Op het randje dit hoorquote:
Baas, jij lijmt die shit wel!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Ik heb (momenteel) geen projectjes, ik repareer het gewoon meteen goed
Stekker eruit, klaar.quote:
Not sure if serious...quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Bravebart het volgende:
Mijn broertje is ook in dat ziekenhuis behandeld, willen jullie me nu aanraken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Met een griptang op je tepel.
Oei, kinky!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Met een griptang op je tepel.
Haha, doodserieus (quote:
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, doodserieus () maar dat wordt een te lange discussie
Je bedoelt die 'discussie' waar we elkaar afbekken met een cynische ondertoon waarvan we eigenlijk wisten dat het onmogelijk is om met elkaar eens te zijn zonder dat het een drama wordt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatst liep je weg uit een discussie.
Twee keer zelfs.
[ afbeelding ] .
Oh ja, dat is niet eens het ding wat me iets kan schelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?
[insert seksuele reactie]quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil er gerust over praten, maar iedereen veel vinden me maar een gevoelloze eikel
Tijd voor stokbrood met kruidenboter en stokbrood met cheese-union. Uit de oven, van de Lidl.quote:
pffquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, Lien, wil je ze even in de oven doen? Dan ga ik snel even douchen.
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf een baan heeft en Nederland wss meer oplevert dan kost?
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?Al kost iemand 2 miljoen per jaar, kan hij dan maar beter dood
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.
Als jij in je onmetige arrogantie toch off-piste gaat terwijl er een lawinewaarschuwing iutegeven is, ja, dan is het je eigen stomme schuld. Dan hoeft bij jou de stekker er niet uit, maar ik betwijfel of je constant op het nieuws zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:50 schreef jna het volgende:
DEAN ZOU DE STEKKER ER BIJ ME UITTREKKEN
Huh maar. Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat ik iets tegen authoritaire figuren heb. Al was het Jan met de pet, dan bleef ik bij mijn standpunt.
Offpiste gaan met een lawinewaarschuwing en dan maar janken als je er onder komt te liggen. Eigen schuld, sukkel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh maar. Ok.
Ik snap er niks van maar ok
goed puntquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij in je onmetige arrogantie Surinamer zijn toch off-piste gaat terwijl er een lawinewaarschuwing iutegeven is, ja, dan is het je eigen stomme schuld. wintersporten
quote:
Dus hij stuurt berichten naar mij gericht terwijl ie naakt is?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef Lithia het volgende:
Dean zit te FOK!en in de douche zo te zien.
Oeh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dus hij stuurt berichten naar mij gericht terwijl ie naakt is?
Ja ok, dus je knapt af op z'n domheid, staat los van autoriteit lijkt me dan toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Offpiste gaan met een lawinewaarschuwing en dan maar janken als je er onder komt te liggen. Eigen schuld, sukkel.
Niks, het zou ook niet mijn argument zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het feit hoeveel iemand oplevert of kost überhaupt te maken met stekker eruit?Al kost iemand 2 miljoen per jaar, kan hij dan maar beter dood
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bedoelt die 'discussie' waar we elkaar afbekken met een cynische ondertoon waarvan we eigenlijk wisten dat het onmogelijk is om met elkaar eens te zijn zonder dat het een drama wordt?
Ah, daar heb je het alquote:van 1988 tot 1994 studeerde Johan Friso aan de Technische Universiteit Delft
Met jou discussiëren vind ik geen probleem, maar als ik me te emotioneel betrokken bij raak, dan kap ik het liever. Dan komt niets zinnigs meer uit (van mijn kant).quote:
SCHANDELIJK 6 JAAR!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef jna het volgende:
Hoe zou ie toch zo dom komen?
[..]
Ah, daar heb je het al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |