ik heb zo'n hekel aan lesbiënnes! alleen maar concurrentie. homo's vind ik wel primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zelf eens kijken wat m'n kansen zijn bij de vrouwtjes, kerels heb ik al bijna afgeschreven
Mohombiquote:
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neenee, ik schrijf zelf ook altijd meerendeel. vandaar dat het me opviel. en ik dacht dat jij, alwetende, wellicht het antwoord wist
ik heeft het getweet richting die hoek.quote:
Het lijkt Slam FM wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Qunix het volgende:
Uiteraard bevat het slechte synthesizers, slecht afgemixt en autotune
Ik zag hetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heeft het getweet richting die hoek.
Kortzichtigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan lesbiënnes! alleen maar concurrentie. homo's vind ik wel prima
ik wil nooit voetbal kijken met een pot bier in de hand!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kortzichtig![]()
Mannen willen vaak maar een ding, vrouwen kan je tenminste ook nog mee shoppen. En de haren uittrekken bij ruzie
leuke films gekoopt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
ewat
ik heb vandaag keihard lopen shoppen. Bij de Blu-Ray afdeling van de Media Markt
Hihi, je zei pot...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil nooit voetbal kijken met een pot bier in de hand!
Kijk, heb je er weer zo een... Shoppen als hij er zelf zin in heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
ewat
ik heb vandaag keihard lopen shoppen. Bij de Blu-Ray afdeling van de Media Markt
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, heb je er weer zo een... Shoppen als hij er zelf zin in heeft
Yup, dat noem ik geen shoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.
scherp, heel scherp mej Wasabi!quote:
haha, vandaar je eerdere vraagquote:
Dat heet efficiëntie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |