't Is allemaal niks vanavond. Wat een slechte Andra Chancen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Sorry, maar vind het echt niks.
Was toch duidelijk "Best of the Rest" voor mij. Alleen om Sean Banan kon ik nog wel lachen. En Dynazty vond ik ook niet onaardig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:50 schreef TheArt het volgende:
Top Cats en Thorsten Flinck winnen van Timoteij en Sean Banan.
Wat een fucking dramatische keuzes
Wéér Danny vanaf de laatste positie. Het zal weer eens niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Startvolgorde finale:
1. Shout it out - David Lindgren
2. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
3. Mystery - Dead by April
4. Why start a fire - Lisa Miskovsky
5. Baby Doll - Top Cats
6. Euphoria - Loreen
7. Soldiers - Ulrik Munther
8. Mirakel – Björn Ranelid feat. Sara Li
9. Why am I crying - Molly Sandén
10. Amazing – Danny Saucedo
Björkman![]()
Maar vanaf #6 moet het ook lukken...
Komt ook omdat de vaste mensen hier veel praten over Loreen, veel meer dan over de andere kandidaten. Als je dan voor het eerst in dit topic kijkt, ga je natuurlijk eerst dat nummer van Loreen checken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Danny zal het zeker goed doen (top-10), ik denk dat Loreen in die zin een iets grotere gok is.
Maar ik zie Loreen eerder het ESF winnen dan Danny, het nummer is beter, ze heeft een betere stem en ze heeft iets aparts (magisch wilde ik typen, maar dat gaat wat te ver).
Kijk alleen maar naar de mensen die hier in dit topic komen melden dat ze Loreen zo gaaf vinden, de poll op Aftonbladet waar Loreen alleen nog maar verder stijgt hoe meer stemmen er binnenkomen (nu al richting de 39%), die Spaanse commercial die Euphoria gebruikt, nog altijd in de top 10 van iTunes in Finland... Dit kan echt een hype worden (Rybak, Lena), Danny sowieso niet.
Loreen spreekt een veel groter deel van de bevolking aan: niet alleen de sms-ende tienermeisjes, niet alleen de mensen die van dance-muziek houden... Björkman zal nog teveel in zijn hoofd zitten met het succes van Eric Saade en denkt: laten we weer een aantrekkelijke man (jongetje in het geval van Eric Saade) sturen, met een uptempo-nummer. Maar goed ik denk dat het Zweedse publiek toch anders beslist.
Dat vind ik ook. Zo'n nummer kan alleen maar teleurstellen als het weer in het zelfde genre wordt gestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Weet niet of ik het al eens gepost had, maar nu is het iig 1
00% bevestigd: Helena Paparizou zingt haar eigen versie van 'Popular' tijdens de finale.
De zang van Danny was echt bedroevend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Nogmaals... ik heb alleen Euphoria in zijn geheel gehoord een maal... het is veel te ingewikkeld om in een keer goed te vinden denk ik... daar gaan de Zweden het nog moeilijk mee krijgen om in de finale te komen
En die Danny kan gewoon nog minder zingen dan Eric Saade
Het nummer is gewoon niet in een keer mee te zingen denk ik zo...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
Loreen te ingewikkeld of te verwarrend voor Europa? Serieus?Ik vind eigenlijk Loreen juist toegankelijker dan het gimmick-lichtjesfeest van Danny
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |