Ik heb er maar even achteraan gebeld en het gaat idd niet door. De hele trekkerwand of zo, het ding waar de lichten en zo aanhangen, gaat niet meer omhoog. Dus de hele ellende hangt nu op podiumhoogte.quote:Beste dhr./mevr.,
Door een technisch mankement gaat de voorstelling van Thomas de Stoomlocomotief helaas niet door vandaag.
Er komt een andere datum, daar krijgt u nog bericht over.
U was telefonisch niet berijkbaar, vandaar deze mail, misschien dat u hem nog leest.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Schouwburg Middelburg B.V.
Dominique v/d Hoven
Molenwater 99, 4331 SG Middelburg
kassamedewerkster/Uitburo
tel. 0900-3300033
www.theaterverkoopzeeland.nl
Bikkel! Ik ben na een avondje stappen drie dagen van slag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat.zegt hij ook, dat hij oud wordt, maar ik ben ouder en heb geen kater
Ik zag et ook!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? KD?! Ben jij nu op tv bij de Tros? Bij Nick en Simon?
Of ben ik nou echt gek?
Of zeg ik nu iets heel erg fouts?
ik.ook me M zat me ook wazig aan te kijken..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gilde: 'Huh? Dat is Tjimkje!'
En F naast me: Wie?
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Pvoesss het volgende:
Simon had een goed punt!! Chantal janzen![]()
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gilde: 'Huh? Dat is Tjimkje!'
En F naast me: Wie?
o verrek, nu valt het kwartje! carnaval!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef _Bar_ het volgende:
Men ik word ook oud, ben kapot na 1 middag optocht lopen.
En dan mag ik morgen nog een keer
nog even, mijn cakes staan af te koelen.quote:
Het werd gisteren ook al gevierd ja.En het duurt nog tot dinsdagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o verrek, nu valt het kwartje! carnaval!
was dat gisteravond ook soms? het tunneltje waar ik vanochtend doorheen moest fietsen lag vol met kots. ik dacht al: dat moet een leuk feestje geweest zijn
Dat is ook toevallig, wij hadden precies hetzelfde gesprekje hier van de week!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef snoopy het volgende:
Oi, je jongste van haar geloof af loïs. Toch stiekem een beetje jammer.
Jongste was vanavond ineens haar eerste tand (letterlijk) kwijt
Bestaat de tandenfee?
Nee, die bestaat niet.
Wie doet dan het geld onder je kussen?
Dat doen papa en mama.
Dat dacht ik al!
Ze zit in een groep 1/2 en sommige oudere kleuters hebben al gewisseld ja...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef Gaoxing het volgende:
Met een beetje geluk ziet ze het eerst bij klasgenootjes gebeuren, amaranta
volgens mij moet je opletten of ze zwart worden. dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor het blijvende gebitquote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef E.T. het volgende:
Hier twee tanden op de nominatie om er uit te vallen.
Tijn heeft gister een lantaarnpaal gekopt en nu zitten er twee voortanden los. Geen tandarts gebeld troiwens; geloof niet dat ze daar wat aan zullen doen. Hij is vijf, dus zo lang zou het toch niet meer duren
[kind] Op tanden gevallen, verkleuring, wat nu?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef E.T. het volgende:
Hier twee tanden op de nominatie om er uit te vallen.
Tijn heeft gister een lantaarnpaal gekopt en nu zitten er twee voortanden los. Geen tandarts gebeld troiwens; geloof niet dat ze daar wat aan zullen doen. Hij is vijf, dus zo lang zou het toch niet meer duren
Hij is toch wel rijk he ;-)quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Vicky het volgende:
Haai!
Wij hebben in augustus een bruiloft... Mijn schoonmoeder gaat trouwen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |