Op het randje dit hoorquote:
Baas, jij lijmt die shit wel!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Ik heb (momenteel) geen projectjes, ik repareer het gewoon meteen goed
Stekker eruit, klaar.quote:
Not sure if serious...quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Bravebart het volgende:
Mijn broertje is ook in dat ziekenhuis behandeld, willen jullie me nu aanraken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Met een griptang op je tepel.
Oei, kinky!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Met een griptang op je tepel.
Haha, doodserieus (quote:
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, doodserieus () maar dat wordt een te lange discussie
Je bedoelt die 'discussie' waar we elkaar afbekken met een cynische ondertoon waarvan we eigenlijk wisten dat het onmogelijk is om met elkaar eens te zijn zonder dat het een drama wordt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatst liep je weg uit een discussie.
Twee keer zelfs.
[ afbeelding ] .
Oh ja, dat is niet eens het ding wat me iets kan schelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?
[insert seksuele reactie]quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil er gerust over praten, maar iedereen veel vinden me maar een gevoelloze eikel
Tijd voor stokbrood met kruidenboter en stokbrood met cheese-union. Uit de oven, van de Lidl.quote:
pffquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, Lien, wil je ze even in de oven doen? Dan ga ik snel even douchen.
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?Al kost iemand 2 miljoen per jaar, kan hij dan maar beter dood
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.
Als jij in je onmetige arrogantie toch off-piste gaat terwijl er een lawinewaarschuwing iutegeven is, ja, dan is het je eigen stomme schuld. Dan hoeft bij jou de stekker er niet uit, maar ik betwijfel of je constant op het nieuws zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:50 schreef jna het volgende:
DEAN ZOU DE STEKKER ER BIJ ME UITTREKKEN
Huh maar. Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.
Offpiste gaan met een lawinewaarschuwing en dan maar janken als je er onder komt te liggen. Eigen schuld, sukkel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh maar. Ok.
Ik snap er niks van maar ok
goed puntquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij in je onmetige arrogantie Surinamer zijn toch off-piste gaat terwijl er een lawinewaarschuwing iutegeven is, ja, dan is het je eigen stomme schuld. wintersporten
quote:
Dus hij stuurt berichten naar mij gericht terwijl ie naakt is?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef Lithia het volgende:
Dean zit te FOK!en in de douche zo te zien.
Oeh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dus hij stuurt berichten naar mij gericht terwijl ie naakt is?
Ja ok, dus je knapt af op z'n domheid, staat los van autoriteit lijkt me dan toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Offpiste gaan met een lawinewaarschuwing en dan maar janken als je er onder komt te liggen. Eigen schuld, sukkel.
Niks, het zou ook niet mijn argument zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?Al kost iemand 2 miljoen per jaar, kan hij dan maar beter dood
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bedoelt die 'discussie' waar we elkaar afbekken met een cynische ondertoon waarvan we eigenlijk wisten dat het onmogelijk is om met elkaar eens te zijn zonder dat het een drama wordt?
Ah, daar heb je het alquote:van 1988 tot 1994 studeerde Johan Friso aan de Technische Universiteit Delft
Met jou discussiëren vind ik geen probleem, maar als ik me te emotioneel betrokken bij raak, dan kap ik het liever. Dan komt niets zinnigs meer uit (van mijn kant).quote:
SCHANDELIJK 6 JAAR!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef jna het volgende:
Hoe zou ie toch zo dom komen?
[..]
Ah, daar heb je het al
En moet hij nu ook een lnagstudeerboete gaan betalen?quote:
Nietes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met jou discussiëren vind ik geen probleem, maar als ik me te emotioneel betrokken bij raak, dan kap ik het liever. Dan komt niets zinnigs meer uit (van mijn kant).
Ik zit nu te leren dat ik moet weten wanneer ik moet stoppen. Wij hebben beiden de drang om het laatste woord te hebben.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:06 schreef jna het volgende:
Jij moet het laatste woord hebben!
- Echt niet, jij!
Niet, jij!
- Jij!
Lul niet, jij wilt het laatste woord!
-Niet waar!
quote:
Ik vind van wel ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En moet hij nu ook een lnagstudeerboete gaan betalen?
Je kan het ook nooit goed doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Lithia het volgende:
Ben ik eens rationeler, is het ook weer niet goed.
Maar je durfde niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef jna het volgende:
Had ik al verteld dat ik donderdag bijna Alistair Overeem had ontmoet?
Wie wil me aanraken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Lithia het volgende:
Geen idee wie die gast is, maar ik wil je wel aanraken hoor.
Nee ik was toevallig in de FRS in Amsterdam, en toen zag ik opeens allemaal posters dat hij daar een uurtje later zou komen signeren, maar toen moest ik naar Ajaxquote:
Alsof je daar iets aan gemist hebtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik was toevallig in de FRS in Amsterdam, en toen zag ik opeens allemaal posters dat hij daar een uurtje later zou komen signeren, maar toen moest ik naar Ajax![]()
Heeftie een cd gemaakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik was toevallig in de FRS in Amsterdam, en toen zag ik opeens allemaal posters dat hij daar een uurtje later zou komen signeren, maar toen moest ik naar Ajax
Ik dacht dat hij bij Ajax speelde?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik was toevallig in de FRS in Amsterdam, en toen zag ik opeens allemaal posters dat hij daar een uurtje later zou komen signeren, maar toen moest ik naar Ajax
Vast Heavyweight Metal.quote:
Nee de nieuwe UFC game, je kan de demo downloaden voor ps3quote:
Ze zouden hem als aanspeelpunt moeten gebruikenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij bij Ajax speelde?
Kunnen we best gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij bij Ajax speelde?
OMGquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gudettitweede geel voor uittrekken shirt.
Alleen jammer dat hij uit een onterechte penalty scoorde.
Yes! tonight party party en morgen voor het eerst in mijn leven carnaval vierenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:46 schreef jna het volgende:
CALIFORNIUMMMMMMMMMM KNOWS HOW TO PARTYYYY
what up?quote:
Merlin aan het kijken.quote:
Druk over het algemeen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Merlin aan het kijken.
Verder alles goed, daar?
Hosti?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Druk over het algemeen...
Afgelopen uurtjes beetje geirriteerd (O+ heeft een vriend op bezoek die ik niet kan uitstaan) voor de rest gaat het goed
dadelijk lekker poolen met vrienden
Mijnquote:
Poolen is wel leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Druk over het algemeen...
Afgelopen uurtjes beetje geirriteerd (heeft een vriend op bezoek die ik niet kan uitstaan
) voor de rest gaat het goed
dadelijk lekker poolen met vrienden
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijnheeft Hosti op bezoek? Whut? Dat kan niet kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Heerenveenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Hahaha, Ajax gaat weer hopenEpisch altijd.
Dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerenveen [ afbeelding ] wordt kampioen.
quote:
Totdat ze met 4-0 voor stonden, toen gingen ze weer prutsen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:43 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, Ajax was eindelijk weer eens goed
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totdat ze met 4-0 voor stonden, toen gingen ze weer prutsen.
Dat ze zo goed speelden kwam omdat Jari erbij was.Febo Janssen niet meedeed
Tis zondag hoor.quote:
Nee, maar ken wel iemand.quote:
Hahahaha niet heel handig. Translate.google.com doet het nog aardig met Zweeds...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef jna het volgende:
Nou ik heb net de grootste fail van het jaar gemaakt. Ik had een boek gereserveerd bij de bieb. Maar tijdens het zoeken vond ik het al raar dat er 7 drukken waren en dit de enige versie was die ik mocht meenemen naar huis, de rest was alleen inzage in de bieb zelf. Maargoed, toch maar gereserveerd. Kom ik 'm net ophalen, ga aan zo'n tafel zitten om te werken. Sla dat boek open, is het een fucking Zweedse vertaling___!
Ik lever deze zo weer in als ik naar huis ga. Heb al een andere bieb gevonden waar ze 'm wel uitlenenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha niet heel handig. Translate.google.com doet het nog aardig met Zweeds...
Pics van chick.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Mijn tolk was een vrijgezelle chick. Zelf weten
En ze is cute.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Mijn tolk was een vrijgezelle chick. Zelf weten
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Lithia het volgende:
Cute, als in schattig zijn. Schattig ziet ze ook uit, maar daar had ik het niet over.
quote:
Ik zal maar niet zeggen dat 'ie ook nog een keer op z'n kantje gevallen is tijdens het eruit trekkenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef jna het volgende:
Wat ben je toch ook een josti![]()
Ondanks mijn Zweedse boek gaat de fail van de dag naar Isdatzo
Ik ook, het resultaat is dat ik nu trek heb in Zweedse gehakballetjesquote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef Milou__ het volgende:
Ik wilde vandaag heeeeeeeel veeeeeel aan school doen.
Ik in zweedse meisjesquote:Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook, het resultaat is dat ik nu trek heb in Zweedse gehakballetjes
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook, het resultaat is dat ik nu trek heb in Zweedse gehakballetjes
quote:
quote:
OOOOEEEHHHHHH! Vertel!quote:
Neenee.quote:
Geef mij wat van die kortingscodesquote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik lekkah met kortingscodes van thuisbezorgd.nl aan de gang, niks lukte, raaarrrrrrr, bleek na 7 keer de codes invoeren dat ik op justeat.nl zat
Het is van een Delftse tentquote:
Nee. 24 is voor losers, 25 ftw!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is van een Delftse tentOf je moet in 2496-2498 wonen
26 FTW!quote:
Dat is nog meer een fail dan die van jair en isdatzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik lekkah met kortingscodes van thuisbezorgd.nl aan de gang, niks lukte, raaarrrrrrr, bleek na 7 keer de codes invoeren dat ik op justeat.nl zat
Ja, het is ook niet waar, maar ik probeer hun pijn te verzachtenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is nog meer een fail dan die van jair en isdatzo.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hoezo was die van mij een fail?
Ik wist dat het een dom idee was en ik deed het toch.
quote:
Wat ben jij een lieve jongen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet waar, maar ik probeer hun pijn te verzachten
Welkom.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Frankii het volgende:
HoihoiIk kom ook maar eens hoi zeggen hier. Loop ook stage op het moment!
Aan de ene kant vind ik het erg relaxed, ben stage gaan lopen bij het bedrijf waar ik ook al werkte voor mijn bijbaan. Heb erg toffe collega's het werk is leuk!
Anderzijds vind ik het erg jammer dat ik bijna geen tijd meer heb om muziek te maken.
Speel jaar of 6 gitaar en ik zing. Toen ik gewoon school had eigenlijk dagelijks wel zo'n drie uur met muziek bezig. Beetje liedjes schrijven, wat opnemen. Nu zit ik vaak met ideeën in mijn hoofd op mijn stage die ik niet kan uitwerkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welkom Frankii
Watvoor muziek maak(te) je?
Nou hèquote:
leukquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Speel jaar of 6 gitaar en ik zing. Toen ik gewoon school had eigenlijk dagelijks wel zo'n drie uur met muziek bezig. Beetje liedjes schrijven, wat opnemen.
Wen er alvast maar aan. Het wordt enkel maar erger.quote:Nu zit ik vaak met ideeën in mijn hoofd op mijn stage die ik niet kan uitwerken
En ik zit pas in week 3quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk
[..]
Wen er alvast maar aan. Het wordt enkel maar erger.
Loop stage bij een consultancybureau in de zorg, alwaar ik in de technische afdeling meedraai en allerhande interessante dingen doe.quote:
Als je straks afgestudeerd bent en loonslaaf bent, mag je dit dagelijks toen tot aan je pensioen.quote:
Dat zijn dingen waar je voor kiest hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je straks afgestudeerd bent en loonslaaf bent, mag je dit dagelijks toen tot aan je pensioen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef jna het volgende:
Jezus Luc, spring anders meteen voor de trein
Kutlevenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Lithia het volgende:
Grote mannen die knock-out op bed liggen. Midden op bed, waardoor je niet kan slapen of hen weg kan duwen.
zucht
Hij kan in de zee springen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef jna het volgende:
Oh wacht, Zeeland heeft nog geen treinen
Ba dum tssss
Inderdaad.quote:
Snap ik. Vrouwen die altijd 't hele dekbed naar zich toe trekken 's nachtsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Lithia het volgende:
Grote mannen die knock-out op bed liggen. Midden op bed, waardoor je niet kan slapen of hen weg kan duwen.
zucht
HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef jna het volgende:
Ba dum tssss
Wij hebben 2 dekens hierdoor. We kunnen prima met eentje, maar 2 dekbedden geeft meer vrijheid.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snap ik. Vrouwen die altijd 't hele dekbed naar zich toe trekken 's nachts.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef jna het volgende:
Ba dum tssss
Zo vaak slaapt er geen vrouw in mijn bed tegenwoordig, dus die enkele keer overleef ik het welquote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wij hebben 2 dekens hierdoor. We kunnen prima met eentje, maar 2 dekbedden geeft meer vrijheid.
Ik dacht dat jij een vriendin hadquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo vaak slaapt er geen vrouw in mijn bed dus voor die enkele keer overleef ik het wel.
*zielig is*
Ja doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Is alweer even geleden hoor, de volgende keer zal ik 't melden oké?
Oké!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Graag.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Pure broederliefde. Hij maakt zich zorgen om jou.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, nu twijfel ik toch een beetje. Bart die het ook wil weten.. hmm.
Misschien houdt Bart ook dingen voor ons achter.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
Wat doe je morgenavond?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien houdt Bart ook dingen voor ons achter.
Oh ben je er zo eenquote:
Somsquote:
Ik ga gewoon 2 keer per jaar naar de Skihut, dan heb ik mijn dosis carnaval wel weer gehad...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms. Ik ben een gelegenheidscarnavalist.
Gister vond ik er niet heel veel meer aan. Zaterdag was wel oké.. vanavond geen zin, misschien morgen weer.
Maar wat is dat gele ding dan dat terug gaat in de tijd?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef jna het volgende:
Ba dum tssss
Maar ik kan zwemmen.quote:
Alsof jij ervaring hebt met werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef jna het volgende:
Jezus Luc, spring anders meteen voor de trein
Gewoon van de golfbreker afrennen.quote:
Haha, de skihutquote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 2 keer per jaar naar de Skihut, dan heb ik mijn dosis carnaval wel weer gehad...
Ik vind het ook wel onder dezelfde noemer vallen eerlijk gezegdquote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, de skihut. Carnaval is toch echt anders gelukkig. Anders zou ik het ook geen dag uithouden.
Nou dan ga jij toch lekker met luctor een stukje zwemmen ja?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel onder dezelfde noemer vallen eerlijk gezegd
Bij ons rijden wel treinen!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dan ga jij toch lekker met luctor een stukje zwemmen ja?
Skihut is ook niet leuk als je wél dronken bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
carnaval en skihut is toch hetzelfde. Allebei dronkenelui muziek die niet leuk is als je nuchter bent.
Nee, alleen in de achterhoek en in Duitslandquote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je wel ooit echt carnaval meegemaakt in brabant of limburg? Dan mag je haten.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Skihut is ook niet leuk als je wél dronken bent.
Doen ze in Twente ook aan carnaval?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, alleen in de achterhoek en in Duitsland
Maar wel iets toegankelijker.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit een joke of wa? Anyhow, vraag Bart!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doen ze in Twente ook aan carnaval?
Je mag dus niet haten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, alleen in de achterhoek en in Duitsland
Achterhoek en Twente zijn toch hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dit een joke of wa? Anyhow, vraag Bart!
Hoezo. Doe iets geks aan en je valt niet op hoor.quote:
Ja, bijna.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Achterhoek en Twente zijn toch hetzelfde.
Duh, haat is mijn tweede natuur.quote:
Oh, ik dacht dat het ging over dat ski-hutten leuker zijn wanneer je dronken bentquote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo. Doe iets geks aan en je valt niet op hoor.
Zaterdag nog gek gedaan met een hele groep Leidenaren.
Ja! Stuk of 250.000 mensenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dit een joke of wa? Anyhow, vraag Bart!
Ohja, vriendin van mij ging carnaval in Losser vierenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Stuk of 250.000 mensen
Al kan dat ook over het oosten gaan, dat weet ik niet meerAchterhoek kan er ook wat van
De Graafschap is Achterhoek en Heracles en Enschede zijn Twente.quote:
Of zoals we ze in Delft noemen, Leiers.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo. Doe iets geks aan en je valt niet op hoor.
Zaterdag nog gek gedaan met een hele groep Leidenaren.
Ik haat ook van jou.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, haat is mijn tweede natuur.
En jullie zijn 'Haters'quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of zoals we ze in Delft noemen, Leiers.
Ik mijd zulke mensen zoveel mogelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 23:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ohja, vriendin van mij ging carnaval in Losser vieren
Go ahead eagels is ook Twente.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Graafschap is Achterhoek en Heracles en Enschede zijn Twente.
Maar dat zijn ze niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ging over dat ski-hutten leuker zijn wanneer je dronken bent
Ja! Zure nerdsquote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik haat ook van jou.
[..]
En jullie zijn 'Haters'?
Deventer is Salland officieel geloof ikquote:
Ok.quote:
Eindhoven is er niks bij vergelekenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hebben we in Eindje(kom haten dan
) ook.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deventer is Salland officieel geloof ik
you right.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deventer is Salland officieel geloof ik
Geen idee, ik deed iets met verrassend veel chicks daar.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eindhoven is er niks bij vergelekenDe nerds zijn net wat puistiger (vooral bij Electro hoorde ik
) maar het zijn er veel minder
Wat deed je dan met ze?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, ik deed iets met verrassend veel chicks daar.
Maar wat dat betreft is utrecht sowieso veel beter.
Niet echt want toen was ik niet singlequote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel van single zijn, hè idz.
Oh, nee klopt trouwens, behalve als je fluitjes hebtquote:Op maandag 20 februari 2012 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Google geeft weinig leuke plaatjes weer.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Nu is het wachten op het eerste plaatje dat gepost gaat worden met iets verrassends...
Ja, maar dan is alles leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, nee klopt trouwens, behalve als je fluitjes hebt
STOM!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Google geeft weinig leuke plaatjes weer.
Behalve scheidsrechteren!quote:
scheidsrechteren zonder fluitje is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
STOM! [ afbeelding ]
[..]
Behalve scheidsrechteren!
Hard roepen!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
scheidsrechteren zonder fluitje is helemaal niet leuk.
FLUITJES!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |