Goede oude tijd.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Doe mij maar een nieuwe versie van Capitalismdat was pas een bazenspel.
[ afbeelding ]
Ik kocht altijd de mediabedrijven en vastgoedquote:Op maandag 27 februari 2012 09:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat je met aandelen eigenlijk altijd miljardair kon worden. Tenminste, zo deed ik het
Dat kan bestquote:Op zondag 26 februari 2012 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wacht nog steeds op rush hour op iOS.
Hoezo 'al'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik speel het al sinds Simcity 2000. Ik kan echt niet wachten![]()
Ze sloegen toen wel wat door. Veel van die Sims waren verschikkelijk saai.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo 'al'daarvoor was er al een hele reeks, sim city, sim ants, sim farm, ik heb nogsteeds een zwak voor die eerste, al is 2000 ook leuk gelukt
Transport Tycoonquote:Op maandag 27 februari 2012 10:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze sloegen toen wel wat door. Veel van die Sims waren verschikkelijk saai.
Niet van Maxis/EA, maar heb nooit een goed vervolg voor Transport Tycoon gevonden...
Nope...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar daar is niks vergelijkbaars meer van nu.
Tja qua personentransport is er nog Cities in Motion maar dat werkt voor geen meter.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Nope...
Ik ben al een tijdje opzoek naar een soort vergelijkbaar spel , maar niets komt er in de buurt..
Ja zonde.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja qua personentransport is er nog Cities in Motion maar dat werkt voor geen meter.
RCT was gewoon een bazenspel. Kon dagenlang achter de PC zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja daar heb je absoluut gelijk in. Wat zijn nou nog echt leuke tycoon spellen, behalve RCT2 dan.
/carequote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Is "in aankomst" eigenlijk wel correct nederlands, in aantocht klinkt voor de hand liggender.
Openttd met 32bpp graphics is al stap in goede richtingquote:Op maandag 27 februari 2012 11:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja zonde.
Er zijn zoveel tycoon games uitgekomen , en ze falen bijna allemaal.
Ze willen vaak teveel veranderen wat meestal het spel niet ten goede komt.
Zou zo 50/60 euro neerleggen voor een Transport Tycoon met alleen nieuwe graphics en precies dezelfde gameplay.
En ik denk dat er heel veel mensen net zo over denken.
Maar goed , het is te hopen dat ze eindelijk weer een toffe SimCity uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |