Arcadia for president.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
FUCK OBAMA WIJ WILLEN GEEN WISSELGELD. KOOP GEEN JSF-VLIEGTUIGEN, STEEK AL HET GELD IN ELIMINATIE VAN WALVISVERKRACHTING
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:10 schreef Arcadia het volgende:
NIET OP KLIKKEN JULIS LINKT JE DOOR NAAR EEN WALVISVERKRACHTINGSFILMPJEIk moest denken aan http://mowtendoo.com/whale.html.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kerelllllllllllllllllquote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan http://mowtendoo.com/whale.html..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kerelllllllllllllllll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen van spuitende jonkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat. Is. Dit.quote:
Waar is het uitleg bij dit filmpje? Waarom stuur jij dit. Hoe kom jij hierop.
conclusie: wat is deze![]()
![]()
ik ga naar me kamer, ik kijk naar rooster, ik zeg "fuck it"
Het gaat niet goed met me
Ik moet echt af van m'n verstandskiezen
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Wat is er mis met je verstandskiezen? Passen ze niet in je mond?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
Ik kijk naar m'n rooster en zie dat ik pas om 10.15 hoef te beginnen ipv 8.30.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef Eagle_99 het volgende:
![]()
Ik heb zel al een paar jaar en ze zijn er nog steeds niet volledig uit merk ik al een paar dagen, eentje in iedergeval nog nietquote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is er mis met je verstandskiezen? Passen ze niet in je mond?
Dat heb ik ook, maar alsnog te luiquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kijk naar m'n rooster en zie dat ik pas om 10.15 hoef te beginnen ipv 8.30.Ik doe er anderhalf uur over dus het wordt altijd lastig
Ze moeten nog doorkomen, maar passen ze in je mond?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb zel al een paar jaar en ze zijn er nog steeds niet volledig uit merk ik al een paar dagen, eentje in iedergeval nog nietWant anders moet je ze laten trekken.
![]()
Laat ik het zo zeggen, de bovenste 2 zijn al aan het verrotten(misschien omdat mijn tandenborstel niet zo ver komt ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze moeten nog doorkomen, maar passen ze in je mond?Want anders moet je ze laten trekken.
), en ze kijken niet naar beneden maar naar mijn wangen.
Ze zijn er al bijna volledig uit, bijna dus, ik heb er soms last van, zoals nu. Maar vroeg of laat ga ik ze laten trekken.
Iemand enig idee hoeveel het kost?Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Is er niks in de buurtquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar alsnog te luiIk doe er anderhalf uur over dus het wordt altijd lastig
?
![]()
Hangt er ook vanaf, als ze niet zo diep zitten doet de tandarts het zelf, als ze dieper zitten gaat de kaakchirurg in het ziekenhuis losquote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de bovenste 2 zijn al aan het verrotten(misschien omdat mijn tandenborstel niet zo ver komt ofzo), en ze kijken niet naar beneden maar naar mijn wangen.
Ze zijn er al bijna volledig uit, bijna dus, ik heb er soms last van, zoals nu. Maar vroeg of laat ga ik ze laten trekken.
Iemand enig idee hoeveel het kost?
Heb beide ervaren, geen idee wbt de kosten.
Zsm laten doen want rottende kiezen tasten ook je verdere gezondheid aan, dus ook buiten de mond.![]()
Nee, mijn eerste was 2 uur ver, ben ik gestopt na een paar maanden, nu jaren later doe ik alweer dezelfde opleidingquote:Mijn klasgenoten zijn al zo'n 3 jaar aan het werk als ze niet doorgestudeerd hebben.
Ik ben te lui om zelfs naar de kapper te gaanquote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Hangt er ook vanaf, als ze niet zo diep zitten doet de tandarts het zelf, als ze dieper zitten gaat de kaakchirurg in het ziekenhuis los
Heb beide ervaren, geen idee wbt de kosten.
Zsm laten doen want rottende kiezen tasten ook je verdere gezondheid aan, dus ook buiten de mond.Na anderhalf jaar elke ochtend 6 uur opstaan en je baard scheren ben ik moe van het leven
Ik zei 'zo'. Er is geen tijdslimiet verbonden aan 'zo'.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Arcadia het volgende:
Ayca ik ben nog aant wachten op die PM![]()
Is goed mevrouw nyancatquote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei 'zo'. Er is geen tijdslimiet verbonden aan 'zo'.![]()
![]()
Turkse zo duurt langer dan Hollandse, ies koeltoer!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei 'zo'. Er is geen tijdslimiet verbonden aan 'zo'.![]()
Waarom doe je dezelfde opleiding dan? Je hebt duidelijk geen zin in...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste was 2 uur ver, ben ik gestopt na een paar maanden, nu jaren later doe ik alweer dezelfde opleidingMijn klasgenoten zijn al zo'n 3 jaar aan het werk als ze niet doorgestudeerd hebben.
[..]
Ik ben te lui om zelfs naar de kapper te gaanNa anderhalf jaar elke ochtend 6 uur opstaan en je baard scheren ben ik moe van het leven
![]()
Probeer 8 jaar langquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste was 2 uur ver, ben ik gestopt na een paar maanden, nu jaren later doe ik alweer dezelfde opleidingMijn klasgenoten zijn al zo'n 3 jaar aan het werk als ze niet doorgestudeerd hebben.
[..]
Ik ben te lui om zelfs naar de kapper te gaanNa anderhalf jaar elke ochtend 6 uur opstaan en je baard scheren ben ik moe van het leven
Heb trouwens de sig van Wammes bekeken, interessant, maar ik doe sowieso nooit mijn mond open bij de popo.
[ Bericht 5% gewijzigd door Arcadia op 19-02-2012 23:54:01 ]![]()
Waarom komen Turken nooit op tijd?
En moet ik me minder turk voelen omdat ik dat wel altijd doe en een soort gewetenskwestie heb als ik dat om een of andere rede niet doe?![]()
Niet iedereen en ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef Blocko het volgende:
Waarom komen Turken nooit op tijd?
En moet ik me minder turk voelen omdat ik dat wel altijd doe en een soort gewetenskwestie heb als ik dat om een of andere rede niet doe?![]()
Ik ben graag net op tijd, zo hoef je niet te wachten maar ben je toch wel op tijd. Soms lukt het, soms niet...![]()
Jij neemt zeker ook deel aan de zesjescultuurquote:Op maandag 20 februari 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
Ik ben graag net op tijd, zo hoef je niet te wachten maar ben je toch wel op tijd. Soms lukt het, soms niet...![]()
![]()
@xminator Ik had het er vandaag thuis nog over nadat ik van een koude kermis thuis kwam (afspraak, zonder dat iemand kwam opdagen). Ik weet niet of je wel eens op een turks-belgische bruiloft geweest bent maar dat is ook zoiets. Staat er 17:00 op die stomme kaart zit je daar als Nederlandse-Turk te wachten in een lege zaal. Belgisch Turkije komt immers om een of andere reden massaal 2 uur te laat. WTF? wat is de logica kom gewoon op tijd.
@Ayca ja, afspraak is afspraak toch? Een man houd zich aan zijn woord. Als ik zeg dat ik ergens ben @ een bepaalde tijd dan zal ik daar zijn ook als ik er niet op tijd ben voel ik me kut. Is dat gek dan?
![]()
Bij een bruiloft is gewoon tijd dat het open is, niet dat je persee om 17.00 verwacht wordt.. En 17.00 is wel extreem vroegquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Blocko het volgende:
@xminator Ik had het er vandaag thuis nog over nadat ik van een koude kermis thuis kwam (afspraak, zonder dat iemand kwam opdagen). Ik weet niet of je wel eens op een turks-belgische bruiloft geweest bent maar dat is ook zoiets. Staat er 17:00 op die stomme kaart zit je daar als Nederlandse-Turk te wachten in een lege zaal. Belgisch Turkije komt immers om een of andere reden massaal 2 uur te laat. WTF? wat is de logica kom gewoon op tijd.
@Ayca ja, afspraak is afspraak toch? Een man houd zich aan zijn woord. Als ik zeg dat ik ergens ben @ een bepaalde tijd dan zal ik daar zijn ook als ik er niet op tijd ben voel ik me kut. Is dat gek dan?
. Meestal is familie er rondt 18.00 en de gasten rond 19.00.
![]()
RONDTquote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij een bruiloft is gewoon tijd dat het open is, niet dat je persee om 17.00 verwacht wordt.. En 17.00 is wel extreem vroeg. Meestal is familie er rondt 18.00 en de gasten rond 19.00.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben niet tevreden met een zes maar doe er ook niet echt veel aan om beter te halen... behalve als ik het leuk vindquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en nee? De helft? Drietjescultuur?!
![]()
Selectief overachieven, nee ik begrijp je hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben niet tevreden met een zes maar doe er ook niet echt veel aan om beter te halen... behalve als ik het leuk vind!
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
RONDTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typo lan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een gare.
![]()
Weer een grote typo, je schreef abi verkeerd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De t, r, d, 2 en 3 doen het niet op m'n laptop. Nu moet ik steeds kopiëren/plakken, echt zeer vervelend...![]()
Start ğ Uitvoeren ğ "osk".quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Ayca het volgende:
De t, r, d, 2 en 3 doen het niet op m'n laptop. Nu moet ik steeds kopiëren/plakken, echt zeer vervelend...
(. )
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 00:39:47 ]![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weer een grote typo, je schreef abi verkeerd.Ik ben ouder dan jij, elimi op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je geen macro maken? dus zeg shift f1 voor de t etc?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Ayca het volgende:
De t, r, d, 2 en 3 doen het niet op m'n laptop. Nu moet ik steeds kopiëren/plakken, echt zeer vervelend...
Zelf kon ik dat soort dingen onder DOS, in vroeger tijden![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ik zie het, volgens je profiel ben je 2012 oud*kust verrotte hand*
![]()
![]()
Geen idee, hoe doe je dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kan je geen macro maken? dus zeg shift f1 voor de t etc?
Zelf kon ik dat soort dingen onder DOS, in vroeger tijden![]()
Het is niet gek dat je dat verwacht. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben dan ook altijd op tijd. (Ben ik verhinderd, geef ik dat altijd door. Je hebt ook mensen die niets doorgeven; daar heb ik echt een hekel aan.)quote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Blocko het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom jij je kut voelt. Waarom voel je je bijvoorbeeld niet kwaad (op hen die laat komen)?![]()
zarGon iemand volgt je op twitterquote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je dat verwacht. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben dan ook altijd op tijd. (Ben ik verhinderd, geef ik dat altijd door. Je hebt ook mensen die niets doorgeven; daar heb ik echt een hekel aan.)
Ik begrijp alleen niet waarom jij je kut voelt. Waarom voel je je bijvoorbeeld niet kwaad (op hen die laat komen)?![]()
18 iemanden zelfs.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
zarGon iemand volgt je op twitter![]()
@zarGon Ik zeg dat ik me "schuldig" voel als ik te laat kom. Ik vind het onbeschoft als andere zomaar zonder aankondiging niet op komen dagen![]()
![]()
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook eentje genaamd Ugur, dat ben ik.![]()
Uhuh, waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.![]()
Ah, iets te snel gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Blocko het volgende:
@zarGon Ik zeg dat ik me "schuldig" voel als ik te laat kom. Ik vind het onbeschoft als andere zomaar zonder aankondiging niet op komen dagen. Mi scusi.
True, true. Of dat ze er wel over communiceren, maar een verkeerde aankomsttijd aangeven om zo de leed te verzachten of zo. (Ik ben er over een kwartier, terwijl ze er pas zullen zijn over een half uur.) Wanneer dat meer dan één keer gebeurd kan ik me daar ook kwaad om maken..
![]()
Misschien volgt hij jou zonder op 'follow' gedrukt te hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.. Je tweets zijn namelijk voor iedereen zichtbaar.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uhuh, waarom zou ik niet serieus zijn?
Geen idee, waarschijnlijk omdat sarcasme en ironie grappig zijn wanneer ze juist toegepast worden?
Maar goed. Wat is je Twitter-account dan? Want ik zie je echt niet terug in mijn followers-lijst.
Mail ontvangen en gezien op Twitter..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 00:53:09 ]![]()
Ja ik screencap alles en print het uitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien volgt hij jou zonder op 'follow' gedrukt te hebben. Je tweets zijn namelijk voor iedereen zichtbaar.
![]()
![]()
En hangt alles natuurlijk boven je bedquote:Op maandag 20 februari 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja ik screencap alles en print het uit.
![]()
Heb je ook een dubbele voornaam?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
Ah oeps, mijn Twitter was gebugd er stond "Follow" terwijl ik dat niet deed, nu is het wel goed.
.
![]()
Sowieso, stiekem val ik op jongens.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:54 schreef Julis het volgende:
[..]
En hangt alles natuurlijk boven je bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja man, sexy foto hequote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook een dubbele voornaam?.
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso, stiekem val ik op jongens.* zarGon haalt zijn klabanus tevoorschijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso, stiekem val ik op jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij is al bezet.
![]()
Ik lik mezelf stiekem altijd wanneer ik inlog op Twitterquote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind foto's met een zonnebril op meestal zo van 'neh, onnodig'..
![]()
![]()
Omdat de ogen niet zichtbaar zijn, weet je. De ogen van een persoon zijn leuk om te zien, zeggen veel.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind foto's met een zonnebril op meestal zo van 'neh, onnodig'..
Verder tof om überhaupt een foto van je te zien.. Je staat er wel met een serious face erop.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 01:00:34 ]![]()
Hé, herkenbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lik mezelf stiekem altijd wanneer ik inlog op Twitter. Ik lik Jüliş.
.
![]()
Als je zo doorgaat zullen mijn stompjes jou strelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grappig, ik streel haar stompjes.!
![]()
Zij zou haar benen chirurgisch laten verwijderen waarna ik haar stompjes zou bevredigen met mijn gestreel, maar ze zag er toch maar vanaf last minute.quote:![]()
Dat was jouw droomquote:Op maandag 20 februari 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij zou haar benen chirurgisch laten verwijderen waarna ik haar stompjes zou bevredigen met mijn gestreel, maar ze zag er toch maar vanaf last minute.. Ik zei toch, daar doe ik niet aan.
.
![]()
Tzzzzz eerst helemaal meedoen en zeggen dat je graag je benen laat verwijderen voor mij en nu terugkrabbelen? Let maar op, er staat vanavond een Turk met een Saz voor je balkon een liedje te zingen over het bevredigen van je liefdesheuveltjes (je stompjes dus).quote:Op maandag 20 februari 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat was jouw droom. Ik zei toch, daar doe ik niet aan.
.
![]()
Nee! Ik had het tegen ugur.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Neehee. Je begrijpt het verkeerd.
Nu weet ik ook meteen wat jij altijd over mij dacht.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tzzzzz eerst helemaal meedoen en zeggen dat je graag je benen laat verwijderen voor mij en nu terugkrabbelen? Let maar op, er staat vanavond een Turk met een Saz voor je balkon een liedje te zingen over het bevredigen van je liefdesheuveltjes (je stompjes dus)..
.
![]()
Tzz en nu ga jij terugkrabbelen wanneer je beseft dat Julis boos op je wordt, wees nu gewoon eerlijk en zeg wat je echt over haar dachtquote:![]()
![]()
Wat is KPD?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
In het KPD forum staat een hoop info over geilen op vrouwen zonder benen![]()
Watquote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
In het KPD forum staat een hoop info over geilen op vrouwen zonder benen![]()
.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
In het KPD forum staat een hoop info over geilen op vrouwen zonder benen. Even mijn post daar opzoeken.
![]()
Hey, Julis schaamt zich nu ineens omdat we erover praten in groep, mag ik nu jouw stompjes strelen?quote:![]()
Okequote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tzz en nu ga jij terugkrabbelen wanneer je beseft dat Julis boos op je wordt, wees nu gewoon eerlijk en zeg wat je echt over haar dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: