Ja klopt te dik is ook zonde, daarom neem ik mijn hond heeel veel mee uit wandelen en zwemmen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Labradors zijn ook niet echt mijn ding.. Meeste zijn veels te dik en de bouw vind ik niet mooi. Veel mensen nemen ze ook leuk als huishond en dan worden het irritante hyper de pieper honden.
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meequote:
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meeEn zeker als hij op gewicht zit.
En sommige fokkers fokken nou eenmaal flinkerds, elk nestje is anders...
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.
[ afbeelding ]
Dankjewel, hij heeft echt een enorm schattig koppiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooi
Alle labjes lijken op elkaarquote:
Noukie is anders dan andere labjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Alle labjes lijken op elkaar
Vorig weekend bij de fokker van onze pup waren behalve de mama en halfzus (die daar wonen) ook de vader, beide oma's en een tante op bezoek. Merendeel zwart, alleen mama en één oma waren bruin. Nou, zie die allemaal maar eens uit elkaar te houden!![]()
@bengeltje: wat lijkt Tessa nog klein op die eerste foto zeg! Hoe oud was ze daar? En is ze 100% labrador of met een vleugje iets anders erdoor? Ze ziet er wat ander uit namelijk op de onderste foto (maar kan ook zijn omdat ze nog wat jong en uit verhouding lijkt)![]()
Na-aper.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes zijn neus begint ook roze te worden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |