Ja. Stabieler, beter qua batterijverbruik, een nieuwe berichtencentrum voor push berichten en iMessage.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:01 schreef zerokil het volgende:
Ik heb nog steeds 4.3.3(jailbreak etc) is de nieuwste update het waard om te installeren?
wtf is "Clear"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Wellicht wat oud nieuws maar Clear is in 9 dagen online al 350k keer verkocht.
Wtf dat is? Is een soort van herrineringsapp waar je kan afkruizen wat je al voltooid hebtquote:
Jep, maar dit systeem is veel handiger en mooierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef Skv het volgende:
Die zit toch standaard al in iOS? Zon herinneringending?
Qua navigatie is het inderdaad mooi opgezet. Alleen daarom al gekocht.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, maar dit systeem is veel handiger en mooier
Woordgarpjensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja kan je van je lijstje afhalen dat je je kont afgeveegd hebt...
Shittttt
Of : je hebt niet zoveel belangrijks te doen en is dit doelloos.
Of : je hebt een belangrijk leven en dan heb je een secretaresse.
Of je wil je boodschappen, notities, planning, afspraken etc bewaren in een uitgebreider en betere app .quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja kan je van je lijstje afhalen dat je je kont afgeveegd hebt...
Shittttt
Of : je hebt niet zoveel belangrijks te doen en is dit doelloos.
Of : je hebt een belangrijk leven en dan heb je een secretaresse.
iOS reminders heeft Siriquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Of je wil je boodschappen, notities, planning, afspraken etc bewaren in een uitgebreider en betere app .
Praten tegen je telefoon.quote:
Slide to unlockquote:
Ok vertel mij, wat moet je vandaag doen ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Of je wil je boodschappen, notities, planning, afspraken etc bewaren in een uitgebreider en betere app .
Wtf boeit dat? Het is een gewilde app en als het jou niet handig lijkt >> end of story.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ok vertel mij, wat moet je vandaag doen ?
Aub .. Deel mij jou volgeplande leven aub ..
Jij bent echt fucking dom of niet? Het is dat, óf je bent 14.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Snap het gewilde wel maar vind pinch-gestures onhandig omdat het 2 handen vereistquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:08 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Wtf boeit dat? Het is een gewilde app en als het jou niet handig lijkt >> end of story.
Clear is met 1 hand te bedienenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Snap het gewilde wel maar vind pinch-gestures onhandig omdat het 2 handen vereist
Je kan geen extra batterij voor je iPhone 4S plaatsen. Je kan eventueel 'oplaadhoesjes' gebruiken om onderweg op te laden. Qua verbruik vind ik de 4/4S beide matig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Heb je voor de 4S gezien het batterij verleden(slecht) een extra batterij nodig?
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een soort 2de schuifkap? was die identiek was aan de achterkant van de iPhone en tevens als extra batterij fungeerde?
Is dat er ook voor de 4S? ( of toekomstige iPhone 5)
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |