Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik ben sowieso in als we gaan pokeren GJE
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwz
Wil je dan niet?quote:
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.quote:
Doe normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
kerel ik speel tegen een koreaans team die hebbe allemaal piece van 95 ofzo zer das nie normaal ! :p
Hmm, es even uitchecken dan. Jij speelt met me mee dan met nepgeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.
gewoon de Rossi neerzetten, fuck chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
CDM is echt een inspiratieloze positie
Voor Sneijder geblesseerd raakte ging het kut, tijdens Sneijders blessure klommen ze weer omhoog en sinds die weer terug is gaat het helemaal bedroevend.quote:
Niet buiten de piste skiën hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
dankjequote:
Tot je in een lawine terecht komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dankje
Toch jammer, want dat zijn toch de leukste stukken
Ik ook rond die tijd, iets eerder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
Leuk team! Geen tips hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
http://www.futhead.com/12/squad/41401
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..
Ik zou Lucho Gonzalez of Guarin daar neerzetten en dan Hulk ervoor, die is veel beter dan Reyes. Je houdt toch 9 chemistry omdat Torres sterke link heeft met Mata.
Je moet wel de goede Lucho hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamdaarom heb ik hem er ook ingezet. Maar Hulk is ook nog een idee, ga ik ook nog naar kijken
haha ja ik heb hem aangepast met Hulk en Lucho erin, die spanjaard leek me toch niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Je had daar net nog een Spanjaard staan ipv Lucho toch?
[..]
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftOf is het een UP?
Maar (IF) Guarin is ook een beest.
Kijk in de OPquote:
met mijn budget gaat dat hem niet worden denk ik, ik zet net aan het randje nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Nog een idee misschien: Alvaro Pereira linksback (die vind ik beter dan Joao Pereira rechtsback), dan draai je Pepe en Mangala om en kun je Sergio Ramos gebruiken als rechtsback.
J.Pereira (en ik had de IF) is echt heel zwak in duels, wel goed aan de bal en snel, maar toch ik vond hem verdedigend niet fijn.
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Cavani gewisseld, geen hattrick dus .
Twee goals genoeg voor een SIF? Bij Falcao wel en daar zat nog een pingel bij.. hopelijk geen hattricks dit weekend.
ja, wel eenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF's
Oh ik las TIF ipv SIF.quote:
Malt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Drinken jullie nooit gezellig bier in het weekend?
Alleen Bessen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al dronken van de maltjes hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al dronken van de maltjes hier
Ik zit fijn aan de Monster hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.
het is maar wat je fijn noemtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit fijn aan de Monster hier
Wat is wel fijn danquote:
BAM!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoere neuke nooit meer werke jonge
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in ieder geval niet van die mierzoete meuk
Top!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoere neuke nooit meer werke jonge
Ik durf er wel wat geld op te zetten dat je het volgens mij nog nooit gedronken hebquote:
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is maltquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat geld op te zetten dat je het volgens mij nog nooit gedronken heb
Bavaria 0,0 in een glas is inderdaad fucking smerig. Ik drink alleen uit het flesje, uit een glas moet ik er ook van kokhalzenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is malt
Ik had laatst een tegenstander die in blessuretijd een penalty kreeg, ik stond 1-0 voor. Schoot 'm keihard over. Kreeg ik als berichtje dat penalty's voor noobs waren en dat hij hem daarom expres miste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
WTF. mn tegenstanderk on de 1-1 maken in de 90ste minuut. Hij stond 1 op 1 met mn keepr maar hij kreeg kramp
Hij bedoelde afwaswater hopelijk. Iedereen heeft wel ooit malt geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is malt
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0 in een glas is inderdaad fucking smerig. Ik drink alleen uit het flesje, uit een glas moet ik er ook van kokhalzen
Word ik hier nu getrollt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesje![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
is het mogelijk mijn LM naar CM te laten gaan ? en mijn RM naar CM ?
Nee, algemeen bekend dat malt direct uit het flesje veel beter smaakt.quote:
Daar heb je mij echt niet voor nodigquote:
loool wel baas om dan zo'n berichtje te sturenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had laatst een tegenstander die in blessuretijd een penalty kreeg, ik stond 1-0 voor. Schoot 'm keihard over. Kreeg ik als berichtje dat penalty's voor noobs waren en dat hij hem daarom expres miste.!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je mij echt niet voor nodig
Maar je hebt wel een goed hart.
Laat weten of je het haalt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:35 schreef Joodnl het volgende:
Yeah...... Eindelijk sta ik eens in een finale van een Online-Goud....
(jaja, ik ben niet zo goed)
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zal ik doen..... Durf niet te spelen![]()
Komop joh, met slechtte moed lukt het niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zal ik doen..... Durf niet te spelen![]()
Achterin rondspelen kan ik niet, hahaha....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!
is 7-0 winnen ook goed ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!
Carlos Vela?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
iemand suggesties voor een ST linskvoetig brons zilver goed schot ?
bedankt voor de suggestie! Zal dalijk eens kijken, ben nu nog match aant afhandelen, van de 35 min tot rust scoor ik 4 keer lol..quote:
Hij heeft er maar 1 en die is onbetaalbaar, want die kwam uit voor het spel uitkwam..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF's
dat is zeker te hopen, anders mis je 50 topicsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is vertrekken! Alvast houdoe mannen, hopen dat ik daar WiFi heb.
ja iedereen 9 chem, IF Rolando zat ik ook nog aan te denken, maar ja, 64 pacequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
Heb je alles op 9 chem nu? Anders kan je die Rolando (ook IF van evt) nog nemen
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is zeker te hopen, anders mis je 50 topicsviel spaß
natuurlijk niet, misschien mis je wel die ene miljoenen tip!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!
Mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja iedereen 9 chem, IF Rolando zat ik ook nog aan te denken, maar ja, 64 pace
dat kan, maar ik dan zit je wel opgescheept met Tiène of Maxwellquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Rijst het volgende:
Kan je up pastore niet halen? Op LCM zetten. Een LB halen uit PSG en Pepe naar RCB zetten en je hebt iedereen op 9 chem denk ik xD
veel plezier!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!
ik kan hem altijd proberen, en voor het geld hoef ik het niet te laten iigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi
Ja qua pace is 64 echt een heel krap zesje denk ik..
Je hebt ook een Argentijnse LB uit de russische competitie. Spelers linken met de zelfde nationaliteit zorgen toch voor dubbele chem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan, maar ik dan zit je wel opgescheept met Tiène of Maxwelldus laat maar.
haha dat hoor ik vaakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die IF Mandanda hebben gebruikt? Was hij bij jullie ook een spastische mongool?
nee, enkel alleen. Ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat staan, ik zie wel hoe het uitpaktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt ook een Argentijnse LB uit de russische competitie. Spelers linken met de zelfde nationaliteit zorgen toch voor dubbele chem?
Tegen jou was hij ook niet echt goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha dat hoor ik vaak
Ik vind hem net zo goed als Lloris.Allebei bazen reddingen.
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die IF Mandanda hebben gebruikt? Was hij bij jullie ook een spastische mongool?
Gelukkig. Hopelijk houdt hij het dan bij die 4 achterlijke acties in 2 wedstrijdenquote:
Hoe ziet je team er uit? Ik wil Adebayor misschien ook kopen, geweldige shooting en ook nog eens kopsterk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
haha ja hij begint goed, maar dit was pas mijn 2e wedstrijd ooit met dit team..merk dat ik echt nog moet wennen. Wel absurd veel fysieke kracht.
Goed team, alleen kansloos tegen Brazilianenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:32 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heb ik van iemand nagemaakt hier in het topic, moet zeggen dat ik er aardig tevreden mee ben.
Ik moet M'bia wel nog even in de goede formatie scoren maar dat komt wel goed.
Iemand verder nog tips/opmerkingen? Heb niet heel veel coins (zoals je rechtsboven kunt zien) dus ik moet wel eerst ff sparen.
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:24 schreef Toefjes het volgende:
Net voor het eerst in tijden eens een finale niet verloren. Die CR7 kun je geweldige individuele acties mee makenFalcao lijkt weer de goaltjes dief te zijn die hij voorheen was, en vrij trappen zitten ook wel goed, Messi trapt ze met links, en CR7 met rechts. Erg tevreden dus
Ja, maar ja, zelfs Bas Dost zou scoren met zulke spelers om zich heenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes hoor!Dus SIF Falcao bevalt nu wél weer?
Succes met je coins verspillenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:35 schreef stoereboii het volgende:
Hallon, heb besloten dat Ik deze middag wat pakjes opentrek, ik houd jullie zeker op de hoogtenu ff divisie 1 bereiken, nog 12 punten uit 7 matchen en ik ben er
Dit. Beter geef je mij het geld want aan pakjes verdien je net zoveel als dat je het weggeeftquote:
Zou ik niet doen als ik jou was. Wel of geen Messie, BPL is en blijft gay.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:56 schreef BDIL het volgende:
Denk dat ik deze squad maar ga maken:
[ afbeelding ]
BPL gay ? Is there something wrong with you son ?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was. Wel of geen Messie, BPL is en blijft gay.
Tevez is een baas en ik wil geen dode link met Messi.quote:
Zet Ronaldo erinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Een competitie gay vindenhoe kan een competitie nou weer gay zijn?
Fer is een beest en doe ook maar UP van Aanholt erin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk ik dit silver team maar bouwen:
http://futhead.com/12/squad/13713
Babacar heeft alleen maar 7chem en ik weet niet of Fer lekker speelt.
verkeerde topic trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef stoereboii het volgende:
Jeej ik heb nog 4 wedstrijden, als ik er 2 win zit ik in div 1
quote:
Zat Castaignos erin ipv Babacar. En IF Copa is gigantisch veel duurder dan dat er staat hé.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk ik dit silver team maar bouwen:
http://futhead.com/12/squad/13713
Babacar heeft alleen maar 7chem en ik weet niet of Fer lekker speelt.
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uitquote:
Ik snap dat zijn karakter aan begin van zijn carriere bagger was maar sinds wk 2006 heeft hij zich volwassen gedragenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uit
Ga anders handelen in Ronaldo's. 25k per stuk winst tikt goed aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uit
Tja zo gaat het hier ook. GJE zal bijvoorbeeld altijd 14 blijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap dat zijn karakter aan begin van zijn carriere bagger was maar sinds wk 2006 heeft hij zich volwassen gedragen
haha, nee2500 coins omdat hij in een 3-2 gewonnen wedstrijd 2 goals en 1 assist had, 25K, dat ga ik nooit redden door taxes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga anders handelen in Ronaldo's. 25k per stuk winst tikt goed aan
Oja taxes zijn ook hoog op die bedragen. Geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee2500 coins omdat hij in een 3-2 gewonnen wedstrijd 2 goals en 1 assist had, 25K, dat ga ik nooit redden door taxes.
40K aan taxes, echt ziek, kun je gewoon een mooi elftal van maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja taxes zijn ook hoog op die bedragen. Geen rekening mee gehouden
Jouw taxes zijn meer waard dan mijn teamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
40K aan taxes, echt ziek, kun je gewoon een mooi elftal van maken.
[FIFA 12 algemeen] #14quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef stoereboii het volgende:
Fuck 2-2, 13 punten nu, nog 5 uit 9 halen
Dit is het FUT-topic hè, H2H seasons wordt besproken in het algemeen fifa topicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef stoereboii het volgende:
Fuck 2-2, 13 punten nu, nog 5 uit 9 halen
Dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:39 schreef stoereboii het volgende:
Dan moet je ook zwijgen over clubs hè
Je kan ook je eigen topic aanmaken, mag je zoveel quadro posts maken als je wilt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:39 schreef stoereboii het volgende:
Dan moet je ook zwijgen over clubs hè
Nee hij heeft gelijk., jullie ps3'ers moeten gewoon een headset gebruiken of gewoon stoppen met clubs.quote:
We hebben al in geen tijden club-chat gehad hier. Alleen om een groep te vormen. Clubchat was way before stoereboii hier wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk., jullie ps3'ers moeten gewoon een headset gebruiken of gewoon stoppen met clubs.
Had al een tijd meegelezenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben al in geen tijden club-chat gehad hier. Alleen om een groep te vormen. Clubchat was way before stoereboii hier was
Dan had je het toen moeten zeggenquote:
De mooie voorbereiding is nooit te zien!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat filmpjes van fifa maar 4 seconden kunnen duren. Of kan het ook langer?
Ik denk dat EA server niet groot genoeg is om lange filmpjes online op te slaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat filmpjes van fifa maar 4 seconden kunnen duren. Of kan het ook langer?
Anders moet ik een capture kaart kopenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat server niet groot genoeg is om lange filmpjes online op te slaanAls je bedenkt dat ieder FIFA speler er 4 online kan uploaden zouden ze een database als youtube moeten hebben
Alsof iemand jou sweaty goals wil zienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders moet ik een capture kaart kopen
Zijn zat mensen die falen met sweaty goals hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof iemand jou sweaty goals wil zien
Ja, ging maar met Ronaldo soleren en als het zo makkelijk gaat speel ik ook absoluut niet scherp meer, is maar bij 2-0 gebleven, maar ben nu volledig tevreden met het elftal. Enkele spelers upgraden tot IF als er genoeg coins zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is ook bizar hoe weinig sommige mensen weten over FUT.
Ach, tegen dat soort teams win je vaak wel makkelijk...
Er moeten echt even wat leuke Serie A IFs komen want dit is gewoon zonde van m'n coins. Ik begin zelfs te twijfelen om SIF Silva te halen... Maar 300k voor een CB vind ik eigenlijk wel meer dan genoeg...
WTF is een eriksen sleep.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
haha ik heb Suarez op de rechter CAM gezet tegen over Evra. Heb met hem Evra een rode kaart uitgelookt door de Eriksen sleep XD
Ken je de Eriksen panna niet?quote:
Dat heb ik ook vaak ja, dan kom je snel op voorsprong en ga je zitten kloten. Soms maakt de tegenstander nog een doelpunt maar dan begin ik ook gelijk weer te scoren. Heb je gelijk je focus terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ging maar met Ronaldo soleren en als het zo makkelijk gaat speel ik ook absoluut niet scherp meer, is maar bij 2-0 gebleven, maar ben nu volledig tevreden met het elftal. Enkele spelers upgraden tot IF als er genoeg coins zijn
Nee! Zal het ook niet al te bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je de Eriksen panna niet?
Die is heel bijzonder, panna van het jaar zelfs. Kijk maar eens op youtube op eriksen panna. Ik zit mobiel dus kan niks posten qua videosquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee! Zal het ook niet al te bijzonder zijn.
Hij is wel nice jaquote:
Nee, daarvoor had Cabral deze actie moeten makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is wel nice jamaar nou niet om te zeggen wereldactie.
Moet je eens Roberto Carlos filmpjes kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
Meh, ik zit filmpjes van Ronaldinho te kijken en nu wil ik weer een team met Ronaldinho maken
Ik heb geen coins
Ik heb 10.8kquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
Meh, ik zit filmpjes van Ronaldinho te kijken en nu wil ik weer een team met Ronaldinho maken
Ik heb geen coins
UP Mangala is echt een baas inderdaad, net als Ogbonna een veel te lage rating. Of veel te goede stats, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
Kolere wat is UP Mangala belachelijk goed. Gister had iemand Mangala en Sakho achterin, was geen voorbijkomen aan, Mangala UP is te goed voor zijn rating. Ziek snel, belachelijk sterk. Was ik er eindelijk met RvP voorbij achterhaalt dat kreng je en duwt je zo van de bal af.
Nee man, het is pas werelds als iemand die met consistentie kan doen zoals Ronaldinho ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, daarvoor had Cabral deze actie moeten maken
True, Eriksen zal dit ook nooit nog eens doen of zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, het is pas werelds als iemand die met consistentie kan doen zoals Ronaldinho ofzo
Reina heeft echt bazenstats, die kicking ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:01 schreef BDIL het volgende:
UP Reina of Chech ?! UP Reina lijkt mij wel een baas
Past wel in het rijtje met Pereaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
UP Mangala is echt een baas inderdaad, net als Ogbonna een veel te lage rating. Of veel te goede stats, het is maar hoe je het bekijkt.
Hey allemaal!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
UP Mangala is echt een baas inderdaad, net als Ogbonna een veel te lage rating. Of veel te goede stats, het is maar hoe je het bekijkt.
Hoe komt het dat je zo weinig hebt? Je speelt toch best regelmatig fut, 4 wedstrijden easy met de MLS bronzes winnen en je hebt 3.5K binnenquote:
Contracten enzo..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo weinig hebt? Je speelt toch best regelmatig fut, 4 wedstrijden easy met de MLS bronzes winnen en je hebt 3.5K binnen
Heb je zo'n slechte DNF?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Contracten enzo..
Ik maak maar 559 coins per game ofzo
0,80 op het moment. Steeds als ik op de 1,00 of hoger zit krijg ik een disconnectquote:
Ik heb er misschien iets op gevonden, geen thuiswedstrijden spelen. Ik heb aanzienlijk minder disconnects sinds ik niet meer thuis speel en alleen maar uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
0,80 op het moment. Steeds als ik op de 1,00 of hoger zit krijg ik een disconnect
de bronsjes kun je shiney contracten voor 150 BIN oppikken. als je in een wedstrijd 750 coins maakt kun je 6 spelers voorzien van een contract, dus dat zijn de uitgaves niet. Maak zelf iets van 4 a 5 K per dag aan matchcoins op die manierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Contracten enzo..
Ik maak maar 559 coins per game ofzo
Ik speel echt automatisch altijd thuis, hoe kan ik dat tegengaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er misschien iets op gevonden, geen thuiswedstrijden spelen. Ik heb aanzienlijk minder disconnects sinds ik niet meer thuis speel en alleen maar uit.
Weet iemand een team dat een RM/RW en een RB uit hetzelfde land heeft? Dus een triple link.
Ik leave altijd tot ik uit moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel echt automatisch altijd thuis, hoe kan ik dat tegengaan?
Beerens en Marcellisquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er misschien iets op gevonden, geen thuiswedstrijden spelen. Ik heb aanzienlijk minder disconnects sinds ik niet meer thuis speel en alleen maar uit.
Weet iemand een team dat een RM/RW en een RB uit hetzelfde land heeft? Dus een triple link.
Eens kijken vandaag dan, ga ik gewoon kijken hoeveel ik vandaag verdien met puur alleen MLSquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de bronsjes kun je shiney contracten voor 150 BIN oppikken. als je in een wedstrijd 750 coins maakt kun je 6 spelers voorzien van een contract, dus dat zijn de uitgaves niet. Maak zelf iets van 4 a 5 K per dag aan matchcoins op die manier
En voel je vrij die shiney bronze contracten voor 150 bin te kopen en voor 200 bid -250 BIN er op te zetten. Verkoopt toch wel. Elke coin is er 1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eens kijken vandaag dan, ga ik gewoon kijken hoeveel ik vandaag verdien met puur alleen MLS
Misschien een mini-pricefix op contracten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En voel je vrij die shiney bronze contracten voor 150 bin te kopen en voor 200 bid -250 BIN er op te zetten. Verkoopt toch wel. Elke coin is er 1
Ik word anders wel vaak overboden op contracten, en ik bied nooit hoger dan 150quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:30 schreef stoereboii het volgende:
Contracten zijn er teveel van dus gaat niet lukken
Ja weet ik wel maar voor 300 kan je al op bin een gouden contract hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word anders wel vaak overboden op contracten, en ik bied nooit hoger dan 150
Thanks voor de tip, ga ik me in verdiepenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Walker handel werkt ook prima, inkopen voor 15-1800 en verkopen voor 2400.
Natuurlijk knul, en straks weer zeggen: ik loop niet zo lang mee en ik weet het niet allemaalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:30 schreef stoereboii het volgende:
Contracten zijn er teveel van dus gaat niet lukken
Is het niet zo dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk knul, en straks weer zeggen: ik loop niet zo lang mee en ik weet het niet allemaal
Hier dacht ik ook aan maar ik hield het maar weer voor mequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk knul, en straks weer zeggen: ik loop niet zo lang mee en ik weet het niet allemaal
je hebt helemaal gelijk, ik ben een hele slechte handelaar en wat ik zeg is poep. Blijf vooral doen wat je doet en sla de tips in de windquote:
Pas op, straks 360 noscoped hij jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef pascal08 het volgende:
HahahaNet gewonnen van een gast met Doumbia, Wallcott, Lennon en Welliton.
Stuurt 'ie na afloop: just lucky.
Stuur ik terug: For the sake of all FIFA players, sell those pacey players and stop spamming LB+Y.
Stuurt ie weer terug: I own you 1v1 CoD
2 berichten, 1 analyse: leeftijd >10 jaar.
Misschien is hij wel heel goed in COD en hanteert hij een 3k/d door in donkere hoekjes te zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef pascal08 het volgende:
HahahaNet gewonnen van een gast met Doumbia, Wallcott, Lennon en Welliton.
Stuurt 'ie na afloop: just lucky.
Stuur ik terug: For the sake of all FIFA players, sell those pacey players and stop spamming LB+Y.
Stuurt ie weer terug: I own you 1v1 CoD
2 berichten, 1 analyse: leeftijd >10 jaar.
Nee heb zelfs best respect voor je met je team, maar ik dacht echt dat handelen in bronze contracten die je voor 150 kan oppikken niet echt rendabel is, excuseer mequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben een hele slechte handelaar en wat ik zeg is poep. Blijf vooral doen wat je doet en sla de tips in de wind
Dit jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pas op, straks 360 noscoped hij je
Haha, ik dacht dat ik laatst ergens las dat uit onderzoek bleek dat de gemiddeld leeftijd van een gamer 30 jaar was. Jammer genoeg zie ik daar nooit wat van terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pas op, straks 360 noscoped hij je
Ik stond er van te kijken hoeveel shiney bronze contracten er voor 150BIN op staan. zie ze verkocht worden voor 200 a 250 inderdaad. 100 coins is niet veel. maar 100x100 is 10.000. Kleine winst * veel = grote winst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee heb zelfs best respect voor je met je team, maar ik dacht echt dat handelen in bronze contracten die je voor 150 niet echt rendabel is, excuseer me
jij bent zo slecht in handelen, jij hebt nu pas messi en ronaldo, die had ik in mn starterpack alquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben een hele slechte handelaar en wat ik zeg is poep. Blijf vooral doen wat je doet en sla de tips in de wind
Ik kap dr ook mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent zo slecht in handelen, jij hebt nu pas messi en ronaldo, die had ik in mn starterpack almet je miljoenen
Niet in Nederland in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat ik laatst ergens las dat uit onderzoek bleek dat de gemiddeld leeftijd van een gamer 30 jaar was. Jammer genoeg zie ik daar nooit wat van terug.
Verkoop jij ze voor 200-250? Op de PS3 zeker?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stond er van te kijken hoeveel shiney bronze contracten er voor 150BIN op staan. zie ze verkocht worden voor 200 a 250 inderdaad. 100 coins is niet veel. maar 100x100 is 10.000. Kleine winst * veel = grote winst.
In Engeland al helemaal niet, daar krijgen ze volgens mij een Xbox voor hun eerste verjaardagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet in Nederland in ieder geval
Jacob get off the xbox!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In Engeland al helemaal niet, daar krijgen ze volgens mij een Xbox voor hun eerste verjaardag
Lahm en IF Müller?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja haha serieus, ze zouden zulke koters is moet vastbinden aan een boom in plaats van die zielige dieren die zo maar worden gedumpt.quote:
Ik maak wel weer braziliequote:
handel er zelf niet in, maar wijs GJE op een maniertje om snel coins te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verkoop jij ze voor 200-250? Op de PS3 zeker?
hehehehe suckersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
0-1 achter tegen Birmingham plus een gemiste strafschop
En geen Faurlin volgens mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is nog eens fijn.. ik kijk hoeveel coins ik heb, heb ik ineens 50k meer ofzo. Dus waarschijnlijk is dat mijn compensatie voor die NIF Odemwingie. Ik heb wel even een tweet naar TheRealGraoully gestuurd.
Die met dat QPR team heeft geen Ephraim
''mijn club, wat doe je''quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Abramovich flippen en alles natuurlijk
Hij is best goed volgens mij.quote:
Bedoel je niet Marshall van Stoke? Die zat inderdaad maar een paar dagen in packs, net als de Man Utd versie van Wootton (nu naar Nottm Forest) en de Juventus versie van Rossi (nu naar de Serie B) Die Wootton pikte ik net nog op voor 250. Op de Xbox is er geen Stoke versie van Marshall op de markt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
Godver, had van de week een bronze RW van Spurs gekocht voor 150, paar keer mee gespeeld met mn bronzes en toen de hele zooi op de TP gegooid. Hij was dus verkocht voor 2.500. Dit vond ik wel een mooie prijs omdat het de enige BPL rw/rm was die erop stond (bronze + engels). Blijkt nu dat die gast getransferd is naar de nPower league 2 ofzo. Had dus wss wel wat meer kunnen vangen
Zozoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef stoereboii het volgende:
heb nu 132k match coins, zo komen we er niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
pff trek net dialiba van mechelen uit een pakje als shiny, dacht oh die zal wel wat waard zijn, wel jizz in my pants 200 bin...
Bruno Andrade-Traoréquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
denk eraan om pro league bronze te bouwen, ben tenslotte belg
als je start price 150 is dan druk je bin 200 en dan doe je eentje trug dan komt die op 150quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef koenie95 het volgende:
Mischien een rare vraag maar jullie hebben het over shiny bronze contracten met een bin van 150 maar hoe zoek je op een bin van 150? Kan namelijk niet lager dan 200
Op de console kun je wel 150 BIN zoeken volgens mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef koenie95 het volgende:
Mischien een rare vraag maar jullie hebben het over shiny bronze contracten met een bin van 150 maar hoe zoek je op een bin van 150? Kan namelijk niet lager dan 200
wat mag zoiets gaan kosten? 2k alles samen of meer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bruno Andrade-Traoré
-------Cordaro----------
Beestenvoorhoede, die Cordaro heeft een longshot
reken maar op 2k per spits en 400c voor de CAMquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wat mag zoiets gaan kosten? 2k alles samen of meer?
das wel best veel voor wat het maar is, ik vind dat het echt niet waard voor bronzesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
reken maar op 2k per spits en 400c voor de CAM
Ja klopt inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Marshall van Stoke? Die zat inderdaad maar een paar dagen in packs, net als de Man Utd versie van Wootton (nu naar Nottm Forest) en de Juventus versie van Rossi (nu naar de Serie B) Die Wootton pikte ik net nog op voor 250. Op de Xbox is er geen Stoke versie van Marshall op de markt.
heb em gekocht thanksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:25 schreef koenie95 het volgende:
En natuurlijk staat er net op het moment een goedkope up mangala met 1500 bin in de goeie formatie op de markt op het moment dat ik niet genoeg coins heb...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
das wel best veel voor wat het maar is, ik vind dat het echt niet waard voor bronzesdan koop ik liever een goede gold
Laat die jongen maar in z'n eigen wereldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''goede'' golds voor 2kdenk het niet denk
bij wijze van spreken he, vind 2k voor een bronze best veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''goede'' golds voor 2kdenk het niet denk
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bij wijze van spreken he, vind 2k voor een bronze best veel
whaha domme belg x'Dquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
das wel best veel voor wat het maar is, ik vind dat het echt niet waard voor bronzesdan koop ik liever een goede gold
Nooit met Oduro gespeeld zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lol, jij heb nog héél veel te lerenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nooit met Oduro gespeeld zeker
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol, jij heb nog héél veel te leren
dat is niet verspillen het is investerenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:32 schreef stoereboii het volgende:
ok sorry, het is gwn omdat ik niet al te veel coins heb en ze dus niet wil verspillen aan dure bronzes, zo bedoelde ik het
Ik vind Grabban en Kandji beter dan Oduroquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nooit met Oduro gespeeld zeker
Dat stemmetje van KSI is niet te un-hearenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pogba kost nu 70k. Ik ga hem halen! (grapje)
[..]
Ik vind Grabban en Kandji beter dan Oduro
Beide zijn ze 1k ofzo. Get them NOW
Haha, vieze pauperquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
2k voor Traoré en Bruno Andrade veel vindenvieze pauper, 2k is veel te goedkoop voor zulke beesten
Je bent gewoon slechtquote:
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |