Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik ben sowieso in als we gaan pokeren GJE
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel PKR als je het niet erg vind, heb geen echte doekoes jwz
Wil je dan niet?quote:
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.quote:
Doe normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
kerel ik speel tegen een koreaans team die hebbe allemaal piece van 95 ofzo zer das nie normaal ! :p
Hmm, es even uitchecken dan. Jij speelt met me mee dan met nepgeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah te veel moeite. op pokerstars heb je overigens ook gewoon nepgeld hoor.
gewoon de Rossi neerzetten, fuck chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Vijf_voor het volgende:
CDM is echt een inspiratieloze positie
Voor Sneijder geblesseerd raakte ging het kut, tijdens Sneijders blessure klommen ze weer omhoog en sinds die weer terug is gaat het helemaal bedroevend.quote:
Niet buiten de piste skiën hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
dankjequote:
Tot je in een lawine terecht komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dankje
Toch jammer, want dat zijn toch de leukste stukken
Ik ook rond die tijd, iets eerder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef el-blanchito het volgende:
El-blanchito gaat slapen jongens, morgen om 4 uur op voor de wintersport
Leuk team! Geen tips hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
http://www.futhead.com/12/squad/41401
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stats van Belluschi kunnen nooit kloppen..
Ik zou Lucho Gonzalez of Guarin daar neerzetten en dan Hulk ervoor, die is veel beter dan Reyes. Je houdt toch 9 chemistry omdat Torres sterke link heeft met Mata.
Je moet wel de goede Lucho hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog tips?
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kloppen toch echt, ze staan ook zo in ultimate teamdaarom heb ik hem er ook ingezet. Maar Hulk is ook nog een idee, ga ik ook nog naar kijken
haha ja ik heb hem aangepast met Hulk en Lucho erin, die spanjaard leek me toch niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Je had daar net nog een Spanjaard staan ipv Lucho toch?
[..]
Bizar, ik heb een Liga Portuguesa team gehad en wel tien middenvelders gebruikt en hij is me nooit opgevallen terwijl hij zulke stats heeftOf is het een UP?
Maar (IF) Guarin is ook een beest.
Kijk in de OPquote:
met mijn budget gaat dat hem niet worden denk ik, ik zet net aan het randje nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Nog een idee misschien: Alvaro Pereira linksback (die vind ik beter dan Joao Pereira rechtsback), dan draai je Pepe en Mangala om en kun je Sergio Ramos gebruiken als rechtsback.
J.Pereira (en ik had de IF) is echt heel zwak in duels, wel goed aan de bal en snel, maar toch ik vond hem verdedigend niet fijn.
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Cavani gewisseld, geen hattrick dus .
Twee goals genoeg voor een SIF? Bij Falcao wel en daar zat nog een pingel bij.. hopelijk geen hattricks dit weekend.
ja, wel eenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF's
Oh ik las TIF ipv SIF.quote:
Malt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Drinken jullie nooit gezellig bier in het weekend?
Alleen Bessen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al dronken van de maltjes hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben al dronken van de maltjes hier
Ik zit fijn aan de Monster hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij jou is het niet grappig omdat het echt zo is.
het is maar wat je fijn noemtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit fijn aan de Monster hier
Wat is wel fijn danquote:
BAM!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoere neuke nooit meer werke jonge
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in ieder geval niet van die mierzoete meuk
Top!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoere neuke nooit meer werke jonge
Ik durf er wel wat geld op te zetten dat je het volgens mij nog nooit gedronken hebquote:
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is maltquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik durf er wel wat geld op te zetten dat je het volgens mij nog nooit gedronken heb
Bavaria 0,0 in een glas is inderdaad fucking smerig. Ik drink alleen uit het flesje, uit een glas moet ik er ook van kokhalzenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is malt
Ik had laatst een tegenstander die in blessuretijd een penalty kreeg, ik stond 1-0 voor. Schoot 'm keihard over. Kreeg ik als berichtje dat penalty's voor noobs waren en dat hij hem daarom expres miste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef Rijst het volgende:
WTF. mn tegenstanderk on de 1-1 maken in de 90ste minuut. Hij stond 1 op 1 met mn keepr maar hij kreeg kramp
Hij bedoelde afwaswater hopelijk. Iedereen heeft wel ooit malt geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wel. Zonder dat ik het wist trouwens, was in een glas. 2 grote slokken en ik ging bijna over mn nek. Dus ik zo tegen die gast waar ik was, dat bier is over datum jonguh! Zegt ie nee man, is malt
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0 in een glas is inderdaad fucking smerig. Ik drink alleen uit het flesje, uit een glas moet ik er ook van kokhalzen
Word ik hier nu getrollt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah ja, dan is de smaak compleet anders idd, had dat dan meteen gezegd. Malt uit een flesje![]()
![]()
![]()
nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
is het mogelijk mijn LM naar CM te laten gaan ? en mijn RM naar CM ?
Nee, algemeen bekend dat malt direct uit het flesje veel beter smaakt.quote:
Daar heb je mij echt niet voor nodigquote:
loool wel baas om dan zo'n berichtje te sturenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had laatst een tegenstander die in blessuretijd een penalty kreeg, ik stond 1-0 voor. Schoot 'm keihard over. Kreeg ik als berichtje dat penalty's voor noobs waren en dat hij hem daarom expres miste.!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je mij echt niet voor nodig
Maar je hebt wel een goed hart.
Laat weten of je het haalt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:35 schreef Joodnl het volgende:
Yeah...... Eindelijk sta ik eens in een finale van een Online-Goud....
(jaja, ik ben niet zo goed)
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zal ik doen..... Durf niet te spelen![]()
Komop joh, met slechtte moed lukt het niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup, zal ik doen..... Durf niet te spelen![]()
Achterin rondspelen kan ik niet, hahaha....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!
is 7-0 winnen ook goed ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
pace-abusen en sweaty goal maken. Als je 1-0 voor staat achterin rondblijven spelen tot einde wedstrijd!
Carlos Vela?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
iemand suggesties voor een ST linskvoetig brons zilver goed schot ?
bedankt voor de suggestie! Zal dalijk eens kijken, ben nu nog match aant afhandelen, van de 35 min tot rust scoor ik 4 keer lol..quote:
Hij heeft er maar 1 en die is onbetaalbaar, want die kwam uit voor het spel uitkwam..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft nou wel genoeg IF's
dat is zeker te hopen, anders mis je 50 topicsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is vertrekken! Alvast houdoe mannen, hopen dat ik daar WiFi heb.
ja iedereen 9 chem, IF Rolando zat ik ook nog aan te denken, maar ja, 64 pacequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
Heb je alles op 9 chem nu? Anders kan je die Rolando (ook IF van evt) nog nemen
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is zeker te hopen, anders mis je 50 topicsviel spaß
natuurlijk niet, misschien mis je wel die ene miljoenen tip!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!
Mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja iedereen 9 chem, IF Rolando zat ik ook nog aan te denken, maar ja, 64 pace
dat kan, maar ik dan zit je wel opgescheept met Tiène of Maxwellquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Rijst het volgende:
Kan je up pastore niet halen? Op LCM zetten. Een LB halen uit PSG en Pepe naar RCB zetten en je hebt iedereen op 9 chem denk ik xD
veel plezier!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En 50 van die hoogstaande topics kan ik niet missen he!!
ik kan hem altijd proberen, en voor het geld hoef ik het niet te laten iigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi
Ja qua pace is 64 echt een heel krap zesje denk ik..
Je hebt ook een Argentijnse LB uit de russische competitie. Spelers linken met de zelfde nationaliteit zorgen toch voor dubbele chem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan, maar ik dan zit je wel opgescheept met Tiène of Maxwelldus laat maar.
haha dat hoor ik vaakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die IF Mandanda hebben gebruikt? Was hij bij jullie ook een spastische mongool?
nee, enkel alleen. Ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat staan, ik zie wel hoe het uitpaktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt ook een Argentijnse LB uit de russische competitie. Spelers linken met de zelfde nationaliteit zorgen toch voor dubbele chem?
Tegen jou was hij ook niet echt goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha dat hoor ik vaak
Ik vind hem net zo goed als Lloris.Allebei bazen reddingen.
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die IF Mandanda hebben gebruikt? Was hij bij jullie ook een spastische mongool?
Gelukkig. Hopelijk houdt hij het dan bij die 4 achterlijke acties in 2 wedstrijdenquote:
Hoe ziet je team er uit? Ik wil Adebayor misschien ook kopen, geweldige shooting en ook nog eens kopsterk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Tim86 het volgende:
haha ja hij begint goed, maar dit was pas mijn 2e wedstrijd ooit met dit team..merk dat ik echt nog moet wennen. Wel absurd veel fysieke kracht.
Goed team, alleen kansloos tegen Brazilianenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:32 schreef koenie95 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heb ik van iemand nagemaakt hier in het topic, moet zeggen dat ik er aardig tevreden mee ben.
Ik moet M'bia wel nog even in de goede formatie scoren maar dat komt wel goed.
Iemand verder nog tips/opmerkingen? Heb niet heel veel coins (zoals je rechtsboven kunt zien) dus ik moet wel eerst ff sparen.
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:24 schreef Toefjes het volgende:
Net voor het eerst in tijden eens een finale niet verloren. Die CR7 kun je geweldige individuele acties mee makenFalcao lijkt weer de goaltjes dief te zijn die hij voorheen was, en vrij trappen zitten ook wel goed, Messi trapt ze met links, en CR7 met rechts. Erg tevreden dus
Ja, maar ja, zelfs Bas Dost zou scoren met zulke spelers om zich heenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes hoor!Dus SIF Falcao bevalt nu wél weer?
Succes met je coins verspillenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:35 schreef stoereboii het volgende:
Hallon, heb besloten dat Ik deze middag wat pakjes opentrek, ik houd jullie zeker op de hoogtenu ff divisie 1 bereiken, nog 12 punten uit 7 matchen en ik ben er
Dit. Beter geef je mij het geld want aan pakjes verdien je net zoveel als dat je het weggeeftquote:
Zou ik niet doen als ik jou was. Wel of geen Messie, BPL is en blijft gay.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:56 schreef BDIL het volgende:
Denk dat ik deze squad maar ga maken:
[ afbeelding ]
BPL gay ? Is there something wrong with you son ?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was. Wel of geen Messie, BPL is en blijft gay.
Tevez is een baas en ik wil geen dode link met Messi.quote:
Zet Ronaldo erinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Een competitie gay vindenhoe kan een competitie nou weer gay zijn?
Fer is een beest en doe ook maar UP van Aanholt erin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk ik dit silver team maar bouwen:
http://futhead.com/12/squad/13713
Babacar heeft alleen maar 7chem en ik weet niet of Fer lekker speelt.
verkeerde topic trouwensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:18 schreef stoereboii het volgende:
Jeej ik heb nog 4 wedstrijden, als ik er 2 win zit ik in div 1
quote:
Zat Castaignos erin ipv Babacar. En IF Copa is gigantisch veel duurder dan dat er staat hé.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk ik dit silver team maar bouwen:
http://futhead.com/12/squad/13713
Babacar heeft alleen maar 7chem en ik weet niet of Fer lekker speelt.
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uitquote:
Ik snap dat zijn karakter aan begin van zijn carriere bagger was maar sinds wk 2006 heeft hij zich volwassen gedragenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uit
Ga anders handelen in Ronaldo's. 25k per stuk winst tikt goed aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen slecht woord over Ronaldo, ook al is hij homo, hij heeft in zn eentje een finale gewonnen. 2500 muntjes in 1 wedstrijd! nog 807.500 munten en ik heb m er uit
Tja zo gaat het hier ook. GJE zal bijvoorbeeld altijd 14 blijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap dat zijn karakter aan begin van zijn carriere bagger was maar sinds wk 2006 heeft hij zich volwassen gedragen
haha, nee2500 coins omdat hij in een 3-2 gewonnen wedstrijd 2 goals en 1 assist had, 25K, dat ga ik nooit redden door taxes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga anders handelen in Ronaldo's. 25k per stuk winst tikt goed aan
Oja taxes zijn ook hoog op die bedragen. Geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee2500 coins omdat hij in een 3-2 gewonnen wedstrijd 2 goals en 1 assist had, 25K, dat ga ik nooit redden door taxes.
40K aan taxes, echt ziek, kun je gewoon een mooi elftal van maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja taxes zijn ook hoog op die bedragen. Geen rekening mee gehouden
Jouw taxes zijn meer waard dan mijn teamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
40K aan taxes, echt ziek, kun je gewoon een mooi elftal van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |