Jaa niet dit weekend kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Ga naar bed. Morgen overdag werken en in de avond verjaardag. Dan zondag weer werken. Leuk.
Van jezelf ja toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst even een restyling
Geloof je dat nogsteeds, ja?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mono heeft zelfs carooltje weten te hosselen
Haters zullen haten.quote:
Tuurlijk, waarom niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa niet dit weekend kan ik ook niet.
Maar wie weet een keer?
Ah, geen shoppingspree dus..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh. Benodigdheden voor een fantasy kostuums zoeken.
Heb jij dat verhaal nog gelezen van dat meisje met al die maden in haar kut?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh. Benodigdheden voor een fantasy kostuums zoeken.
Al een outfit bedacht?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh. Benodigdheden voor een fantasy kostuum zoeken.
Nee? Linkje?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal nog gelezen van dat meisje met al die maden in haar kut?
We hebben nu het idee als dark elves te gaan, met donkergrijze bodypaint en witte pruik, kostuums moet ik nog tekenen binnenkort, en spullen kopen, dus ik doe nu inspiratie opquote:
Welnee manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was niet echt?
Ohh, je maakt alles zelf enzo? Das coolquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben nu het idee als dark elves te gaan, met donkergrijze bodypaint en witte pruik, kostuums moet ik nog tekenen binnenkort, en spullen kopen, dus ik doe nu inspiratie op
Ik hou het in gedachte hoor, lijkt me best leuk opzich en we wonen best wel in de buurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
[..]
Tuurlijk, waarom niet.
Ik en Naat hadden de volgende dag nog een exclusieve uitzending waarin het verhaal werd ontkracht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was niet echt?
quote:
Ze gaven het zelf toequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en Naat hadden de volgende dag nog een exclusieve uitzending waarin het verhaal werd ontkracht.
Mur moest aan jou denken.quote:
Drow.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben nu het idee als dark elves te gaan, met donkergrijze bodypaint en witte pruik, kostuums moet ik nog tekenen binnenkort, en spullen kopen, dus ik doe nu inspiratie op
Lang verhaal kort, ze stopt een hele boel verrotte klompen vlees in der doos met allemaal maden er op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik klik maar niet voor het slapen gaan denk ik
Wie?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ze stopt een hele boel verrotte klompen vlees in der doos met allemaal maden er op.
En ze blijft de hele dag in bed liggen schijt en pist zichzelf onder. Oh en komt continu klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |