiend joh!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jonger mag, jonger kan, maar 16 gaat me toch echt te ver
Maar nu welquote:Op zondag 19 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over 30 jaar is dat leeftijdsverschil niet meer boeiend joh!
Kardinalem Roelium Jewelem Anus toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef borisz het volgende:
Het is tegenwoordig Kardinalem Roelium Jewelem unus.
veeleisend typje!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kardinalem Roelium Jewelem Anus toch?
Wat jij wilquote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nou toen ik die foto zag dacht ik dat Jezus de bus had genomen in Eindhovenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Primus! goede bandquote:Op zondag 19 februari 2012 00:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat jij wil
In goed latijn make we ervan Kardinalem Roelium Jewelem Primus
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef themauster het volgende:
![]()
Sorry Minthy zal nooit meer een naamtopic voor jou maken![]()
ga je nu ook al Kaneliedjes quoten??quote:Op zondag 19 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Als ie me maar aan kan
Uh?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je nu ook al Kaneliedjes quoten??
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is niet erg!
Ik ben allang blij dat je mijn stoelgang oid niet hebt benoemd
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.
Can you handle me babyquote:
Oh, ohja. Nja, 't was wel een serieuze opmerkingquote:
Nee aan schijttopics hebben we niksquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is niet erg!
Ik ben allang blij dat je mijn stoelgang oid niet hebt benoemd
ik laat gewoon lekker over me heen lopen johquote:Op zondag 19 februari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ohja. Nja, 't was wel een serieuze opmerking
Wow, hier nog steeds Tiësto-meuk luisterende
Neen, het dekbedfladderen van een paar topics geleden was genant genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende TT: Waar we het hebben over Minthy's stoelgang.
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, het dekbedfladderen van een paar topics geleden was genant genoeg
twitter:
Jesus in de busquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
twitter:RoelJewel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 13:16:10Gaat incognito (en biddend) de stad in... #VL12 #Alaaf #Lampegat - [ link | afbeelding ] reageer retweet
Nee, absoluut niets!quote:
en dan moet je eigenlijk de laatste posts in het topic daarvoor ook lezenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Zeroes @ 3FM #3386] minthy laat poepjes in bed!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |