Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik ben sowieso in als we gaan pokeren GJE
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwz
Wil je dan niet?quote:
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.quote:
Doe normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
kerel ik speel tegen een koreaans team die hebbe allemaal piece van 95 ofzo zer das nie normaal ! :p
Hmm, es even uitchecken dan. Jij speelt met me mee dan met nepgeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.
gewoon de Rossi neerzetten, fuck chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
CDM is echt een inspiratieloze positie
Voor Sneijder geblesseerd raakte ging het kut, tijdens Sneijders blessure klommen ze weer omhoog en sinds die weer terug is gaat het helemaal bedroevend.quote:
Niet buiten de piste skiën hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
dankjequote:
Tot je in een lawine terecht komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dankje
Toch jammer, want dat zijn toch de leukste stukken
Ik ook rond die tijd, iets eerder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
Leuk team! Geen tips hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
http://www.futhead.com/12/squad/41401
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..
Ik zou Lucho Gonzalez of Guarin daar neerzetten en dan Hulk ervoor, die is veel beter dan Reyes. Je houdt toch 9 chemistry omdat Torres sterke link heeft met Mata.
Je moet wel de goede Lucho hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamdaarom heb ik hem er ook ingezet. Maar Hulk is ook nog een idee, ga ik ook nog naar kijken
haha ja ik heb hem aangepast met Hulk en Lucho erin, die spanjaard leek me toch niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Je had daar net nog een Spanjaard staan ipv Lucho toch?
[..]
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftOf is het een UP?
Maar (IF) Guarin is ook een beest.
Kijk in de OPquote:
met mijn budget gaat dat hem niet worden denk ik, ik zet net aan het randje nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Nog een idee misschien: Alvaro Pereira linksback (die vind ik beter dan Joao Pereira rechtsback), dan draai je Pepe en Mangala om en kun je Sergio Ramos gebruiken als rechtsback.
J.Pereira (en ik had de IF) is echt heel zwak in duels, wel goed aan de bal en snel, maar toch ik vond hem verdedigend niet fijn.
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Cavani gewisseld, geen hattrick dus .
Twee goals genoeg voor een SIF? Bij Falcao wel en daar zat nog een pingel bij.. hopelijk geen hattricks dit weekend.
ja, wel eenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF's
Oh ik las TIF ipv SIF.quote:
Malt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Drinken jullie nooit gezellig bier in het weekend?
Alleen Bessen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al dronken van de maltjes hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al dronken van de maltjes hier
Ik zit fijn aan de Monster hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.
het is maar wat je fijn noemtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit fijn aan de Monster hier
Wat is wel fijn danquote:
BAM!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoere neuke nooit meer werke jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |