Dan mag je er toch gerust een paar drinken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb verplicht een soort detox, moet morgen werken.
Op mijn verjaardag.
FML.
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan mag je er toch gerust een paar drinken?
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. maar zou eigenlijk echt de kroeg in gaan om dan om 0:00 te proosten, maar dat gaat het hem niet worden.
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligstequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen nee. Je weet hoe dat werkt. Dan kom je 4:00 's nachts kacheltje-lam thuis...
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja idd, de avonden waarop je oprecht van plan bent om op tijd naar huis te gaan zijn echt altijd de gezelligste.
Op je bureau slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon vanuit de kroeg rechtstreeks naar het werk.
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.quote:
Sonnemaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Thuis ligt er:
2 flessen Sonnema
1 fles Bacardi
1 fles Malibu (literfles)
1 fles Apfelkorn (altijd leuk voor shotjes)
3 flessen rode vodka
1 fles Drop Shot
2 flessen rosé
1 fles rode wijn
4 kratten Hertog Jan
Maar dat is helaas pas voor morgen
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onpasselijke opmerkingen maken naar je collega's met je dronken kop.
Vast wel.quote:
Hier slechts wijn in huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef Partingglass het volgende:
Leuk lijstje. ik heb alleen 20 flessen whiskey en een bak bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |