Ja, gewoon 5.0.1 IPSW aanwijzen (kan ook met andere tools).quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok.. hij draait weer..
wat k me afvroeg, stel dat er intussen een update door apple was uitgebracht .. daar is natuurlijk geen jailbreak voor .. wat had ik dan moetten doen ? kon ik em dan restoren met 5.0.1 ???
Hij doet het weer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef Saninl het volgende:
Hij ligt bij GSM-Eindhoven
Geen idee of ik zodirect een totaal ander toestel meekrijg.. zou zomaar kunnen..
Ik moet om half 1 terug zijn..
Als je met de shift knop op herstel klikt, kan je een firmware file kiezen die je wil herstellen. De error die je krijgt kan/kon je dan bijpassen met tools.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je iphone herstellen met andere tools ?? of een soort van hack van itunes ?
Met iFaith je SHSH dumpenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je iphone herstellen met andere tools ?? of een soort van hack van itunes ?
Wat was dat voor post?quote:
Ja weet ik, paar ik heb daar zelf niets gepost, dus ik ben benieuwd wat er eerst stondquote:
Beperking, 9/10 filmpjes kan je op de app niet vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef kilozout het volgende:
Die Youtube app..
Ik gebruik youtube veel, ik volg zeker 60/70 kanalen op Youtube.
Maar in de app zie ik maar een paar staan, hoogstens 20. Iemand enige idee hoe dit kan? Of is dit gewoon een beperking?
DMquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef KNAK het volgende:
De jailbreak zit er toch maar in4s
nu nog op zoek naar sources en wat er precies allemaal mee gedaan kan worden. Iemand die mij een richting op kan duwen?
Iets met een bash richting Apple, zien we liever niet hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja weet ik, paar ik heb daar zelf niets gepost, dus ik ben benieuwd wat er eerst stond
Nee. Jailbreak app worden niet 'erkend' door iTunes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Na het jailbreaken en het downloaden van applicated (zoals mxtube) via de telefoon zelf, hoe zit het dan als je synct met Itunes?? Deze worden er dan afgesmeten door iTunes?
Alleen als je aan 'gratis' apps doet moet je AppSync installeren, anders trapt iTunes die er wel afquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Na het jailbreaken en het downloaden van applicated (zoals mxtube) via de telefoon zelf, hoe zit het dan als je synct met Itunes?? Deze worden er dan afgesmeten door iTunes?
Even refreshenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef KNAK het volgende:
Als je in Cydia " NetDB Open nodename nor servname provided, or not known" krijgt, is dat dan omdat er repo's down zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |