Turkse zo duurt langer dan Hollandse, ies koeltoer!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei 'zo'. Er is geen tijdslimiet verbonden aan 'zo'.
Waarom doe je dezelfde opleiding dan? Je hebt duidelijk geen zin in...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste was 2 uur ver, ben ik gestopt na een paar maanden, nu jaren later doe ik alweer dezelfde opleidingMijn klasgenoten zijn al zo'n 3 jaar aan het werk als ze niet doorgestudeerd hebben.
[..]
Ik ben te lui om zelfs naar de kapper te gaanNa anderhalf jaar elke ochtend 6 uur opstaan en je baard scheren ben ik moe van het leven
Probeer 8 jaar langquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste was 2 uur ver, ben ik gestopt na een paar maanden, nu jaren later doe ik alweer dezelfde opleidingMijn klasgenoten zijn al zo'n 3 jaar aan het werk als ze niet doorgestudeerd hebben.
[..]
Ik ben te lui om zelfs naar de kapper te gaanNa anderhalf jaar elke ochtend 6 uur opstaan en je baard scheren ben ik moe van het leven
Niet iedereen en ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef Blocko het volgende:
Waarom komen Turken nooit op tijd?
En moet ik me minder turk voelen omdat ik dat wel altijd doe en een soort gewetenskwestie heb als ik dat om een of andere rede niet doe?
Jij neemt zeker ook deel aan de zesjescultuurquote:Op maandag 20 februari 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
Ik ben graag net op tijd, zo hoef je niet te wachten maar ben je toch wel op tijd. Soms lukt het, soms niet...
Bij een bruiloft is gewoon tijd dat het open is, niet dat je persee om 17.00 verwacht wordt.. En 17.00 is wel extreem vroegquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Blocko het volgende:
@xminator Ik had het er vandaag thuis nog over nadat ik van een koude kermis thuis kwam (afspraak, zonder dat iemand kwam opdagen). Ik weet niet of je wel eens op een turks-belgische bruiloft geweest bent maar dat is ook zoiets. Staat er 17:00 op die stomme kaart zit je daar als Nederlandse-Turk te wachten in een lege zaal. Belgisch Turkije komt immers om een of andere reden massaal 2 uur te laat. WTF? wat is de logica kom gewoon op tijd.
@Ayca ja, afspraak is afspraak toch? Een man houd zich aan zijn woord. Als ik zeg dat ik ergens ben @ een bepaalde tijd dan zal ik daar zijn ook als ik er niet op tijd ben voel ik me kut. Is dat gek dan?
RONDTquote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij een bruiloft is gewoon tijd dat het open is, niet dat je persee om 17.00 verwacht wordt.. En 17.00 is wel extreem vroeg. Meestal is familie er rondt 18.00 en de gasten rond 19.00.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet tevreden met een zes maar doe er ook niet echt veel aan om beter te halen... behalve als ik het leuk vindquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en nee? De helft? Drietjescultuur?
Selectief overachieven, nee ik begrijp je hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben niet tevreden met een zes maar doe er ook niet echt veel aan om beter te halen... behalve als ik het leuk vind!
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
RONDTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typo lan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een gare.
Weer een grote typo, je schreef abi verkeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Start » Uitvoeren » "osk".quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Ayca het volgende:
De t, r, d, 2 en 3 doen het niet op m'n laptop. Nu moet ik steeds kopiėren/plakken, echt zeer vervelend...
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weer een grote typo, je schreef abi verkeerd.Ik ben ouder dan jij, elimi op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je geen macro maken? dus zeg shift f1 voor de t etc?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Ayca het volgende:
De t, r, d, 2 en 3 doen het niet op m'n laptop. Nu moet ik steeds kopiėren/plakken, echt zeer vervelend...
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ik zie het, volgens je profiel ben je 2012 oud*kust verrotte hand*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |