Yep, vanaf morgenavond zit ik in Stockholmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]![]()
Jij ging toch naar de finale toe?
Top! Tis mooi weer hier en de sneeuw is weg!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Yep, vanaf morgenavond zit ik in Stockholm
Mochten de dames van Timoteij toch nog aanwezig zijn in de zaal, geef ze mijn nummer evenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Yep, vanaf morgenavond zit ik in Stockholm
Hmm, de voorspellingen voor donderdag en vooral vrijdag zijn nou niet echt geweldig........quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Top! Tis mooi weer hier en de sneeuw is weg!
Ik vergiste me idd. Vanaf zaterdag wordt het idd mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hmm, de voorspellingen voor donderdag en vooral vrijdag zijn nou niet echt geweldig........
Vanaf zaterdag wordt het heel mooi weer maar zondag ga ik al weer weg
Zweden heeft altijd een hele eigen smaak en het is meermaals de laatste jaren gebleken dat die smaak gewoon nogal afwijkt van die van de rest van Europa. En dan hebben ze nog een Europese jury ook die meetelt de laatste jaren. Voorbeeld: 2010 toen Anna Bergendahl werd gestuurd. Prima nummer hoor en wat mij betreft ondergewaardeerd in Europa, maar je had het kunnen aan zien komen dat het niet zou werken of beter gezegd, dat andere nummers uit Melodifestivalen meer kans hadden. Zo eindigde This is my life in Globen pas als 6e bij de internationale jury.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Zweden snapt het niet he:
Net pas gehoord voor het eerst maar dit was moeiteloos de finale in gegaan in Baku
Ach Melodifestivalen is allang beslist. Vanaf de 1e halve finale lag het er al zo dik bovenop.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:07 schreef ItaloDancer het volgende:
In alle kleinere polls (dan de Aftonbladet-poll) die ik de afgelopen dagen heb gezien, krijgt Loreen meer dan 50% (VIJF - TIG - PRO - CENT) van de stemmen. Wanneer men niet vergeet daadwerkelijk te stemmen op de avond zelf, dan wordt dit een monsteroverwinning.
Held!quote:
Mimi Oh. Deelneemster in één van de voorrondes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie is het? Ik ben niet zo thuis in de Zweedse showbusiness
Ik snap wat je bedoelt maar het ligt ook aan de smaak van de mensen thuis. Loreen heeft bij mij al punten en aandacht gescoort juist door de serene dance act en perfecte stem. Persoonlijk blijft dat eerder bij mij hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Nogmaals... ik heb alleen Euphoria in zijn geheel gehoord een maal... het is veel te ingewikkeld om in een keer goed te vinden denk ik... daar gaan de Zweden het nog moeilijk mee krijgen om in de finale te komen
En die Danny kan gewoon nog minder zingen dan Eric Saade
Oh tof, houd ons op de hoogtequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zit nu bij de generale repetitie. Begint over een half uurtje. Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |