Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:49 schreef Mylene het volgende:
Alleen dat codeshare, dat gebeurd nu toch ook al?
De 747 blijft wel dé klassieke widebody kist.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Al twee keer mee mogen vliegen, tussen Parijs en Tokyo met Air France.
Van buiten indrukwekkend, maar van binnen is het niks. Door de vele comportimenten vond ik het zelf krapper aanvoelen dan een Boing 747. Ook had ik niet echt het idee dat er veel extra personeel was. Stewardessen waren de gehele vlucht onzichtbaar. Maar dat kan ook aan AF liggen.
Ik ben meer enthousiast over de nieuwe Dreamliner van Boeing. Die Airbus is echt de overtreffende trap in bus/veevervoer in de lucht.
Denk dat dat dan meer aan AF ligt, dan aan de A380. Ik heb met een A380 de tweede vlucht tussen Singapore en Sidney gevlogen in 2007 en dat was toch echt wel een verademing. Gevlogen met Singapore Airlines.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Al twee keer mee mogen vliegen, tussen Parijs en Tokyo met Air France.
Van buiten indrukwekkend, maar van binnen is het niks. Door de vele comportimenten vond ik het zelf krapper aanvoelen dan een Boing 747. Ook had ik niet echt het idee dat er veel extra personeel was. Stewardessen waren de gehele vlucht onzichtbaar. Maar dat kan ook aan AF liggen.
Ik ben meer enthousiast over de nieuwe Dreamliner van Boeing. Die Airbus is echt de overtreffende trap in bus/veevervoer in de lucht.
2 jaar geleden vond ik het speciaal, toen ie voor het eerst kwam. Nu ga ik niet speciaal meer kijken, zie m nog wel eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef MutZ het volgende:
Wie gaan de A380 trouwens de komende dagen bekijken? Ik ga hem vrijdag uitchecken, m'n zusje vliegt er dan mee vanuit Dubai.
Helaas kon ik toen niet. Ik heb hem in maart al wel in Dubai gezien, maar op Schiphol lijkt me ook wel tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
2 jaar geleden vond ik het speciaal, toen ie voor het eerst kwam. Nu ga ik niet speciaal meer kijken, zie m nog wel eens
Hopen op een goeie westenwind binnenkort, dan komt ie over mn balkon
Ik wil opzich wel maar...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef MutZ het volgende:
Wie gaan de A380 trouwens de komende dagen bekijken? Ik ga hem vrijdag uitchecken, m'n zusje vliegt er dan mee vanuit Dubai.
Ik zeker half augustus een keer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef MutZ het volgende:
Bron: NU.nlquote:Het megavliegtuig van luchtvaartmaatschappij Emirates zal traditioneel worden ontvangen door een brandweerspuit die hoge waterbogen spuit over het binnenkomende toestel.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er staat op nu.nl 'dagelijks'. Is dat 7 x per week op de zelfde tijd?
Lekker kansloos van nu.nl om geen foto's te hebben. Dan maar 12 foto's van de vorige keer. Haha, morgen pas natuurlijk.quote:
Hopelijk niet, dan gaat het niet goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Grielen het volgende:
Godgloeiende, morgen rond 1-2 uur in de middag rij ik toevallig over de A5. Komt ie daar over?
Welke landingsbaan dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopelijk niet, dan gaat het niet goedMaar hij vliegt er misschien wel in de buurt
Kan het zijn dat er ooit een op de Zwanenburgbaan is geweest? Ik heb er wel eens een over mijn huis zien vliegen, ik woon vlakbij het kruispunt boven Spijkerboor. Op het Wikipedia filmpje van de Zwanenburgbaan kun je zelfs m'n huis zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt onder andere van de wind af, nog weinig van te zeggen
Nee, de enige keer dat ie geweest is was Polderbaan. De Antonov-224 (grootste vliegtuig ter wereld) is er wel geweest, een keer in de winter dacht ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kan het zijn dat er ooit een op de Zwanenburgbaan is geweest? Ik heb er wel eens een over mijn huis zien vliegen, ik woon vlakbij het kruispunt boven Spijkerboor. Op het Wikipedia filmpje van de Zwanenburgbaan kun je zelfs m'n huis zien
De vorige (en enige keer) dat er een A380 op Amsterdam geland is was op de Polderbaan. Maargoed, die kan je dan ongetwijfeld ook wel vanuit je huis gezien hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kan het zijn dat er ooit een op de Zwanenburgbaan is geweest? Ik heb er wel eens een over mijn huis zien vliegen, ik woon vlakbij het kruispunt boven Spijkerboor. Op het Wikipedia filmpje van de Zwanenburgbaan kun je zelfs m'n huis zien
Gevonden, was waarschijnlijk de Antonov 124, het 'kleine' broertjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef Grielen het volgende:
Ik heb toen een foto proberen te maken, maar mijn telefoon toendertijd was van kwaliteit aardappel. Wel heb ik het tijdstip dat hij boven het Alkmaardermeer was. Dat was op 1 Augustus 2011 om half 10 in de avond. Kunnen jullie hier iets mee, of is dit te lang terug om te kijken wat voor vliegtuig dat was, als dat al überhaupt mogelijk is?
Net in m'n posthistory gezien, ik was er op die dag van overtuigd dat het een A380 was. Weer een illusie minderquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gevonden, was waarschijnlijk de Antonov 124, het 'kleine' broertje
How the hell vind jij dat zo snel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Gevonden, was waarschijnlijk de Antonov 124, het 'kleine' broertje
Scramble -> topic van die dag -> klaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
How the hell vind jij dat zo snel?![]()
Ik zat al op die plane tracking site's te kijken met playback van half 10 vanavond, maar geen succes.
Dubai ligt in het oosten, aanvliegroute uit de richting Enschede/Apeldoorn. Daarnaast wordt er niet vaak uit zuidelijke richting op de zwanenburgbaan geland, en op de polderbaan kan dit uberhaupt niet (geen taxiways aan de noordkant van de baan).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:08 schreef Woods het volgende:
Hij komt sowieso op het zuiden aanvliegen dus of de Polder of Zwanenburgbaan. Probleem is, ik wil er dus pal onder gaan staan en een baanchange, ga uit van de Polderbaan zal niet op prijs gesteld worden.
Welke baan vermoed jij dan? Vrij vertaald waar kan je het beste gaan staan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dubai ligt in het oosten, aanvliegroute uit de richting Enschede/Apeldoorn. Daarnaast wordt er niet vaak uit zuidelijke richting op de zwanenburgbaan geland, en op de polderbaan kan dit uberhaupt niet (geen taxiways aan de noordkant van de baan).
Polderbaan heeft de voorkeur van Schiphol omdat de Polderbaan de breedste baan is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welke baan vermoed jij dan? Vrij vertaald waar kan je het beste gaan staan?
Opzich ook wel een mooie plek om te kijken, zal alleen wel barstensvol spotters zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Polderbaan heeft de voorkeur van Schiphol.
Bovendien wordt er nu ook geland op de Polderbaan.
Ja zeven dagen per weekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er staat op nu.nl 'dagelijks'. Is dat 7 x per week op de zelfde tijd?
Goed lezen: hij vliegt òp het zuiden, niet uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dubai ligt in het oosten, aanvliegroute uit de richting Enschede/Apeldoorn. Daarnaast wordt er niet vaak uit zuidelijke richting op de zwanenburgbaan geland, en op de polderbaan kan dit uberhaupt niet (geen taxiways aan de noordkant van de baan).
Klote, Polderbaan landde hij de vorige keer ookal op en is erop gebouwd. Asfalt/beton is nagekeken en de brug over de A4 is verstevigd.quote:Zoals de weersvoorspellingen er nu uitzien, zal hij gaan landen op de 18C/18R. Mocht er een verandering plaats vinden dan meld ik het even. Hij komt aan om 13:30 en het is de A6-EDU! Ik kijk er met veel plezier naar uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |