ja iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ze gaven het zelf toe
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ze stopt een hele boel verrotte klompen vlees in der doos met allemaal maden er op.
En ze blijft de hele dag in bed liggen schijt en pist zichzelf onder. Oh en komt continu klaar.
En bedankt..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ze stopt een hele boel verrotte klompen vlees in der doos met allemaal maden er op.
En ze blijft de hele dag in bed liggen schijt en pist zichzelf onder. Oh en komt continu klaar.
quote:
Graag gedaan, mission accomplished.quote:
Mwah, eerst wilden we als piraten maar toen vond ik hier een plaatje van en dat leek me eigenlijk leuker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drow.![]()
Jullie veranderen wel vaak van outfit. Is het zo moelijk?
Nah, rubber ging stuk, nothing happened..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd
Volgens mij is het gewoon waar hoor
Degene die het verhaal schrijft.quote:
Mono geeft nu weer toe dat het wel gebeurt is maar dat hij na 10 seconden al kwamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd
Volgens mij is het gewoon waar hoor
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono geeft nu weer toe dat het wel gebeurt is maar dat hij na 10 seconden al kwam
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono geeft nu weer toe dat het wel gebeurt is maar dat hij na 10 seconden al kwam
Ik heb 't van Carool zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, rubber ging stuk, nothing happened..
[..]
Ja rubber kapot heb ik ook gehoord, maar ook dat ze vrolijk verder gingenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, rubber ging stuk, nothing happened..
En Thor en Sif. Loki en Sygin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, eerst wilden we als piraten maar toen vond ik hier een plaatje van en dat leek me eigenlijk leuker.
ik mis de meets met actie wel altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja rubber kapot heb ik ook gehoord, maar ook dat ze vrolijk verder gingen
Nah, Carool had de slappe lach etc dus het ging allemaal niet.. Ik vertrouw Carools woord beter dan dat van Mono..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja rubber kapot heb ik ook gehoord, maar ook dat ze vrolijk verder gingen
Oh, dat was brainstorming.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Thor en Sif. Loki en Sygin.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Monopoly, dat is die gast die mij een keer in DM vroeg of ik wilde cammen met hem
De afgelopen meet had je mij kunnen bewonderen in actie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis de meets met actie wel altijd
Beetje triest wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onder mijn kloon was een keer een gast die mijn navel wilde zien, hij wilde het nogal graag, hij bleef maar aandringen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onder mijn kloon was een keer een gast die mijn navel wilde zien, hij wilde het nogal graag, hij bleef maar aandringen
Ok. Zijn Egyptische goden niet goed te doen? Lendendoek en een dierenkop.quote:
ik weet, maar ik was in Drenthe toenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen meet had je mij kunnen bewonderen in actie.
Jaquote:
RTL 5 DE MANNENZENDERquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik zap net langs RTL 5.
Zie ik twee mensen neuken op een paardenparcour.
Dat was 7 toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
RTL 5 DE MANNENZENDER
Crank 2: High Voltage dan volgensmijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik zap net langs RTL 5.
Hoeveel strafpunten hadden ze aan het einde van de rit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
Ik zap net langs RTL 5.
Ja dat is hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Crank 2: High Voltage dan volgensmij
Niet mijn stijl filmquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd vind ik een compleet geflipte actiefilm heerlijk
Mijne ook niet, maar zoals gezegd: Zo op zijn tijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet mijn stijl film
http://www.moviemeter.nl/film/77839quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar zoals gezegd: Zo op zijn tijd.
Ik weet niet, maar ik vrees een beetje dat het een teleurstelling gaat worden. Ze zitten niet meer in een gebouwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/77839
wanneer komt deze uit
Ja.. het claustrofobische was zo goed aan die eerdere films.. Maar het einde van deel 2 was zo baas... OMG dat was vet op die zolder ouwequote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vrees een beetje dat het een teleurstelling gaat worden. Ze zitten niet meer in een gebouw.
[rec]quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Wat is deel 1 nou, want ik kom de hele tijd weer bij dat deel 3 terug.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[rec]
[rec 2]
Kijk ze
Ik ga slapen doeggggg(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |