Als het mijn kind of broer zou zijn zou ik er toch heenwillenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Yvonne, kom op.
Het moge toch duidelijk zijn dat het ernstig is....
Friso ligt momenteel op de IC in een gesloten afdeling op dit tijdstip. De familie kan er op dit moment toch niet bij. Hooguit met 1 of 2 personen.
Wat wil je nu bereiken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er is niets officieels aan een verklaring die zegt dat hij in ieder geval NIET hersendood is.
Dat kunnen ze namelijk niet officieel bevestigen.
True.... maar de familie blijft ook in Lech vanwege de vele sneeuwval en de gevaarlijke wegen in het gebied.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het mijn kind of broer zou zijn zou ik er toch heenwillenSorry.
Beetje vreemd excuus. Dat ze niet heen willen (om wat voor reden dan ook): ok. Maar vanwege gladde wegen? Er bestaan toch ook helicopters?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:04 schreef Staal het volgende:
Goed, de familie blijft in Lech en neemt vanwege gladde wegen geen risico om te rijden naar het ziekenhuis.
Lijkt me duidelijk.
Hou toch eens op over dat hersendood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er is niets officieels aan een verklaring die zegt dat hij in ieder geval NIET hersendood is.
Dat kunnen ze namelijk niet officieel bevestigen.
Dat is de stellingen in de berichtgevingen (waaronder de laatste update van Fok) slecht geformuleerd vindt. Maargoed, laat ook maar.quote:
Dan mag je er voorzichtig van uitgaan dat Friso op dit moment niet terminaal is en kan iedereen eens goed gaan slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
True.... maar de familie blijft ook in Lech vanwege de vele sneeuwval en de gevaarlijke wegen in het gebied.
En aangezien ze weten dat ze er nu toch niet bij kunnen, kunnen ze beter in Lech blijven.
Lijkt me compleet... Alleen coma is kunstmatige coma... Ook nog een verschilletjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Samenvattend dus:
12:15 Friso komt in een lawine. Vriend heeft een lawine airbag, Friso niet.
12:35 Reddingsteam graaft Friso uit.
Familie gaat naar Oostenrijk, zit nu in Lech.
Friso wordt in coma gehouden, prognose over enkele dagen.
Mis ik nog iets essentieels?
Het is een gps-tracker. Als je geen ontvanger hebt heb je er niets aan. Daarbij kan je volgens mij beter wachten op het reddingsteam voordat je zelf de boel verslechtert.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef I0_0I het volgende:
Als ze allebei een pieper hadden, waarom kon die vriend hem dan niet traceren vraag ik me af?
Dat is toch de bedoeling van die dingen? Of is dat alleen bedoeld als hulpmiddel voor een eventueel reddingsteam?
Volgens mij misten jullie mijn punt een beetje.... ik was aan het klagen over de laatste update (22.49 uur) op de Frontpage van Fok.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hou toch eens op over dat hersendood.
Misschien kunnen die niet vliegen, vanwege de sneeuwval?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Beetje vreemd excuus. Dat ze niet heen willen (om wat voor reden dan ook): ok. Maar vanwege gladde wegen? Er bestaan toch ook helicopters?
Niks mis met traceren en prikken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een gps-tracker. Als je geen ontvanger hebt heb je er niets aan. Daarbij kan je volgens mij beter wachten op het reddingsteam voordat je zelf de boel verslechtert.
Hij wordt erin gehouden, veel verschil is er dus niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lijkt me compleet... Alleen coma is kunstmatige coma... Ook nog een verschilletje
Ze lieten bij P&W zo'n soort pieper zien en zeiden dat deze kon zenden en ontvangen dus dat je als je zelf niet bedolven was, met jouw pieper de anderen kon opsporen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:07 schreef I0_0I het volgende:
Als ze allebei een pieper hadden, waarom kon die vriend hem dan niet traceren vraag ik me af?
Dat is toch de bedoeling van die dingen? Of is dat alleen bedoeld als hulpmiddel voor een eventueel reddingsteam?
Nou als mijn broer in coma zou liggen, zou geld me op dat moment gestolen kunnen worden!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik denk dat ze een boel geld voor een helicopter vlucht ook wat teveel van het goede vinden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij misten jullie mijn punt een beetje.... ik was aan het klagen over de laatste update (22.49 uur) op de Frontpage van Fok.
* Mompelt iets over lawinegevaar en helicopters.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Beetje vreemd excuus. Dat ze niet heen willen (om wat voor reden dan ook): ok. Maar vanwege gladde wegen? Er bestaan toch ook helicopters?
Het wordt opgewekt, dat is toch een verschil met een natuurlijke coma?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij wordt erin gehouden, veel verschil is er dus niet..
De FP, over het punt missen gesproken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij misten jullie mijn punt een beetje.... ik was aan het klagen over de laatste update (22.49 uur) op de Frontpage van Fok.
Voor zoiets is toch niets teveel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik denk dat ze een boel geld voor een helicopter vlucht ook wat teveel van het goede vinden.
Het is kennelijk niet nodig. En voor de neuzelaars hier over kunstmatig in coma houden. Sorry, men roept maar wat. Is via officiele kanalen nergens bevestigd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... Ik denk dat het hen gewoon afgeraden wordt omdat hem nu bezoeken zinloos is. Als hij kunstmatig in coma gehouden wordt, dan is dat een gecontroleerde coma en kan er voorlopig weinig gebeuren... bijgevolg nutteloos om in het kot van de nacht onnodige riscio's te nemen om daar te geraken. Hoewel ik het sowieso zou willen als het mijn zoon of broer was.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
De FP, over het punt missen gesproken.
Er is een verschil tussen iemand kunstmatig in coma brengen en kunstmatig in coma houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het wordt opgewekt, dat is toch een verschil met een natuurlijke coma?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |