Ik ben 14quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking dom of niet? Het is dat, óf je bent 14.
Omdat je overzichtelijk in een lijst wil hebben wat je nog moet doen? Dingen die je snel afspreekt en anders vergeet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kan je zo doen maar het is zo![]()
En als je dan vraagt waarom HIJ het echt nodig zou hebben dan gaat et mij niks aanhahaha
Kansloze schapen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Geniaal dat mitchell hier even het hele 'to-do'-lijstjes principe ontkracht wat weet ik veel hoeveel mensen gewoon gebruiken. Dat jij niets meer in je leven doet als je reet afvegen, mama's eten op eet en naar je middelbare school gaat kunnen wij niet zo veel aan doen hoor.
We halen niet allemaal frikandelbroodjes en blikjes energiedrank als we naar de supermarkt gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]hahahaha
Of gewoon je verstand gebruiken en weten wat je nodig hebt in de supermarkt.
Ik woon op mn eigen dus helaas.
Maar vertel me is dan hoeveel dingen jij niet kan onthouden en daarvoor een lijstje nodig hebt![]()
Mn oma die maakt een lijstje omdat ze dementerend wordt .. En jij ?
Wil t graag weten.
Tikkeltje sarcasme had achterwege kunnen blijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik vraag gewoon iets en krijg zulke antwoorden..
Je gedraagt je als een idioot die het hele to-do principe onderuit haalt omdat je het toevallig zelf niet gebruikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik vraag gewoon iets en krijg zulke antwoorden..
Maak je dan niet teveel afspraken op een dag :|quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat je overzichtelijk in een lijst wil hebben wat je nog moet doen? Dingen die je snel afspreekt en anders vergeet?
Nee, en het handige aan een to-do is dat als je daar niet aan toe komt op een drukke dag of het vergeet je de dag erna je lijstje erbij kunt pakken om in een mooi overzicht te hebben staan wat je nog moet doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maak je dan niet teveel afspraken op een dag :|
Ik kan mijn hele week volplannen zonder een agenda nodig te hebben ...
Er vanuitgaande dat je 40 uur werkt.
volle weken zijn niet zo moeilijk. GTD is wel aardig, aanrader om eens te wiki-en.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Maak je dan niet teveel afspraken op een dag :|
Ik kan mijn hele week volplannen zonder een agenda nodig te hebben ...
Er vanuitgaande dat je 40 uur werkt.
quote:
Hoor emquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We halen niet allemaal frikandelbroodjes en blikjes energiedrank als we naar de supermarkt gaan.
Als je je niet volwassen kan gedragen en mensen gaat uitlachen omdat ze een andere mening zijn aangedaan, dan hoef je hier niet te posten wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoor emhahaha omg ..
Nou als jij alleen dat kan onthouden ..
Mja fuck it .. Kansloos .. Gaan jullie maar lekker interessant lijstjes bijhouden..![]()
Im out, zo boodschappen halen, cadeautje halen, naar een verjaardag en daarna uit eten.
Hmm mischien moet k maar een lijstje maken voor k t vergeet.
Excuses voor mijn genoteerde visie op dingenDoeiii
Het is niet zozeer een kwestie van het écht nodig hebben. Het gaat er meer om dat een zo simpel en overzichtelijk mogelijke applicatie verdomd handig kan zijn als je even snel iets moet noteren om te herinneren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kan je zo doen maar het is zo![]()
En als je dan vraagt waarom HIJ het echt nodig zou hebben dan gaat et mij niks aanhahaha
Kansloze schapen
Mensen die het verschil tussen is en eens niet wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]hahahaha
Of gewoon je verstand gebruiken en weten wat je nodig hebt in de supermarkt.
Ik woon op mn eigen dus helaas.
Maar vertel me is dan hoeveel dingen jij niet kan onthouden en daarvoor een lijstje nodig hebt![]()
Simpel ben je zegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoor emhahaha omg ..
Nou als jij alleen dat kan onthouden ..
Mja fuck it .. Kansloos .. Gaan jullie maar lekker interessant lijstjes bijhouden..![]()
Im out, zo boodschappen halen, cadeautje halen, naar een verjaardag en daarna uit eten.
Hmm mischien moet k maar een lijstje maken voor k t vergeet.
Excuses voor mijn genoteerde visie op dingenDoeiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |