Dus toch? Ik wordt gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet naar Delft want daar worden alleen nog maar troonopvolgers bijgeplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren, ik zat in de selectie om marine-officier te worden. Beetje medeleven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef spoilert het volgende:
[..]
Geen ruggegraat, worden ze op aangenomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap geen zak van. Ik zie heel dat ding niet.
Hij is van de radar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap geen zak van. Ik zie heel dat ding niet.
Zat, jij hebt dus wel een ruggegraat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Heren, ik zat in de selectie om marine-officier te worden. Beetje medeleven.
quote:Het regeringstoestel met prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Constantijn, prinses Laurentien en hun kinderen is in Zwitserland. Het toestel vloog wegens slecht weer eerst naar Sankt Gallen. Dat was al voorzien voorafgaande aan het vertrek. De Oranjes zijn op weg naar Innsbruck, waar prins Johan Friso in het academisch ziekenhuis ligt. Het is onbekend wanneer en hoe ze vanuit Sankt Gallen naar Innsbruck gaan.
Haha, prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef spoilert het volgende:
[..]
Geen ruggegraat, worden ze op aangenomen
Ja, maar dat lijntje ging naar Brussel en toen naar Schiphol?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, rechtstreeks. De heenweg via Brussel, nu direct Schiphol
Welk lijntje? De route van de heenweg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijntje ging naar Brussel en toen naar Schiphol?
Zie de DKDB wel is op de luchthaven met leden van het Koninklijkhuis, daar is in geen velden of wegen een BSB'er te bekennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha, prima.
Wat is jouw ervaring dan?
Ik niet zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:32 schreef Miniem het volgende:
Hij is er weer http://www.flightradar24.com/PHKBX
Ik zie hem ook niet.quote:
ninja editquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zat, jij hebt dus wel een ruggegraat.
Toestel vliegt nog redelijk laag tussen de bergen. Het signaal van de transponder kan dus wegvallenquote:
Ze houden ons gewoon voor de gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan-uit-aan-uit op dit moment, beetje slechte ontvangst nog denk ik
Hij vliegt nu door een tunnel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef spoilert het volgende:
[..]
Toestel vliegt nog redelijk laag tussen de bergen. Het signaal van de transponder kan dus wegvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |