Geen idee, hoe doe je dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kan je geen macro maken? dus zeg shift f1 voor de t etc?
Zelf kon ik dat soort dingen onder DOS, in vroeger tijden
Het is niet gek dat je dat verwacht. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben dan ook altijd op tijd. (Ben ik verhinderd, geef ik dat altijd door. Je hebt ook mensen die niets doorgeven; daar heb ik echt een hekel aan.)quote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Blocko het volgende:
@Ayca ja, afspraak is afspraak toch? Een man houd zich aan zijn woord. Als ik zeg dat ik ergens ben @ een bepaalde tijd dan zal ik daar zijn ook als ik er niet op tijd ben voel ik me kut. Is dat gek dan?
zarGon iemand volgt je op twitterquote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je dat verwacht. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben dan ook altijd op tijd. (Ben ik verhinderd, geef ik dat altijd door. Je hebt ook mensen die niets doorgeven; daar heb ik echt een hekel aan.)
Ik begrijp alleen niet waarom jij je kut voelt. Waarom voel je je bijvoorbeeld niet kwaad (op hen die laat komen)?
18 iemanden zelfs.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
zarGon iemand volgt je op twitter
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook eentje genaamd Ugur, dat ben ik.
Uhuh, waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.
Ah, iets te snel gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Blocko het volgende:
@zarGon Ik zeg dat ik me "schuldig" voel als ik te laat kom. Ik vind het onbeschoft als andere zomaar zonder aankondiging niet op komen dagen
Misschien volgt hij jou zonder op 'follow' gedrukt te hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of...? Ik zie dat niet terug noch heb ik er een mailbericht over gekregen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uhuh, waarom zou ik niet serieus zijn?
Ja ik screencap alles en print het uitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien volgt hij jou zonder op 'follow' gedrukt te hebben. Je tweets zijn namelijk voor iedereen zichtbaar.
En hangt alles natuurlijk boven je bedquote:Op maandag 20 februari 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja ik screencap alles en print het uit
Heb je ook een dubbele voornaam?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Arcadia het volgende:
Ah oeps, mijn Twitter was gebugd er stond "Follow" terwijl ik dat niet deed, nu is het wel goed.
Sowieso, stiekem val ik op jongens.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:54 schreef Julis het volgende:
[..]
En hangt alles natuurlijk boven je bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, sexy foto hequote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ook een dubbele voornaam?.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso, stiekem val ik op jongens.* zarGon haalt zijn klabanus tevoorschijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso, stiekem val ik op jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij is al bezet.
Ik lik mezelf stiekem altijd wanneer ik inlog op Twitterquote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind foto's met een zonnebril op meestal zo van 'neh, onnodig'..
Omdat de ogen niet zichtbaar zijn, weet je. De ogen van een persoon zijn leuk om te zien, zeggen veel.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind foto's met een zonnebril op meestal zo van 'neh, onnodig'..
Hé, herkenbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lik mezelf stiekem altijd wanneer ik inlog op Twitter
Als je zo doorgaat zullen mijn stompjes jou strelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grappig, ik streel haar stompjes.
Zij zou haar benen chirurgisch laten verwijderen waarna ik haar stompjes zou bevredigen met mijn gestreel, maar ze zag er toch maar vanaf last minute.quote:
Dat was jouw droomquote:Op maandag 20 februari 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij zou haar benen chirurgisch laten verwijderen waarna ik haar stompjes zou bevredigen met mijn gestreel, maar ze zag er toch maar vanaf last minute.
Tzzzzz eerst helemaal meedoen en zeggen dat je graag je benen laat verwijderen voor mij en nu terugkrabbelen? Let maar op, er staat vanavond een Turk met een Saz voor je balkon een liedje te zingen over het bevredigen van je liefdesheuveltjes (je stompjes dus).quote:Op maandag 20 februari 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat was jouw droom. Ik zei toch, daar doe ik niet aan.
.
Nee! Ik had het tegen ugur.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Neehee. Je begrijpt het verkeerd.
Nu weet ik ook meteen wat jij altijd over mij dacht.
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tzzzzz eerst helemaal meedoen en zeggen dat je graag je benen laat verwijderen voor mij en nu terugkrabbelen? Let maar op, er staat vanavond een Turk met een Saz voor je balkon een liedje te zingen over het bevredigen van je liefdesheuveltjes (je stompjes dus).
Tzz en nu ga jij terugkrabbelen wanneer je beseft dat Julis boos op je wordt, wees nu gewoon eerlijk en zeg wat je echt over haar dachtquote:
Wat is KPD?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
In het KPD forum staat een hoop info over geilen op vrouwen zonder benen
Watquote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey, Julis schaamt zich nu ineens omdat we erover praten in groep, mag ik nu jouw stompjes strelen?quote:
Okequote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tzz en nu ga jij terugkrabbelen wanneer je beseft dat Julis boos op je wordt, wees nu gewoon eerlijk en zeg wat je echt over haar dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |