quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef MoniqueB1965 het volgende:
lukte me niet om een topic te openen........ blijven oefenen dus!
Ben beter met gereedschap hahahahaha
Het gaat je vast lukken, timemanagement is het halve werkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik dacht, nieuw deel nieuwe kansen... Helaas niet
Vandaag gesprek gehad over mijn scriptie... Toch weer aanpassen, moet voor 13 maart ingeleverd worden, maar ik begin per 1 maart met mijn nieuwe baan. Dat worden een paar drukke weken
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heb je op mn facebook zitten gluren?
* Rucky wil wat zeggen maar houdt wijselijk zijn mond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Oké dan hebben we het over iets anders.......
Het weer????
Ja? oké wanneer doen jullie het WEER?
Ze bedoelt je ramen lappen, eten koken, auto wassen, douchen... maar nee, Man, denkt gelijk aan heule andere dingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wil wat zeggen maar houdt wijselijk zijn mond.
Niet gelijk gaan generaliseren he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ze bedoelt je ramen lappen, eten koken, auto wassen, douchen... maar nee, Man, denkt gelijk aan heule andere dingen
Jij zal lekker nooit weten waaraan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ze bedoelt je ramen lappen, eten koken, auto wassen, douchen... maar nee, Man, denkt gelijk aan heule andere dingen
Nouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij zal lekker nooit weten waaraan ik dacht.
Zoals je weet deel ik mijn geheimen alleen onder de lakens in bed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nouk dacht dat jij geen geheimen voor mij had
* Merlijn geeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef MoniqueB1965 het volgende:
oh ik deel graag lakens uit hahahahaha
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef MoniqueB1965 het volgende:
oh ik deel graag lakens uit hahahahaha
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien in de war met een douchegordijn.
Makkelijker met bepaalde vlekken... schoonspoelen, drogen en doorgaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien in de war met een douchegordijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Makkelijker met bepaalde vlekken... schoonspoelen, drogen en doorgaanKlopt, én je raakt em nooit kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, én je raakt em nooit kwijt.Brrrr. Trauma's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Blij met vaste cabine is (ter vergelijking van een douchegordijn) zou alleen ooit groter mogen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Agree!!
Rotdingen. Allemaal. Stuk voor stuk.
Je dijt nou eenmaal uit als je ouder wordt, iedereen heeft dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Blij met vaste cabine is (ter vergelijking van een douchegordijn) zou alleen ooit groter mogen...
*Sugt*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je dijt nou eenmaal uit als je ouder wordt, iedereen heeft dat.
* vannelle duikt alvast weg
Sorryquote:
Groot gelijk, komen de "muren" idd niet letterlijk op je af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Blij met vaste cabine is (ter vergelijking van een douchegordijn) zou alleen ooit groter mogen...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry, 2e poging:
[..]
Groot gelijk, komen de "muren" idd niet letterlijk op je af.
Groter snap ik ook, je stoot constant je ellebogen.
Beter?
Ik heb in de hoek gewoon een flinke shampoofles gevuld met water gezet. Dan heb je totaal geen last van plakkende douchegordijnen.quote:
Ja, en leg dat maar eens uit aan je vriendin..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef Rucky het volgende:
Jullie lopen wel te klagen over een plakkend douce gordijn maar dat is helemaal het ergste niet.![]()
Ik had eens een douce en daar liepen de waterleidingen buiten de muur vanuit de vloer naar de kraan. Dat is ook niet leuk.
* Rucky is regelmatig met een rode streep op zijn kont uit de douce gestapt.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef JK1982 het volgende:
Ik zag trouwens pas dat ze van die drilboren ook op accu hebben hoor.
Er zit dan een handige oplader bij, en als je het stekkertje eruit haalt zie je amper nog wat van een gat zitten.. Ook geen grote knoppen erop enz.. *Sweet!*
Over memories gesproken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef vannelle het volgende:
vannelle bij de supermarkt:Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Waarom? Ik sta er toch niet met m'n gezicht op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Over memories gesproken:
Ik was 17, in m'n Ford Taunus met wel 8 speakers (meer is toch beter?) naar de kerk en dit nummer draaien:
Uiteraard met open ramen, volume hoog en langzaam voorbij rijden.
Nu snap ik ineens wat mijn moeder bedoelde met recalcitrant.
Je was het vergeten door Alzheimer light ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef vannelle het volgende:
Jeemig, ik had niet moeten beginnen met AC/DC luisteren.....
Deze is ook zo mooi
En heb er nog véééél meer gezien die gewoon fantastisch zijn!
Waarom draai ik dit weinig meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |