Ze zal nu vast niet in een happy mood zijn, maar om vanalles af te gaan leiden op de kleuren van de kleding gaat ook wel weer wat ver. Daarnaast zal ze vast wel vaker zwart dragen, dit zal ze niet speciaal gekocht hebben voor deze gelegendheid lijkt me.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar Bea niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zat niks af te luisteren btw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wijf zit fout hoor, beetje mensen afluisteren.
Geen woord over WA en Max. Dit komt uit de Telegraaf trouwens, die er ook een video van hebbenquote:za 18 feb 2012, 12:40
Beatrix weer gearriveerd bij ziekenhuis INNSBRUCK - Koningin Beatrix en prinses Mabel, de vrouw van prins Friso, zijn zaterdagmiddag tegen half 1 weer aangekomen bij het academisch ziekenhuis in Innsbruck.
Het lijkt er in ieder geval niet op dat hij ieder moment er onder door kan gaan. De situatie is stabiel, rustige nacht gehad dus misschien geen reden om iedere seconde bij hem te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Magnificat het volgende:
Mensen hou er eens mee op te roepen dat de term stabiel maar niet buiten levensgevaar onduidelijk is! Doe dan eerst eens research naar de term stabiel![]()
Ik zou het wel vreemd vinden als de situatie echt slecht is, de familie vanmorgen pas naar het ziekenhuis is gegaan.
Ik speculeer ook niet dat hij overleden is, maar ik denk dat ze zeer bewust hun kleding uitkiezen, en de felblauwe/hoogroze jas even in de kast laten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zal nu vast niet in een happy mood zijn, maar om vanalles af te gaan leiden op de kleuren van de kleding gaat ook wel weer wat ver. Daarnaast zal ze vast wel vaker zwart dragen, dit zal ze niet speciaal gekocht hebben voor deze gelegendheid lijkt me.
Die zullen wel later komen, niet een hele familie kan tegelijkertijd bij een patiënt zijn he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen woord over WA en Max. Dit komt uit de Telegraaf trouwens, die er ook een video van hebben
Dood is vrij stabielquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval niet op dat hij ieder moment er onder door kan gaan. De situatie is stabiel, rustige nacht gehad dus misschien geen reden om iedere seconde bij hem te zijn.
Hoorde net dat Mabel met hun kinderen vanmiddag gaat skiën. Dit was hen eerder al beloofd (voor het ongeluk) en daar hadden zij zich op verheugd.
Dus ze zoeken een beetje afleiding en blijven waarschijnlijk gewoon in de buurt, mocht er toch iets opdoen.
Barslecht stukje pulp.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
http://www.bbrussen.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Ze kunnen ook ff op de gang wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zullen wel later komen, niet een hele familie kan tegelijkertijd bij een patiënt zijn he.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef MrBadGuy het volgende:
mensen ga die ten dode zijn geschreven.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kijk ook naar mabel, wit over zwart. een duidelijke verwijzing naar de lawine
Ik vind het wel goed staan. Mabel vind ik (behalve toen met haar bruidsjurk) toch vaak leuk gekleed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die hoed is inderdaad des konings
omgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef yvonne het volgende:
http://www.bbrussen.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Volgens mij heeft hij die hoed wel vaker op. Hij komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die hoed is inderdaad des konings
Ja ok, dat lijkt me ook. Dat bedoelde ik ook met dat ze niet in een happy mood is, dat ze haar kledingkeuze daar ook wel op aansluit, maar verder moeten we er denk ik niks achter zoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik speculeer ook niet dat hij overleden is, maar ik denk dat ze zeer bewust hun kleding uitkiezen, en de felblauwe/hoogroze jas even in de kast laten.
Ach het is zoiets als met blote voeten op een albumhoes staanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja ok, dat lijkt me ook. Dat bedoelde ik ook met dat ze niet in een happy mood is, dat ze haar kledingkeuze daar ook wel op aansluit, maar verder moeten we er denk ik niks achter zoeken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Kijk ook naar mabel, wit over zwart. een duidelijke verwijzing naar de lawine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |