Ik heb het idee dat je daarvoor in Zweden sowieso meer naam moet hebben om zo te scoren. Hanna Lindblads nummer was niet minder dan die van Charlotte, maar dat is een grotere naam.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Was te verwachten. Sowieso (sexy) solo-zangeressen met een modern nummer, dat is bijzonder lastig scoren in Zweden.
Dynazty en Christer, denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Als de poll van Aftonbladet echt een goed ijkpunt is en waarom ook niet, dan gaat Danny mee naar Globen en Dynazty en Charlotte naar AC.
Zo zou ik ook denken iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
Als de poll van Aftonbladet echt een goed ijkpunt is en waarom ook niet, dan gaat Danny mee naar Globen en Dynazty en Charlotte naar AC.
Je gaat gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dynazty en Christer, denk ik.
Het zit heel sterk in elkaar inderdaad, maar hij krijgt het voor elkaar om toch mensen aan het twijfelen te brengen omdat hij het weet te presteren om er bij bijna elke noot naast te zitten. Tweede optreden was al beter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind Danny's show echt kneitergoed
Vast wel, maar beter kan het nooit worden omdat je de vocals op band in het refrein kwijtraakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Daar gaan ze vast wel aan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |