deze discussie vind ik ook compleet zinloosquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Verwar jij me niet met iemand anders? Want ik kom meestal alleen bij grote gebeurtenissen meeposten in nws. Ik heb verschillende accounts op Belgische sites waar ik het nieuws volg, vandaar... En ik denk niet dat ik al ooit 1 comment in POL geplaatst heb. En hoezo held? Ik snap hier echt niets van... En Vlaamse pot, bedoel je daar lesbienne mee? Ik snap hier werkelijk niets van... Leg uit aub.
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
12:30 Oostenrijkse tijd, 15:30 bij ons. Duurt ook lang tegenwoordig.
Heb je enig idee hoe druk het europese luchtruim is rond een uurtje of 17:00? Daar plak je niet zomaar een extra vlucht tussen.quote:
Die hebben toch hun eigen ding? Dat proppen ze er wel tussen als het ff kanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe druk het europese luchtruim is rond een uurtje of 17:00? Daar plak je niet zomaar een extra vlucht tussen.
Het is geen Easyjet hèquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe druk het europese luchtruim is rond een uurtje of 17:00? Daar plak je niet zomaar een extra vlucht tussen.
Lijkt me idd niet te doen om ala minute te vertrekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar binnen 6,5 uur na het ongeval had wel gemogen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet te doen om ala minute te vertrekken.
Nee, 11.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godsamme, nu al 12 topics vol?![]()
Zo erg betrokken ook weer niet, hij heeft wellicht zelf een fout gemaakt, maar dit had ook weer niet gehoeven... zoiets....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
Erg voor JF en zijn familie. En voor de Nederlanders die zich daar heel erg betrokken bij voelen. Waar ik persoonlijk niet bij hoor.
Je weet ook niet wat de familie aan het doen was, waar ze helemaal vandaan moesten komen, wat ze nog moesten regelen etc...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, maar binnen 6,5 uur na het ongeval had wel gemogen eigenlijk...
Er is tegenwoordig ook een manier om een topic te volgen zónder tvp.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
Erg voor JF en zijn familie. En voor de Nederlanders die zich daar heel erg betrokken bij voelen. Waar ik persoonlijk niet bij hoor.
En alle journaals, tvprogramma's noem maar op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Godsamme, nu al 12 topics vol?![]()
Pak je toch de auto, uurtje of 7 naar Innsbrück.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat wil je dat de RVD doet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Staal het volgende:
[..]
En alle journaals, tvprogramma's noem maar op.
Geen duidelijkheid. Best zwak van de RVD eigenlijk.
Ja, shake it offquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een onnodig gezeik weer hier.
Ik hoop echt dat Johan Friso het overleeft en er niks ernstigs aan overhoudt.
Oostenrijk en Nederland daar zit geen tijdsverschil in dat weet ik van vorig jaar omdat wij daar waren ..Offtopic:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef RemcoW23 het volgende:
12:30 Oostenrijkse tijd, 15:30 bij ons. Duurt ook lang tegenwoordig.
Dat klopt, zit geen tijdsverschil in, maar zo brachten ze het op NL1. Het ging me er om dat het 3 uur duurt voordat dat nieuws NL bereikt. Mag toch wel iets snellerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oostenrijk en Nederland daar zit geen tijdsverschil in dat weet ik van vorig jaar omdat wij daar waren ..Offtopic:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |