Ik heb er maar even achteraan gebeld en het gaat idd niet door. De hele trekkerwand of zo, het ding waar de lichten en zo aanhangen, gaat niet meer omhoog. Dus de hele ellende hangt nu op podiumhoogte.quote:Beste dhr./mevr.,
Door een technisch mankement gaat de voorstelling van Thomas de Stoomlocomotief helaas niet door vandaag.
Er komt een andere datum, daar krijgt u nog bericht over.
U was telefonisch niet berijkbaar, vandaar deze mail, misschien dat u hem nog leest.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Schouwburg Middelburg B.V.
Dominique v/d Hoven
Molenwater 99, 4331 SG Middelburg
kassamedewerkster/Uitburo
tel. 0900-3300033
www.theaterverkoopzeeland.nl
Bikkel! Ik ben na een avondje stappen drie dagen van slag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat.zegt hij ook, dat hij oud wordt, maar ik ben ouder en heb geen kater
Ik zag et ook!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? KD?! Ben jij nu op tv bij de Tros? Bij Nick en Simon?
Of ben ik nou echt gek?
Of zeg ik nu iets heel erg fouts?
ik.ook me M zat me ook wazig aan te kijken..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gilde: 'Huh? Dat is Tjimkje!'
En F naast me: Wie?
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Pvoesss het volgende:
Simon had een goed punt!! Chantal janzen![]()
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gilde: 'Huh? Dat is Tjimkje!'
En F naast me: Wie?
o verrek, nu valt het kwartje! carnaval!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef _Bar_ het volgende:
Men ik word ook oud, ben kapot na 1 middag optocht lopen.
En dan mag ik morgen nog een keer
nog even, mijn cakes staan af te koelen.quote:
Het werd gisteren ook al gevierd ja.En het duurt nog tot dinsdagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o verrek, nu valt het kwartje! carnaval!
was dat gisteravond ook soms? het tunneltje waar ik vanochtend doorheen moest fietsen lag vol met kots. ik dacht al: dat moet een leuk feestje geweest zijn
Dat is ook toevallig, wij hadden precies hetzelfde gesprekje hier van de week!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef snoopy het volgende:
Oi, je jongste van haar geloof af loïs. Toch stiekem een beetje jammer.
Jongste was vanavond ineens haar eerste tand (letterlijk) kwijt
Bestaat de tandenfee?
Nee, die bestaat niet.
Wie doet dan het geld onder je kussen?
Dat doen papa en mama.
Dat dacht ik al!
Ze zit in een groep 1/2 en sommige oudere kleuters hebben al gewisseld ja...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef Gaoxing het volgende:
Met een beetje geluk ziet ze het eerst bij klasgenootjes gebeuren, amaranta
volgens mij moet je opletten of ze zwart worden. dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor het blijvende gebitquote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef E.T. het volgende:
Hier twee tanden op de nominatie om er uit te vallen.
Tijn heeft gister een lantaarnpaal gekopt en nu zitten er twee voortanden los. Geen tandarts gebeld troiwens; geloof niet dat ze daar wat aan zullen doen. Hij is vijf, dus zo lang zou het toch niet meer duren
[kind] Op tanden gevallen, verkleuring, wat nu?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef E.T. het volgende:
Hier twee tanden op de nominatie om er uit te vallen.
Tijn heeft gister een lantaarnpaal gekopt en nu zitten er twee voortanden los. Geen tandarts gebeld troiwens; geloof niet dat ze daar wat aan zullen doen. Hij is vijf, dus zo lang zou het toch niet meer duren
Hij is toch wel rijk he ;-)quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Vicky het volgende:
Haai!
Wij hebben in augustus een bruiloft... Mijn schoonmoeder gaat trouwen!!
totaal niet..quote:
Heeft hij wel een eigen fiets oid?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
totaal niet..
Maar hij is wel aardig...
zelfs een scooterquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft hij wel een eigen fiets oid?
whahaquote:
Positief bekeken; we zijn er vast bijna doorheenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef livelink het volgende:
Klinkt niet best, TF.
Beterschap voldoet vast niet onder deze omstandigheden.
Ik heb nog wel een piratenpak in maat 104 geloof ik! Zal ik die opsturen? Heb je het morgen. Of is dat niet op tijd?quote:Op maandag 20 februari 2012 07:35 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft morgen piratenfeest bij de vakanti-bso en drie keer raden wie er vergeten is een pak te halen afgelopen weekend.
Vanmiddag nog maar even de stad in.
Snoopy, gefeliciteerd!
En eenvoor zieken en anderszins miserabelen.
Dat is ook zo...quote:
Ja, is goed, ik zal t dan morgen ff bij elkaar scharrelen, al lukt van,iddag misschien ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
*in de gaten houdt...
Mag ik iig een dagje een optie op dat piratenpak? Mocht ik er nou zelf geen kunnen vinden ga ik die van Bodpa lenen, maar zelf eentje hebben is natuurlijk ook leuk.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha
ach ik "profiteer" niet van mijn schoonmoeder
Kan je niet hebben he!!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha
ach ik "profiteer" niet van mijn schoonmoeder
Ze is er wel mee bezig want ze begint er wel weer over. Misschien iets meer met je eigen zaken bezig zijn dan met die van een ander waar je de helft niet van weet.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat je het sarcastische niet zag MeNicole2
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze is er wel mee bezig want ze begint er wel weer over. Misschien iets meer met je eigen zaken bezig zijn dan met die van een ander waar je de helft niet van weet.
Maar mijn kinderen hebben straks elke maand 150 euro extra op hun spaarrekening tot het eind van het jaar![]()
Vind ik wel. Voor later. Mijn schoonmoeder wil dat zo en zo hebben de kinderen als ze 18quote:Op maandag 20 februari 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
omg...
Nou... dus...
Dat is inderdaad wel heel belangrijk...
nou gefeliciteerd ermee.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar mijn kinderen hebben straks elke maand 150 euro extra op hun spaarrekening tot het eind van het jaar![]()
Dit klinkt al een heel stuk anders dan 'nanana, het kutwijf gaat lekker ergens anders wonen, maar blijft mooi wel meebetalen aan ons huis'.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Voor later. Mijn schoonmoeder wil dat zo en zo hebben de kinderen als ze 18zijn er ook nog wat aan!!
Ik verdedig mezelf niet. Ik snap alleen niet waarom er weer over begonnen word als ze het niks uit maakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit klinkt al een heel stuk anders dan 'nanana, het kutwijf gaat lekker ergens anders wonen, maar blijft mooi wel meebetalen aan ons huis'.
Maar ja, het boeit jou toch niks hoe wij-die-nergens-iets-vanaf-weten over je denken, dus waarom verdedig je jezelf uberhaupt nog?
Opzich is het prima om te sparen voor je kinderen... Maar ik snap gewoon niet dat je juist weer zoiets moet posten... Alsof het iets is om jaloers op te zijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Voor later. Mijn schoonmoeder wil dat zo en zo hebben de kinderen als ze 18zijn er ook nog wat aan!!
Ja maar als je niet spaart is dat toch ineens veel geld als ze willen studeren.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Vicky het volgende:
Als ze willen studeren wil ik daar echt wel voor betalen. Als ze willen reizen mogen.ze daar zelf voor sparen en werken.
dat dus..quote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat ze tegen die tijd ook zelf wel een steentje mogen bijdragen hoor. Er is niets mis met een bijbaantje. Ik ben echt niet van plan alles voor ze te gaan betalen. Op weg helpen, is wat anders.
Studies hoeven niet in één keer te betaald te worden. Je kunt gewoon in termijnen betalen.
Niemand. Maar je zegt geld boeit me niet. Het hoeft ook niet te boeien maar tis wel belangrijk dat het er is!!quote:
Nee hoor ik hoef niet op te scheppen. Ik heb niks om over op te scheppen. We rijden een Fiat Multipla dat zegt toch genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Troel het volgende:
Het komt een beetje over alsof er opgeschept moet worden, dat heeft gewoon een nare bijsmaak
tuurlijk is het belangrijkdat het er is.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Niemand. Maar je zegt geld boeit me niet. Het hoeft ook niet te boeien maar tis wel belangrijk dat het er is!!
Oh en ik ga ook niet alles voor ze betalen. Als ze willen reizen dan moeten ze er idd maar bij gaan werken. Maar studeren vind ik iets heel anders.
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat dus..
Toen ik vroeger een.brommer wilde hebben moest ik daarvoor werken.
Ik wilde mijn rijbewijs maar mijn ouders betaalde alleen elke 5e les. De rest moest ik zelf betalen.
een beetje?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Troel het volgende:
Het komt een beetje over alsof er opgeschept moet worden, dat heeft gewoon een nare bijsmaak
Er zijn zat mensen die graag zo'n auto zouden willen hebben hoor, in plaats van geen autoquote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee hoor ik hoef niet op te scheppen. Ik heb niks om over op te scheppen. We rijden een Fiat Multipla dat zegt toch genoeg
nou........quote:Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die graag zo'n auto zouden willen hebben hoor, in plaats van geen auto
ik.vind ze zooooo lelijkquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Multipla nog prachtig vindt in vergelijking met zo'n Daihatsu raar dingquote:Op maandag 20 februari 2012 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou........
die dingen zouden alleen in groen verkrijgbaar moeten zijn. ik vind het net kikkers
Haha wij hebben een grijze. En idd heel lelijk maar heel praktisch met 3 kinderen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:15 schreef simmu het volgende:
ze zijn ook zo lelijk![]()
maar wel heel praktisch
en onze is nog groen ook
Ik weet niet waar ik zou moeten beginnen met afkrakenquote:
die is zeker leukquote:Op maandag 20 februari 2012 10:28 schreef MeNicole2 het volgende:
En de nieuwere Multipla heeft ook niet dat het eruit ziet of er 2 auto's in elkaar gedrukt zijn.
Ik vind die auto wat Troel post wel iets hebben
Echt wel... Ik zou er niet eens achter willen rijden.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:26 schreef E.T. het volgende:
Die Materia komt zo uit 'Who frames Roger Rabbit' gereden..
Geweldig zo'n cartoon-auto!
Ik dacht altijd dat mensen die kochten omdat ze dan net konden doen alsof ze tandarts waren ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:49 schreef mefke79 het volgende:
O, ik zou mijn Twingo zo inruilen voor een Materia. Niet voor een Multipla. Die dingen zijn lelijk. Maar de Materia, I love it. Lekker vierkant enzo. Daarom hebben wij ook een oude volvo. Lekker vierkant.
Of een ford KA...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Multipla noem ik altijd kikkerauto's. Ik word nog net iets liever door een twingo aangereden dan door dat.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Volvo's zijn, net als saabs, voor boswachters en mensen met zelfgebreide sokken.
Mijn ex heeft ook een Volvo en voldoet niet aan bovenstaande eisen maar goed... Saysnuff.
De keuniging heeft ook zo'n bak schijnbaar. Saysnuff!
Mijn ex heeft ook een volvoquote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Volvo's zijn, net als saabs, voor boswachters en mensen met zelfgebreide sokken.
Mijn ex heeft ook een Volvo en voldoet niet aan bovenstaande eisen maar goed... Saysnuff.
De keuniging heeft ook zo'n bak schijnbaar. Saysnuff!
Daar staan ze inderdaad om bekend.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zijn wel heel veilige auto's. En dat is ook wel nodig want je merkt niet eens dat je 180 rijdt plus de auto heeft de gehele wegbreedte nodig omdat ie zo dik is. Daarbij is het hartstikke onhandig, zo'n barrel dat altijd een meter uit het parkeervak steekt omdat ie zo lang en lompo is!
Dat dus.... Clio is ook een leuke auto. Ik zie hem denk ik wel 3x per week voor je huis staan.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, doe je goed, 1500 km in die paar weken.
De rest van de tijd ben ik wegquote:Op maandag 20 februari 2012 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus.... Clio is ook een leuke auto. Ik zie hem denk ik wel 3x per week voor je huis staan.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef trui het volgende:
diaan, rijd jij zo vaak lang mefkes huis? dan heb je vast ook heel wat kilometers op de teller!
Of de rest van de tijd zit ik niet in de trein. Ik gaat 6x per week met de trein. 's morgens zie ik het nooit.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De rest van de tijd ben ik weg
Waar die kms zijn gebleven weet ik ook niet hoor maar ik heb er erg veel lol aan, das duidelijk.
Ik breng 's ochtends Flip naar de Kdv en als ik de auto dan weer voor de deur heb gezet breng ik mijn andere horkje op de fiets naar school. Lekker onhandig allemaal maar het werkt...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of de rest van de tijd zit ik niet in de trein. Ik gaat 6x per week met de trein. 's morgens zie ik het nooit.
Fijn dat je er zoveel lol aan hebt!!
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik breng 's ochtends Flip naar de Kdv en als ik de auto dan weer voor de deur heb gezet breng ik mijn andere horkje op de fiets naar school. Lekker onhandig allemaal maar het werkt...
Ja, hij staat me erg goedquote:Op maandag 20 februari 2012 12:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Buuf, als jij erin rijdt is een Volvo zelfs sexy!
Ik vind die qua looks wel veel mooierquote:Op maandag 20 februari 2012 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, dat gaat dan weer op voor de Toyota Aygo die we ook hebben. De bordkartonnen auto![]()
Ter verdediging: ik woon nogal in achtergebleven gebied dus openbaar vervoer is geen optie
Die waren er toch meestal in het geel?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben een 850, de voorloper van de V70. En T5R, dus lekker sportief.245 PK ik houdervan en lekker ruim, onze drie langpoten kunnen prima achterin zonder bij elkaar op schoot te zitten.
ik heb een stappenteller gekocht.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
In dubio met mezelf of ik nou wel of niet iets lekkers ga scoren.
dat valt onder lekker?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb een stappenteller gekocht.
ja,.echt wel. Met de huidige prijzen is dat op z'n zachtst iets minderquote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die waren er toch meestal in het geel?
Wij hebben de snelle s80 versie alleen dan t6 automaat en heel veel pk's maar dat zie je ook terug aan de pomp
Oja, de banaangele, die zou mijn man ook wel willen ja. We hebben nu een zwarte v70 en dan de T5 (dus zonder de R). Ik vind em al snel zat moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja,.echt wel. Met de huidige prijzen is dat op z'n zachtst iets minderoeh, da's ook wel een leuke auto.
![]()
Hij is in drie kleuren, geel groen en zwart, waarvan de groene het minst zijn gemaakt.
misschien telt ie ook wel iedere kauw die je doetquote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt me best aardig doorkauwen!
Het ebt al weer weg trouwens!![]()
Ik ben ook een petrolheadquote:Op maandag 20 februari 2012 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah echt niet! Het is net of iemand er al eens achterop gezeten heeft, en dan dat stomme magnetrondeurtje. En de volgende die het boodschappenautootje noemt!d'r kan net een envelop op z'n kant in.
Maar goed, ik ben sowieso in touch met mijn inner kakker want een Q7 is nu mijn lievelingsauto.
Oh ja, en ik ben een petrolhead
Ja hier hetzelfde probleem. Gewoon in IE trouwens.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef mefke79 het volgende:
iets heel anders: ik moet tegenwoordig inloggen op fok op mijn werk om fatsoenlijk te kunnen lezen. Doe ik het niet, dan laad ie de pagina en dan na een seconde of 15 zie ik alleen nog de reclame en verders niets meer. Een f5 doet dan de truc, maar dan blijf ik bezig. Is in chrome, meer mensen last van?
het helpt heel hard om te zien hoe weinig calorieen je eigenlijk verbrandt op een dag. zelfs met 10.000 stappen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lijkt me best aardig doorkauwen!
Het ebt al weer weg trouwens!![]()
En op mijn iPhone issie ook al stuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde probleem. Gewoon in IE trouwens.
Oeh, da's een echte must-have dan!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien telt ie ook wel iedere kauw die je doet
moet je geen kauwgomverslaving hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh, da's een echte must-have dan!
Oh dat heeft Rob ook een tijdje gedaan me zijn Lotus Elise (die hij niet meer heeft). Die verhuurde hij als trouwauto. Maar hij reed altijd zelf mee met een familie lid ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wist niet eens in zwart. Ik dacht dat ze altijd een iets wat afwijkende kleur hadden.
Ik was een keer op een volvo beurs en daar stond de gele 850tr5 en de eigenaars hadden hem als huwelijkscadeau een dagje uitgeleend aan de bruid en bruidegom. Dat reisverslag was wel leuk om te lezen. Ze konden niet wachten om er mee te rijden. Bekeuringen waren wel voor de eigen portemonnee.
Oei, wit... Daar heb ik een stokje voor kunnen steken!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Estrys het volgende:
Auto's? Ik denk eens even kijken wat we gaan eten vanavond, hebben ze het over auto's.
Daarover gesproken woensdag komt de nieuwe leaseauto hier: een ford focus wagon. En meneer wilde perse een witte. Ik heb zelf een fiat Panda uit 2008 waar ik meer dan tevreden over ben. Afgelopen weekend hadden we een fiat Doblo van de garage. Een soort pausmobiel met schuifdeuren en ruimte voor een paard. Maar rijden doen ze voor geen meter.
Kan dat vanaf mijn werkplek? Gewoon inloggen en een beetje surfen....quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben ook de nieuwe leaseauto in bestelling. Een Renault mégane wagon. Donkergrijs, met panoramadak <3
Ik ben moe en wil naar huis. Wil iemand hier voor me komen invallen? Niet moeilijk hoor...
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan dat vanaf mijn werkplek? Gewoon inloggen en een beetje surfen....
Hij vond het echt gewoon de mooiste kleur. Ach het is zijn auto. Ik ben niet eens meegeweest voor een proefrit. Hij wilde heel graag een Alfa Romeo Guilietta en die vind ik ook het mooist in het wit moet ik zeggen. Maar ja de Giulietta was te duur. Dus tweede keus een Focus.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oei, wit... Daar heb ik een stokje voor kunnen steken!
Wij hebben geen nieuwe lease-auto genomen toen F. de zijne in moest leveren ivm de kilometer-limiet. F. kon zo mooi dat geld gebruiken om zijn motor af te betalen. De nieuwe is net besteld maar komt pas in juli. Een Renault Megane station. De twee kleuren die niks extra's kostten waren wit en Royal Blue. Het is dus blauw geworden!F. stopt extra geld liever in de inrichting dan in de buitenkant.
Ik zit ook al te snaaien.. Grote behoefte aan chocola... Ja het is die tijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bluh, er komt niks uit mijn handen hier vandaag.Paar kleine dingetjes gedaan, maar verder...
Net alsnog snoep gaan halen, nu misselijk.
Ik hoop het toch niet voor mezelf, ben er net 2 weken vanaf!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit ook al te snaaien.. Grote behoefte aan chocola... Ja het is die tijd.
Oh ja! Das wel fijn...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet voor mezelf, ben er net 2 weken vanaf!![]()
Miss hij is idd niet groot. Die vriend van me, zijn vrouw heeft ook een lease auto en die heeft de wat grotere auto.
Ah, the finer moments in life!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Das wel fijn...
Ik was het opeens weer eens 3 dagen te vroeg... Sta je dan in de sportschool.. Totaal onverwacht.. Niets bij je natuurlijk behalve een of ander verdwaald mega verband in een zijvak van je sporttas.
Wij hadden hiervoor een fiat grande punto en die is wat kleiner dan Giullietta volgens mij. Maar mijn man wil de auto niet uitkiezen op die ene keer per jaar dat hij veel mee moet nemen. De reden dat hij nu dan een stationwagon heeft gekozen is omdat hij dat model gewoon mooier vond dan de gewone focus. Maar een bak ruimte die we er nu ineens bij krijgen vind ik wel ideaal. Hoeven we geen dakkoffer meer die 'ene keer per jaar'.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Guillietta hebben wij ook nog naar gekeken, maar die vond ik wat te klein achterin en ook de kofferbak. Wel hele mooie auto!
Onze nieuwe wordt opaalblauw. Hij lijkt bijna zwart, maar er zit een mooie donkerblauwe waas over.
Ja dat... Ik check dus nu maar ff mn valentijnskadootje in... Zo een megachocolading... Echt heel goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, the finer moments in life!![]()
Het is onze enige auto, waarmee we ook op vakantie willen en waar Senna dus altijd achterin zit, dus viel in af. Jammer, maar de Lexus vind ik ook mooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet voor mezelf, ben er net 2 weken vanaf!![]()
Miss hij is idd niet groot. Die vriend van me, zijn vrouw heeft ook een lease auto en die heeft de wat grotere auto.
Wij hadden een focus! Prima auto idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hadden hiervoor een fiat grande punto en die is wat kleiner dan Giullietta volgens mij. Maar mijn man wil de auto niet uitkiezen op die ene keer per jaar dat hij veel mee moet nemen. De reden dat hij nu dan een stationwagon heeft gekozen is omdat hij dat model gewoon mooier vond dan de gewone focus. Maar een bak ruimte die we er nu ineens bij krijgen vind ik wel ideaal. Hoeven we geen dakkoffer meer die 'ene keer per jaar'.
Wij hebben nu dus een Passat en die heeft zo belachelijk veel ruimte. Zeker voor drie kleine mensen als wijquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hadden hiervoor een fiat grande punto en die is wat kleiner dan Giullietta volgens mij. Maar mijn man wil de auto niet uitkiezen op die ene keer per jaar dat hij veel mee moet nemen. De reden dat hij nu dan een stationwagon heeft gekozen is omdat hij dat model gewoon mooier vond dan de gewone focus. Maar een bak ruimte die we er nu ineens bij krijgen vind ik wel ideaal. Hoeven we geen dakkoffer meer die 'ene keer per jaar'.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Estrys het volgende:
Als je ze hebt gegeten ga je altijd zitten whinen dat je dik wordt?
Ik zit aan de paaseitjes, mmm
De naam is afgeleid van de subtiele fruitsmaak die 'vergelijkbaar is met de ervaring van het drinken van een goede wijn'.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd ook wel zo, je neemt net zo veel mee als je plek hebt. Maar ideaal is het wel, 2 kinderbedjes erin, 2 buggies... Geen probleem!
Bwuh... ik lees net dat mijn zus 8 kilo is afgevallen! Heel goed van haar.Maar ik voel die gevulde koek en die winegums gelijk aangroeien...
![]()
Weet iemand trouwens waarom ze die dingen winegums noemen?
Jij had toch een nieuwe baan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De naam is afgeleid van de subtiele fruitsmaak die 'vergelijkbaar is met de ervaring van het drinken van een goede wijn'.
Bron
En inderdaad... ik heb ook geen zin meer om te werken. Al een tijdje niet. Stomme reorganisatie.![]()
Ja binnen dezelfde organisatie dus ook voor die functie geldt de reorganisatie. En het rommelt heel erg overal momenteel. Werkt erg demotiverend.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe baan?
Ik heb wel weer zin om te werken, gaat alweer best goed de laatste tijd. Maar vandaag ben ik vrij
Eetse ! er zit een mooi stuk op ?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me ook dik worden bij elk stuk chocola dat ik naar binnen prop nu.. Maar ik ben in big need ..
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Estrys het volgende:
Nog even over die focus, die kan zelf fileparkeren! Wat vooral fijn is voor mijn man want die kan dat lang niet zo goed als ik.
Ik prop de mijne in elk gaatje wat maar enigszins past.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik verbaas me elke keer over mijn parkeerkwaliteiten. Kun je nagaan, ik weet zelf niet half hoe onwijs goed ik ben!
Da's met een VW Passat variant ook hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zijn wel heel veilige auto's. En dat is ook wel nodig want je merkt niet eens dat je 180 rijdt plus de auto heeft de gehele wegbreedte nodig omdat ie zo dik is. Daarbij is het hartstikke onhandig, zo'n barrel dat altijd een meter uit het parkeervak steekt omdat ie zo lang en lompo is!
Succes! Ik hoop op een concrete aanpak!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Vicky het volgende:
Er is ook niet veel uit mijn handen gekomen..
Ben nu met M in.het ziekenhuis.. Uitslag en vervolg...
dat dus!!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Succes! Ik hoop op een concrete aanpak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |