Met emirates inclusief 3(!) stopovers in plaats van 1/2 zou het best wel eens een stuk goedkoper uit kunnen vallen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
geen flauw idee![]()
Ik hoop alleen dat het goedkoper wordt haha
op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Och avontuurlijk ben ik wel maar heen wil je er zeker zijn en de terugreis is alleen maar zuur dus kun je ook maar zsm gehad hebben.. moet voor mij dus wel aanzienlijk schelen voor ik zoiets zou overwegen
¤750.. excl rond de 500 luchthavenbelasting. Los boeken is misschien nog wel goedkoper. Retourtje zelf kopen bij China Airlines en 2 low-cost- airline vluchtjes tussen Australie en NZ. Kun je nog kiezen om van een andere plek terug te vliegen dan je aankomt ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Gengar het volgende:
[..]
op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..
Geen flauw idee hoe ze het zo goedkoop krijgen en wat voor haken en ogen daaraan zitten, maar misschien kun je daar eens kijken..
Zou dat niet een beetje overkill zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Leatherface het volgende:
http://www.ausbt.com.au/m(...)-boosts-london-paris
Misschien dat Malaysia in navolging van Parijs en Londen alsnog de A380 op Amsterdam wil laten vliegen.
Misschien. Ik weet niet hoe goed die vluchten tussen Amsterdam en KL gemiddeld bezet zijn. Ik heb wel eens op een tamelijk lege vlucht naar KL gezeten. Maar toch vliegen zowel KLM als Malaysia dagelijks tussen beide steden.quote:
Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou een A380 echt veel meer winst genereren dan een Boeing 747-800?
Of is het vooral ook het uitspelen van de concurrentie om de laagste prijzen voor een kist te bedingen?
ja, dat lees je goed. Juist vanwege de ruimte tussen de stoel en de wand is vervelend en vind ik vervelend zitten.quote:Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Iwanius het volgende:
@donald_dick
Ik had het over de Airbus 380. Het paradepaardje van de vloot en lijkt mij sterk dat de stoelen in de economyclass minder goed zitten dan die van een door jou aangehaalde 747-400 Boeing?
Prijsvechter CS met een A380 naar Beijing? Vast via codesharing met KLM.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En er werd ook al eens gespeculeerd dat China Southern vanaf volgend jaar een A380 tussen Peking of Guangzhou en Amsterdam wil laten vliegen. Maar tot nu toe is Emirates dus de enige.
Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |